تصادف در جاده ابرکوه به دهشیر یزد/ ۴ نفر کشته شدند

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” aftabnews.ir ” در مورد مقاله ” تصادف در جاده ابرکوه به دهشیر یزد/ ۴ نفر کشته شدند ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

جاده

آفتاب‌‌نیوز :

” سید حسین طباطبایی ” پنجشنبه شب افزود: این حادثه شامگاه امروز ۱۳ مهرماه در ۲۰ کیلومتری دهشیر اتفاق افتاد و کشته شدگان چهار نفر اعضای خانواده (دو نفر زن و دو مرد) همگی سرنشین خودروی سواری جک بودند. در این حادثه یک کد امدادی آمبولانس اورژانس از پایگاه دهشیر اعزام شد و علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است.

این مسئول بیان کرد: عملیات رهاسازی متوفیان توسط عوامل هلال احمر و آتش نشانی هم اکنون در حال انجام است. خودرو متوفیان پلاک یزد است.

استان یزد در منطقه گرم و خشک ناحیه مرکزی ایران و در مسیر چهار راه ارتباطی استان‌های شرق به غرب و شمال به جنوب کشور و بالعکس قرار دارد و با توجه به تردد بالای خودرو‌ها در جاده‌های استان به دلیل فقر پوشش گیاهی و وجود عرصه‌های بیابانی حوادث رانندگی در آن افزایش می‌یابد.

روزانه حدود ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در جاده‌های استان یزد از شمال به جنوب و از شرق به غرب و بالعکس تردد می‌کند.

مرکز شهرستان ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا