زمین گیر شدن سارق محتویات خودرو با شلیک پلیس دزفول

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” زمین گیر شدن سارق محتویات خودرو با شلیک پلیس دزفول ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

خودرو |سارق

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “روح اله گراوندی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ، طرحهای ویژه پلیس برای دستگیری سارق یا سارقان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران گشت انتظامی پاسگاه سنجر با گشت زنی های هدفمند فردی را حین سرقت محتویات داخل خودرو شناسایی و برای دستگیری آن وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول اضافه کرد: سارق با مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته که ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مصدوم و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد ، تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده پلیس ، متهم به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ گراوندی با اشاره به کشف یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک از متهم، اظهار داشت:در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا