طهماسبی: گل نخوردن و برتری با حداقل گل یک روش است/ استقلال به برد در اراک نیاز داشت

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” طهماسبی: گل نخوردن و برتری با حداقل گل یک روش است/ استقلال به برد در اراک نیاز داشت ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

طهماسبی: گل نخوردن و برتری با حداقل گل یک روش است استقلال به برد در اراک نیاز داشت

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: این تیم با این سبک بازی نتیجه گرفته است و اینکه گل نمی خورد و با حداقل گل می برد یک روش در فوتبال است.

بهمن طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری استقلال مقابل آلومینیوم در اراک اظهار کرد: استقلال به 3 امتیاز این بازی نیاز داشت چون در مسیر قهرمانی است. استقلال خوب بازی کرد و فرصت های خوبی روی دروازه آلومینیوم اراک ایجاد کرد.

وی در خصوص اینکه استقلال با روش بازی تدافعی و البته استفاده از فرصت ها بهتر توانسته نتیجه بگیرد گفت: درست است، استقلال با این روش بهتر نتیجه گرفته است. اینکه حتی با یک گل 3 امتیاز می گیرد و گل نمی خورد یک روش است. استقلال مقابل مس 2 گل خورد چون به تیم نویدکیا فرصت هایی داده بود که آنها از فرصت استفاده کردند.

مهاجم سابق استقلال در خصوص محرومیت نکونام در بازی آینده گفت: وقتی مربی کنار خط باشد شرایط بهتر است ولی امیدوارم در فرصت بازی با شمس آذر او نکات مد نظرش را به تیم منتقل کند. 

طهماسبی در خصوص اینکه سپاهان و تراکتور از کوررس قهرمانی خارج شده اند گفت: اگر این دو تیم در کورس بودند رقابت جذاب تر می شد ولی با کنار رفتن این دو تیم از کورس حالا اگر هر کدام از دو تیم استقلال و یا پرسپولیس لغزش داشته باشند رقابت باز هم جذاب تر می شود.

 

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا