جشنواره گردشگری سیب‌درختی مجن برگزار شد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” جشنواره گردشگری سیب‌درختی مجن برگزار شد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

گردشگری

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز استان سمنان، مرتضی نظری روز سه‌شنبه 2 آبان ماه 1402 گفت: اولین جشنواره گردشگری سیب‌درختی روز جمعه 28 مهرماه 1402 با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، گردشگران و علاقه‌مندان برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود بابیان اینکه در این جشنواره از مدعوین با آش محلی، نان تفتان و سیب‌زمینی پذیرایی شد، افزود: بازدید از باغات، اجرای موسیقی محلی، عرضه محصولات محلی، باغی و لبنی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، بازدید از آبشار تنگه داستان و بافت پلکانی مجن، اجرای ورزش باستانی و زورخانه‌ای و … از مهم‌ترین برنامه‌های این جشنواره بوده است.

نظری گفت: این جشنواره با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود و شهرداری مجن، اداره جهاد کشاورزی بخش بسطام، کارگروه کشاورزی مجن، انجمن سیب، بنیاد برکت و باغداران، باهدف رونق اقتصاد بومی و محلی، اشتغال‌زایی با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های بوم‌گردی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار شد.

دکمه بازگشت به بالا