فارس و تهران، هدف جرایم زمین‌خواری

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” فارس و تهران، هدف جرایم زمین‌خواری ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

آفتاب‌‌نیوز :

آمار و ارقام از طمع ۲۲۵۰ زمین‌خوار به ۸۳۶ هکتار از اراضی دولتی کل کشور در نیمه نخست امسال حکایت دارد که همگی به صورت فوری رفع تعرض شده است.

آن‌طور که مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرده حدود ۲۴۱ مورد حکم قطعی درخصوص زمین‌ها برای بیش از ۱۹۶ هکتار توسط یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن صادر و به بیت‌المال بازگشته است.

بیشترین آمار وقوع و رفع تعرض در نیمه اول سال مربوط به استان‌های فارس، تهران و ایرانشهر و در بخش اجرای احکام بیشترین میزان احکام اجرایی متعلق به استان‌های کرمان، مرکزی، آذربایجان غربی و اردبیل بوده است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در اراضی واقع در شمال و شرق استان تهران شامل لواسانات، دماوند و اطراف آن، بیشترین موارد زمین‌خواری شناسایی می‌شود.

ارزش بالای زمین در دامنه‌های البرز مرکزی و شمیرانات شامل شهرستان‌های تجریش، لواسان، اوشان، فشم و میگون، معمولا طمع زمین‌خواران را در پی دارد.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا