انهدام باند فروش شیشه درجنوب تهران/ کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از خانه یک موادفروش

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” انهدام باند فروش شیشه درجنوب تهران/ کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک از خانه یک موادفروش ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

پلیس |جرم

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۱۲۰ کیلوگرم مخدر تریاک و چهارکیلوگرم روانگردان شیشه در جریان دو عملیات پلیسی در پایتخت خبرداد.

به گزارش بیگ نیوز، سرهنگ حسین باباپور به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در شبانه‌روز گذشته پرداخت و گفت: یکی از این پرونده‌ها مربوط به کشف ۱۲۰ کیلوگرم مخدر تریاک است. رسیدگی به این موضوع درپی اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان ساکن شرق تهران از فعالیت مشکوک و ایجاد مزاحمت ساکنان یک خانه در این محدوده بود. شهروندان در گزارش خود اعلام کرده بودند که این خانه به مرکزی برای توزیع، فروش و قاچاق موادمخدر بدل شده و همین موضوع آرامش ساکنان را برهم زده است. 

وی با بیان اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد، گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در تحقیقات ابتدایی خود از صحت گزارش دریافتی اطمینان حاصل کردند. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای اجرای عملیات انجام شده و مجوزهای لازم اخذ شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ادامه داد: ماموران پس از رصد نامحسوس اقدام به شناسایی متهم کرده و در ادامه با رعایت تمامی جوانب و مقدمات عملیات، تیمی از ماموران پلیس به محل سکونت متهم مراجعه و در عملیاتی نسبت به بازداشت این فرد و انتقال وی به مقر انتظامی اقدام کردند.

وی با اشاره به بازرسی ماموران از محل دستگیری متهم، گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در بازرسی از مخفیگاه این فرد مقدار ۱۲۰ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند. همچنین متهم مذکور نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و گفت که قصد داشته تا موادمخدر مذکور را در میان مصرف‌کنندگان و خرده‌فروشان توزیع کند.

انهدام باند فروش شیشه در جنوب شهر

باباپور همچنین از انهدام باند توزیع و فروش مواد روانگردان در منطقه مشیریه و کشف چهارکیلوگرم مخدر شیشه از این باند خبر داد و در تشریح جزئیات ماموریت پلیس در این خصوص گفت:‌ به دنبال انجام رصدهای اطلاعاتی و شناسایی‌های نامحسوس مبنی بر فعالیت مجرمانه تعدادی از فروشندگان موادمخدر در منطقه جنوب شرق تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران با تجربه این پلیس رسیدگی به موضوع را بر عهده گرفتند.

وی ادامه داد: به دنبال این موضوع با پیگیری دقیق فعالیت مجرمانه متهمان مشخص شد نامبردگان با تشکیل باند فروش و پخش، ضمن اجاره یک خانه، اقدام به توزیع مواد روانگردان بین معتادان کرده‌اند. در همین راستا نیز هماهنگی با مقام قضایی برای اجرای عملیات و برخورد با این افراد انجام شد. 

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اضافه کرد:‌ در ادامه ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه به محل فعالیت متهمان رفته و ضمن دستگیری پنج تن از موادفروشان و اعضای این باند، اقدام به بازرسی از محل مذکور کردند که در جریان آن چهار کیلوگرم روانگردان شیشه را به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به انتقال پنج متهم دستگیر شده به مقر انتظامی، گفت: متهمان در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود اعتراف کردند.

به گفته باباپور برای تمامی متهمان دستگیر شده دراین دو عملیات پلیسی پرونده‌ای تشکیل شده و آنان به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا