برگزاری مراسم قرعه کشی ۱۱۰ قطعه زمین در استان چهارمحال وبختیاری

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” برگزاری مراسم قرعه کشی ۱۱۰ قطعه زمین در استان چهارمحال وبختیاری ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

استان چهارمحال و بختیاری |روستا

حسینعلی مقصودی در این مراسم قرعه‌کشی افزود: در طرح جوانی جمعیت تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ نفر در سامانه مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد تاکنون ۴۲۰ نفر پایش و واجد شرایط اعلام شده‌اند.

وی افزود: بر این اساس ،روز یکشنبه در گام نخست ۱۱۰ قطعه زمین رایگان به طور قرعه‌کشی به متقاضیان واجد شرایط اهدا می‌شود و این افراد می‌توانند از روز دوشنبه فرایند ساخت و ساز را آغاز کنند و از تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برخوردار شوند.

وی تصریح کرد: طبق قرعه‌کشی ۵۶ قطعه در شهر بروجن، ۲۱ قطعه در شهر سامان، هشت قطعه در شهر هفشجان، هفت قطعه در شهر فرخشهر، پنج قطعه در شهر گهرو، سه قطعه در شهر شلمزار، چهار قطعه در شهر یانچشمه و در شهرهای نقنه و یانچشمه هر کدام سه قطعه قرعه‌کشی و به متقاضیان واگذار می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این زمین‌ها به‌ صورت رایگان به متقاضیان واگذار می‌شود، یادآور شد: با این وجود طبق قانون، هزینه آماده‌سازی زمین‌ها از متقاضیان دریافت می‌شود و این هزینه‌ها برای بهبود رفاه خانواده‌ها به مدت هشت سال تقسیط می‌شود و پس از تسویه کامل، سند رسمی زمین به نام فرد متقاضی زده می‌شود.

مقصودی ادامه داد: متراژ این زمین‌ها بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ متر است و ارزش این قطعه زمین‌ها نباید بیشتر از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان شود چرا که در غیر این صورت این زمین‌ها باید بین ۲ متقاضی تقسیم شود.

گفتنی است استان چهارمحال و بختیاری بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که در ۴۳ شهر و بیش از ۸۵۰ روستا و آبادی ساکن هستند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا