آرائوخو: نباید داوری را بهانه کنیم/ گوندوغان عذرخواهی کرد

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” آرائوخو: نباید داوری را بهانه کنیم/ گوندوغان عذرخواهی کرد ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

مدافع آبی‌اناری‌ها از شکست در ال‌کلاسیکو ناراحت بود و گفت نباید داوری را بهانه‌ای برای ناکامی در این دیدار دانست.

به گزارش بیگ نیوز، بارسلونا در دیدار حساس برابر رئال مادرید با نتیجه سه بر دو شکست خورد. آبی‌اناری‌ها امید زیادی داشتند هم شکست در بازی رفت را جبران کنند و هم اختلاف‌شان را با رئال صدرنشین به پنج امتیاز کاهش دهند اما در نهایت در این بازی بزرگ شکست خوردند تا کورسوری امید این تیم برای قهرمانی در لالیگا از بین رود.

به نوشته آس، آرائوخو، مدافع بارسا، پس از بازی گفت: از این شکست ناراحتیم. هفته سختی برای ما بود؛ چرا که هم از لیگ قهرمانان حذف شدیم و هم رقابت در لالیگا را از دست دادیم.

او درباره داوری گفت: دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم؛ نه برای این بازی و نه بازی‌های دیگر. باید صحنه گل یامال را دوباره نگاه کنیم و البته با تکنولوژی خط دروازه بهتر از این عمل کرد. به نظرم توپ از خط دروازه عبور کرد. به نظرم نباید داوری را توجیهی برای شکست در این بازی قرار دهیم. بسیار ناراحتم و این کاملا روشن است. با این حال نهایت تلاشم را می‌کنم که بهترین باشم.

این مدافع اروگوئه‌ای در ادامه صحبت‌هایش گفت: نیازی نیست که خودمان را سرزنش کنیم. اجازه بدهید که سرمان را بالا بگیریم چرا که در رده دوم قرار داریم. باید حضورمان در سوپرجام را قطعی کنیم.

آرائوخو در پایان درباره انتقاد گوندوغان پس از باخت بارسا برابر پاری‌سن‌ژرمن گفت: گوندغان عذرخواهی کرد و همه چیز تمام شد.

انتهای پیام

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا