القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت

این پست از سایت خبرگذاری بیگ نیوز برگرفته از سایت ” ana.ir ” در مورد مقاله ” القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت

سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام با اشاره به پاسخ تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت، گفت: در عملیات طوفان الاقصی اُبُهت رژیم صهیونیستی طی ۶۰ دقیقه فرو ریخت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «ابوعبیده» سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام (شاخه نظامی جنبش حماس) امروز سه‌شنبه به مناسبت گذشت ۲۰۰ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی، پیام ویدئویی منتشر کرد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل پس از عملیات طوفان الاقصی به جز رسوایی و ننگ، چیزی عایدش نشده است، گفت: ۲۰۰ روز گذشت و ارتش اسرائیل همچنان در باتلاق غزه گرفتار مانده و فقط مشغول کشتار و تخریب بیشتر است.

سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین القسام، با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به اسرائیل، محاسبات دشمن را به هم ریخت، بیان کرد: که اُبُهت رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی، فقط طی ۶۰ دقیقه از بین رفت.

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا