الگوریتم اینستاگرام چیست؟ استاد الگوریتم های اینستاگرام شوید

بازدید پیج و خرید ذخیره پست اینستاگرام تاثیر بسیار زیادی در افزایش فالوور در اینستاگرام دارد. برای اینکه بازدید صفحه شما بالا برود تکنیک های مختلفی وجود دارد. شما میتوانید با پرداخت هزینه، برای خود بازدیدکننده خریداری کنید. اما پیشنهاد می شود از این روش استفاده نکنید تا به پیج خود آسیب نزنید. پس چیکارکنیم؟ شما باید با الگوریتم اینستاگرام 2022 آشنا شوید و با رعایت کردن نکات آن و عمل کردن به قوانین اینستاگرام، جذب مخاطب کنید.

محتوای جذاب و هدفمند برای افزایش فالوور در اینستاگرام

مسلما بدون محتوای مناسب و قوی، شما شانسی برای موفقیت و بازدید بالا ندارید. محتوای هدفمند، از مهم ترین نکاتی است که فالوور های تان را افزایش می دهد و همچنین این نکته جزو نکات مهم الگوریتم اینستاگرام 2022 است. سعی کنید در تولید محتوا خلاقیت داشته باشید و از ایده های نو استفاده کنید. با اینکار شما در ذهن مخاطب خود متفاوت تر و خلاق تر به نظر می رسید. افزایش فالوور در اینستاگرام الگوریتم های خاص خودش را دارد و بهتر است که زیر نظر متخصصین و افراد حرفه ایی انجام شود تا پیج شما دچار مشکل نشود.

هشتگ

از هشتگ ها استفاده کنید. هشتگ های مربوط به حوزه کاری خود را تگ کنید. هشتگ ها، سرچ های زیادی را دارند و شانس شما برای دیده شدن بیشتر می شود. از نکات مثبت این تکنیک، میتوان به مخاطبین هدف اشاره کرد. مثلا کسانی که #موبایل را سرچ میکنند، نیازمند موبایل یا خدمات آن هستد. اینگونه شما برای پیج خود مخاطب هدف میگیرید. هشتگ ها تاثیر زیادی در افزایش فالوور در اینستاگرام دارند. هشتگ ها از مهم ترین تکنیک هایی است که الگوریتم اینستاگرام 2022 به آن توجه میکند.

اکسپلور

رفتن به اکسپلور قوانین و تکنیک های خود را دارد. برای اینکه شما وارد اکسپلور شوید باید از یک سری قوانین و نکات که الگوریتم اینستاگرام 2022 نام دارند پیروی کنید. اما با رفتن پست های شما به این قسمت، بازدید های زیادی را میتوانید برای پست خود دریافت کنید. برای رفتن به اکسپلور، باید محتوای قوی و جذاب داشته باشید تا بتوانید مخاطب را جذب کنید. این روش برای افزایش فالوور در اینستاگرامکار آمد و مفید است. زمانی که کاربر پست شما را چندین بار ببیند اینستاگرام متوجه میشود که محتوایی که شما قرار دادید خیلی خوب و ارزشمند است  که مخاطب برای آن وقت گذاشته است. بنابراین ارزش پیج شما را بالامیبرد و اون رو به دیگر افراد در اکسپلور اینستاگرام نشان میدهد.

الگوریتم اینستاگرام 2022 چیست؟

تا حالا شده در اینستاگرام تعداد لایک ها و بازدید های پستی ذهن شمارا درگیر کند؟برای مثال شما کلیپی را منتشر میکنید و از تعداد لایک و بازدید کمی برخوردار می شوید، در صورتی که شخص دیگری همان کلیپ را منتشر میکند با بازدید و لایک هایی بیشتر از شما، خب دلیل این اتفاق چیست؟ اینستاگرام یک سری قوانین برای خودش تنظیم کرده که با انجام دادن این قوانین شما بیشتر از سایر کاربران دیده می شوید. با انجام دادن و رعایت کردن الگوریتم اینستاگرام 2022 شما بیشتر از سایر کاربران دیده می شوید و بیشتر دیده شدن در اینستاگرام به درآمد و شهرت شما کمک زیادی میکند.

نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام 2022

محتوای مناسب، برای دیده شدن صفحه ی شما بسیار مهم و اساسی است اما فقط محتوای خوب کافی نیست و شما باید با انجام دادن یک سری از کارها و قوانین اینستاگرام به صفحه ی خود کمک کنید.خب حالا این قوانین چه چیزی هستند؟در ادامه با این قوانین آشنا می شویم.

از کپشن های جذاب و هیجان انگیز استفاده کنید

منظور از کپشن های هیجان انگیز این است که مخاطب خود را ترغیب کنید که تا انتها پست شما را ببیند و نظر خود را راجب پست شما با دیگر کاربران به اشتراک بگذارد.

از هشتگ ها به صورت درست استفاده کنید

یکی دیگر از الگوریتم اینستاگرام 2022 هشتگ ها هستند. هشتگ ها به شما این امکان را می دهند که با افرادی که به کسب و کار شما علاقه دارند ارتباط بهتری بگیرید. به طور مثال با جستجو کردن #موبایل پست هایی فقط با موضوع موبایل برای شما می آید در نتیجه کاربر برای راحت تر بودن خودش از هشتگ استفاده می کند.

از استیکر های استوری اینستاگرام استفاده کنید

از امکانات استوری اینستاگرام غافل نشید. یکی دیگر از راه هایی که به بهبود الگوریتم اینستاگرام 2022 کمک میکند استفاده کردن از استیکر ها و باکس های پرسش و پاسخ است. با این کار شما ارتباط نزدیک تری با دنبال کننده ها و کاربران میگیرید.

تبلیغات

با تبلیغ کردن پیج خود، کسب و کار خود را به دیگران معرفی کنید. با این کار کمک بسیار زیادی به الگوریتم اینستاگرام 2022 می کنید.

الگوریتم اینستاگرام 2022 برای بازدید استوری

با گذاشتن استوری های جالب و مورد پسند کاربر به الگوریتم اینستاگرام 2022 کمک کنید. با این کار با هر بار استوری گذاشتن شما، کاربر مشتاق می شود تا استوری شما را ببیند.

الگوریتم اینستاگرام 2022 برای اکسپلور

یکی دیگر از مسائل مهم اینستاگرام اکسپلور است. اکسپلور تشکیل شده از فعالیت ها اخیر شماست. برای مثال اگر شما در اینستاگرام فعالیت های ورزشی را دنبال کنید و بازدید داشته باشید اکسپلور شما سعی میکند محتوا هایی مضمون بر ورزش برای شما نمایش دهد.

چرا باید الگوریتم ها را رعایت کنیم؟

برای اینکه شما بتوانید در اینستاگرام فعالیت کنید، مستلزم هستید تا قوانین اینستاگرام را رعایت کنید. اگر شما الگوریتم اینستاگرام را رعایت نکنید، اینستاگرام شما را از دید دیگر کاربران مخفی می کند و شما را به دیگران نشان نمی دهد. با این کار بازدید از صفحه ی شما کم می شود و به کسب و کارتان آسیب جدی وارد می کند.

آیا لایک تاثیری در الگوریتم اینستاگرام دارد؟

بله.  در الگوریتم جدید اینستاگرام، همواره لایک تاثیر دارد. شما باید با تولید محتوای اصولی و هدفمند، مخاطب را وادار به لایک کردن کنید. این کار بستگی به ایده های جذاب شما دارد که بتوانید محتوای درست و زیبا طبق سلیقه مخاطب تولید کنید تا بتوانید نظر کاربران را جلب کنید.

آیا کامنت در قوانین جدید اینستاگرام تاثیر دارد؟

تبادل نظر و کامنت گذاشتن برای پست های شما، برای اینستاگرام به این معنی است که مخاطبان شما از محتوای شما راضی هستند. برای اینستاگرام فقط راضی بودن مخاطب مهم است. پس برای جلب توجه کاربران ایده های جذابی به کار ببرید و با حوصله جواب آن ها را بدهید.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری محتوا های شما توسط کاربران شما با دیگران، یک امتیاز بزرگ برای شما است. در قسمت کپشن از مخاطب درخواست کنید که محتوای شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. سعی کنید محتوا هایی شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اینستاگرام بر اساس چه منطق و الگوریتمی پست‌ها، استوری‌ها و ریلزها را انتخاب و به شما نمایش می‌دهد. اگر از کابران فعال این پلتفرم باشید، ممکن است متوجه شده باشید که محتوای نمایش داده شده به هیچ دو کاربری یکسان نیست و برای هر فرد به‌صورت جداگانه و شخصی‌سازی نمایش داده می‌شود. در این مقاله سعی می‌کنیم الگوریتم اینستاگرام را بررسی کنیم و راهکارهایی را برای استفاده بهتر از فضای اینستاگرام ارائه دهیم.

الگوریتم اینستاگرام چیست و چگونه کار می‌کند؟

به‌زبان ساده، الگوریتم اینستاگرام، اطلاعات مربوط به محتواهای به‌اشتراک گذاشته شده و اطلاعات مربوط به کاربران را با استفاده از الگوریتم‌‌های  و  و بررسی و بر اساس آن سعی می‌کند ترتیبی از پست‌ها، استوری‌ها و ریلزها را به‌وجود آورد تا هر کاربر محتواهایی را که طبق علایقش است را مشاهده کند. به‌عبارت دیگر، این الگوریتم همه محتواها را اولویت‌بندی کرده و بر پایه آن، محتواهایی را به هر کاربر نمایش می‌دهد که جزو علایق آن فرد باشد. هدف از این شخصی‌سازی، سرگرمی و احساس لذت بخشیدن به کاربران و در نهایت نگه داشتن هرچه بیشتر کاربران در این فضا است؛ بنابراین اگر احساس می‌کنید وقت زیادی را در این اپلیکیشن می‌گذرانید، ‌بی‌دلیل نیست!

خروج از نسخه موبایل