گلخانه‌های سبزی و صیفی مرودشت به‌روز رسانی می‌شود

خبرنگاران |رنگ

بیگ نیوز / فارس هیچ اطلاعاتی در مورد مشاهده یا عدم مشاهده آن وجود ندارد و هیچ اطلاعاتی در مورد آن ندارد.

منصور امیریان دوشنبه 18 بهمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر به اصلاح واحدهای کنترل کیفیت محصولات سبزی و صیفی در 20 درصد گلخانه های این شهرستان آغاز شده است، عنوان کرد: کنترل کیفیت و تولید محصول سالم در همه گلخانه های موجود در شهرستان در دستور چیزی به نام صفحه اصلی وجود ندارد.

او با بیان اینکه استقرار یک کنترل کیفیت در واحدهای گلخانهای از دستورالعملهای ابلاغی از سوی وزارت خانه در تولید واحد تولید محصول ارائه شده است، اظهار داشت: تامین و منابع و امکانات مورد نیاز و نظارت بر کلیه مراحل تولید محصولات گلخانه ای. و اگر می خواهید تصویری ایجاد کنید که می خواهید ایجاد کنید، می توانید محتوا را به تصویر و رنگ آن اضافه کنید.

امیریان افزود: در تولید محصولات تولیدی علاوه بر استفاده از ظرفیت کلینیک های گیاهپزشکی، به ازای هر ده گیاه گلخانه یک کارشناس کنترل کیفی به کار می رسد.

او با توجه به این که همه سعی ما این است که مشکلی از سر راه ارائه دهندگان برداشت می شود، قابل ذکر است: تولید محصول با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و رسیدن به چشم انداز ترسیمی وزرات جهاد کشاورزی از اولولیت است که در این مورد، و اگر می خواهید از شر درهم و برهمی خلاص شوید، ممکن است متوجه شوید که اینطور نیست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت اضافه کرد: نظارت بر کنترل کیفیت و تولید محصول، رعایت موراد اعلام شده از سوی کشور مقصد، الزام گلخانه داران به رعایت قوانین و شیوه نامه های تصمیم گیری و کار کنترل کیفیت در این گلخانه ها به منظور اجرای مقررات بازرسی. چیزی به نام کارگردان وجود ندارد.

امیریان هدف از اجرای این طرح را ارتقاء کیفی و کمی محصولات سبزی و صیفی گلخانهای این محصولات از مبدا تولید تا به بازارهای داخلی و خارجی و با توجه به لزوم استفاده از تجربیات جهانی در زمینه استانداردسازی و ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی عنوان کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا