چرا در اینستاگرام نمیتونم پست بزارم؟

چرا نمیتونم تو اینستا پست بزارم؟

اینستاگرام instagram followers panel یکی از شبکه های اجتماعی است که دارای پشتیبانی و تیم قدرتمندی است. این شبکه اجتماعی نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز میلیون ها طرفدار دارد. در برخی مواقع خطاها و مشکلاتی برای اینستاگرام به وجود می آید که با یک سرچ ساده می توانید به رفع آن بپردازید.

از رایج ترین مشکلاتی که در این شبکه اجتماعی و smm panel بوجود می آید این است که نمی توان پست یا استوری گذاشت. به جز این مشکل باز نشدن تصاویر و ویدئوها نیز از مشکلاتی هستند که به طور رایج از جانب کاربران گزارش شده اند. چرا نمیتونم تو اینستا پست بذارم؟ در هنگام انتشار پست در اینستاگرام خطاهای مختلفی ممکن است رخ بدهد که در این مقاله به آن می پردازیم.

علت پست نشدن عکس در اینستاگرام

در پاسخ به سوال این که چرا نمیتونم تو اینستا پست بزارم؟ باید گفت دلایل مختلفی دارد. بسیاری از کاربران تنها از پست های تصویری در اینستاگرام استفاده می کنند. یکی از دلایل عدم پست شدن تصاویر، فرمت تصویر است. برای پست کردن عکس سعی کنید از تصاویر با فرمت رایج استفاده کنید. اگر مطمئن هستید که عکس مورد نظر پسوند رایج ندارد، از طریق برنامه های تغییر فرمت عکس، فرمت آن را به jpg یا png تغییر دهید.

در برخی مواقع علت پست نشدن عکس در اینستاگرام مربوط به سایز تصویر است. تصویر مورد نظر باید سایز متناسبی داشته. مورد مهم دیگر که باید به آن اشاره کنیم به حجم تصویر مرتبط می شود. برخی از تصاویر حجم بالاتر از 8 مگابایت دارند و ممکن است هنگام آپلود آن در اینستاگرام با خطا مواجه شوید.

مشکل گذاشتن پست در اینستاگرام

از رایج ترین سوالات کاربران این است که چرا نمیتونم تو اینستا پست بزارم؟ راه حل چیست؟ این مشکل ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد که ما به ترتیب به تمامی آنها می پردازیم.

·         از نسخه قدیمی اینستاگرام استفاده می کنید.

سعی کنید همیشه بروز باشید. یعنی آخرین نسخه از اینستاگرام رسمی را بر روی تلفن خود نصب داشته باشید. برای بروزرسانی اگر از کاربران اندروید هستید وارد برنامه Google Play Store شده و نام instagram را جستجو کنید. چنانچه از کاربران اپل هستید، برای بروزرسانی اینستاگرام وارد App Store شوید. پس از آپدیت اینستاگرام مجدد اقدام به انتشار پست کنید.

·         مشکل از اینترنت شماست

بسیاری از خطاهایی که در اینستاگرام با آن مواجه می شوید بخاطر عدم اتصال اینترنت است.

تفاوتی ندارد از داده تلفن همراه استفاده می کنید یا وای فای، در هر دو صورت از روشن بودن اینترنت و فعال بودن بسته اینترنتی اطمینان کسب کنید.

اینستاگرام یکی از سرویس های مبتنی بر اینترنت است به همین خاطر سعی کنید قبل از هر اقدامی، اینترنت خود را بررسی کنید.

·         مشکل از APN یا VPN است

اگر تنظیمات مربوط به APN به درستی در تلفن همراه شما تنظیم نشده باشد، برای اتصال اینترنتی در برخی برنامه ها با مشکل مواجه می شوید.

اگر از سیم کارت های داخلی استفاده می کنید APN به صورت اتوماتیک تنظیم می شود اما در برخی مواقع برنامه های دیگر باعث تغییر آن می شوند.

برای تنظیم APN وارد تنظیمات دستگاه شوید، سیم کارت و شبکه های تلفن همراه را انتخاب کنید.

هر کدام از سیمکارت ها که از اینترنت استفاده می کند را لمس کنید، حالا گزینه نام هاي نقطه دسترسی را بزنید تا تنظیمات را مشاهده کنید.

در اینجا گزینه ویرایش یا فلش را بزنید تا تنظیمات APN برایتان باز شود.

در این بخش تنها (نام) و (نام نقطه دستیابی) باید تنظیم شده باشند.

اگر موارد دیگر با اعدادی تکمیل شده است همه را حذف کنید و در نهایت ذخیره را بزنید.

اگر زبان تلفن همراه شما انگلیسی است برای تنظیمات APN وارد Setting بعد Mobile network و در نهایت access point names شوید.

اگر از VPN برای اتصال اینترنتی استفاده می کنید آن را خاموش کرده و مجددا برای پست کردن در اینستاگرام اقدام کنید.

·         حذف و نصب مجدد اینستاگرام

آخرین راه حلی که برای پاسخ به سوال چرا نمیتونم تو اینستا پست بزارم می توانیم عنوان کنیم حذف برنامه اینستاگرام و نصب مجدد آن است. برای حذف برنامه در Android و ios تنها کافی است انگشت خود را به مدت طولانی بر روی برنامه قرار دهید تا گزینه لغو نصب را مشاهده کنید.

بعد از حذف برنامه، وارد پلی استور یا گوگل پلی شده و آخرین نسخه برنامه را نصب کنید.

بلاک شدن پست در اینستاگرام

اینستاگرام با افرادی که قوانین این شبکه اجتماعی بزرگ را رعایت نمی کنند به شدت برخورد می کند. ممکن است اقدام به انتشار پستی در اینستاگرام کرده باشید که پس از مدتی ناپدید شده باشد. بلاک شدن پست در اینستاگرام می تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

دلایل بلاک شدن پست در اینستاگرام:

چرا نمیتونم تو اینستا پست بزارم؟ چرا پست من حذف یا بلاک شده است؟

اگر مکرراً با این دست مشکلات مواجه می شوید مراقب هشتگ هایی که زیر پست ایجاد می کنید باشید، از ربات هایی که فالو، آنفالو، لایک یا کامنت می گذارند استفاده نکنید. از نسخه رسمی اینستاگرام استفاده کنید، امنیت حساب را افزایش دهید تا هک نشوید، به این منظور رمز عبور دو مرحله ای را فعال کنید. اگر احساس می کنید مشکل از جانب اینستاگرام است، مدتی صبر کنید.

چگونه یک فیلم طولانی را در اینستاگرام پست کنیم؟

در گذشته، افراد تنها قادر به انتشار ویدئوهای 60 ثانیه ای در اینستاگرام بودند اما امروزه شما می توانید ویدیوهای طولانی را نیز آپلود کنید. شاید این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که چگونه یک فیلم طولانی را در اینستاگرام پست کنیم؟

برای این کار گزینه + را بزنید. بعد از آن وارد گالری شده و ویدیو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اگر فیلم شما بیشتر از 1 دقیقه باشد از شما سوال می شود که قصد دارید تنها 1 دقیقه از آن را آپلود کنید یا تمامی فیلم را؟ شما باید گزینه ویدیو طولانی را انتخاب کنید. بعد از آن یک عنوان برای پست خود انتخاب و کپشن خود را نیز بنویسید.

در نهایت با زدن دکمه انتشار، محتوای شما در صفحه قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است آپلود ویدئوهای طولانی ممکن است زمان‌بر باشد به همین خاطر تا انتهای آپلود منتظر بمانید.

اگر در حین آپلود اتصال اینترنتی شما قطع شود، پس از ورود مجدد به برنامه، ادامه آپلود آغاز خواهد شد.

دلیل پست نشدن عکس در اینستاگرام

دلیل پست نشدن عکس در اینستاگرام، مشکل اتصال اینترنتی است. برای اطمینان از متصل بودن اینترنت، وارد بخش اکسپلور شده و صفحه را رفرش کنید. برای اطمینان از اتصال اینترنتی می توانید وارد گوگل شوید و کلمه ای را جستجو کنید.

بسیاری از کاربران از ما میپرسند که چرا نميتونم تو اینستا پست بزارم؟ و ما در پاسخ به آنها باید بگوییم در ابتدا از فعال بودن بسته اینترنت و فعال نبودن VPN اطمینان کسب کنید و در انتها به سراغ موارد دیگر بروید.

اگر مشکل شما رفع نشد باید داده های برنامه را حذف کنید. به این منظور وارد تنظیمات و بخش برنامه ها شوید و اینستاگرام را انتخاب نمایید. پس از آن بر روی پاک کردن داده های برنامه کلیک کنید.

اگر زبان دستگاه بر روی انگلیسی تنظیم شده است به ترتیب وارد setting سپس app و در آنجا instagram را بیابید. بعد از آن بر روی Clear Data زده تا داده های برنامه حذف شود.

بعد از این کار وارد برنامه اينستاگرام شوید و اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. بعد از ورود، مجددا برای پست کردن عکس تلاش کنید و اگر با خطا یا مشکل روبرو شدید با تیم پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و مشکل خود را بیان کنید.

خروج از نسخه موبایل