علت مرگ نوزادان دربخش مراقبتهای ویژه بیمارستان هاجر شهرکرد درحال یررسی می باشد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” علت مرگ نوزادان دربخش مراقبتهای ویژه بیمارستان هاجر شهرکرد درحال یررسی می باشد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیمارستان |مرگ

دادستان عمومی انقلاب شهرکرد گفت: تیم ویژه دادستانی در حال بررسی موضوع علت فوت نوزادان در بخش مراقبت های ویژه(NICU) #بیمارستان_هاجر است.

نصرالله صالحی افزود: در حال حاضر علت تامه موضوع فوت #شش نوزاد در 10 روز گذشته در بخش مراقبت های ویژه(NICU) بیمارستان هاجر توسط تیم ویژه دادستانی در حال بررسی است و تا تکمیل تحقیقات بازپرس موضوع به طور کامل اطلاع رسانی خواهد شد.*

وی ادامه داد: هم اکنون برای اطمینان مردم، بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان هاجر شهرکرد به مکانی دیگر منتقل شده است.

دادستان مرکز استان چهارمحال وبختیاری گفت: مردم مطمئن باشند که اگر قصوری بوده باشد، برخورد خواهد شد و از عموم می خواهیم به #شایعات دامن نزنند و اخبار صحیح را از #رسانه_های_رسمی دریافت کنند.

گفتنی است، از چند روز پیش خبری در فضای مجازی استان منتشر شده است که چند نوزاد در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان هاجر شهرکرد در دو هفته اخیر به علت نا مشخصی جان خود را از دست داده اند.

دکمه بازگشت به بالا