احتمال حضور مسی در یکی از باشگاه‌های چهارگانه فوتبال عربستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” احتمال حضور مسی در یکی از باشگاه‌های چهارگانه فوتبال عربستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

ایران |عربستان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، صندوق سرمایه گذاری عربستان سعودی می‌خواهد لیونل مسی ستاره فوتبال جهان را برای مدت ۶ ماه به صورت قرضی به خدمت بگیرد. این خبر را پایگاه خبری «گل» منتشر کرده است.

با توجه به حضور بسیاری از ستارگان جهان در لیگ فوتبال عربستان سعودی و پیشنهادات مالی بالایی که با این بازیکنان داده می‌شود شاید لیونل مسی و تیم فوتبال «اینترمیامی» راضی شوند که مسی به صورت قرضی برای مدت کوتاه در لیگ عربستان حضور پیدا کند.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی صندوق ثروت دولتی عربستان سعودی است. این صندوق یکی از بزرگترین صندوق‌های ثروت ملی در جهان است. از جمله فعالیت‌های فوتبالی این صندوق خرید باشگاه نیوکاسل انگلستان است.

چهار باشگاه بزرگ عربستان یعنی الهلال، الاهلی، النصر و الاتحاد بخش بزرگی از بودجه خود برای خرید ستاره‌های بزرگ جهان را از این صندوق دریافت می‌کنند.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا