ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار آنلاین، در حالی که تیم ملی پاراتکواندو در هر دو بخش دختران و پسران باید در روزهای پایانی اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی آسیا به دیدار رقبای خود برود، تصمیم به تغییر در رأس انجمن این رشته از سوی کمیته ملی پارالمپیک، واکنش کادر فنی و اعضای تیم ملی را با خروج از اردوی آماده سازی در پی داشت. موضوعی که با وجود در پیش بودن مسابقات قهرمانی آسیا در ویتنام نگرانی‌ها را در خصوص این رشته افزایش داد.

تلاش‌های مسوولان کمیته پارالمپیک برای بازگشت ملی پوشان و شروع دوباره اردوهای آماده سازی ثمری در پی نداشت. تصمیم به تغییر کادر فنی و حتی اعزام نشدن تیم ملی به این رقابت‌ها هم در این مسیر نتیجه بخش نبود. در نهایت مریم کاظمی پور و پس از آن اسبقیان وارد موضوع شده و در تلاش بودند تا مشکل بین طرفین حل شود.

تلاش‌های هر دو معاون وزیر به برگزاری جلسه‌ای با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان ختم شد. جلسه‌ای که شب گذشته و در فاصله نزدیک به ۴ ماه روز تا آغاز بازی‌های پارالمپیک پاریس و با حضور هادی ساعی و غفور کارگری رسوای فدراسیون تکواندو و کمیته ملی پارالمپیک تشکیل، مسائل و مشکلات بین طرفین بررسی شد.

تاکنون خبری در خصوص نتایج این جلسه منتشر نشده است.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا