مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.mehrnews.com ” در مورد مقاله ” مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرنگار آنلاین، باشگاه تراکتور تبریز پس از حاشیه‌های فراوان پس از جدایی پاکو خمز تصمیم به همکاری با یحیی گل محمدی گرفت تا سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت این تیم بنشیند. با این حال باشگاه تراکتور پیگیر دریافت مجوزهای حضور یحیی گل محمدی در رأس کادر فنی تیمش است تا آنها تصمیم بگیرند مربی موقت را با انتخاب گل محمدی تا پایان فصل جاری انتخاب کنند.

از این رو حمید مطهری با انتخاب گل محمدی و تأیید محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور، هدایت سرخپوشان تبریزی را تا پایان فصل بر عهده بگیرد.

مطهری که به مدت یک سال دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی ایران بود برای پیوستن به تراکتور با این مربی تماس گرفت تا اجازه برای خروج از جمع مربیان تیم ملی ایران را بگیرد. قلعه نویی نیز با درخواست مطهری موافقت کرد تا او راهی تبریز شده و هدایت تراکتور را در ۶ بازی باقیمانده لیگ برتر و جام حذفی بر عهده بگیرد.

مربی جدید تراکتور با اجازه قلعه نویی انتخاب شد!

با خروج مطهری از جمع کادر فنی تیم ملی ایران دیگر خبری از بازگشت او نخواهد بود تا امیر قلعه نویی فکر نفر دیگری برای حضور در کنارش همراه با سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه و آندرانیک تیموریان باشد.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا