تردز اینستاگرام دقیقا چیست؟

آموزش دانلود و ساخت حساب کاربری اینستاگرام تردز

در بخش قبلی توضیح دادیم که برنامه threads اینستاگرام چیست و چه قابلیت‌هایی دارد. در ادامه‌ی مقاله، به آموزش دانلود و ساخت اکانت تردز می‌پردازیم. همان‌طور که قبلا اشاره شد، تردز عضو خانواده شبکه‌های اجتماعی شرکت متا است؛ در نتیجه، نحوه ورود و کار کردن با آن بسیار آسان خواهد بود. برای استفاده از اینستاگرام تردز، مراحل زیر را انجام دهید.

دانلود اینستاگرام تردز

در اولین مرحله باید اپلیکیشن اینستاگرام تردز را دانلود کنید. برای این کار باید اپلیکیشن گوگل پلی استور یا اپ استور اپل را باز کنید و عبارت «Threads, an Instagram app» را در باکس جستجو بنویسید تا بتوانید نسخه دقیق آن را پیدا کرده و به‌صورت رایگان دانلود کنید. گفتنی‌است که این شبکه اجتماعی جدید در ایران فیلتر شده و از کافه بازار نیز حذف شده است. بنابراین، تنها راه دانلود آن، از طریق پلی استور و اپ استور خواهد بود.

 ایجاد حساب کاربری

تردز به حساب اینستاگرام شما لینک می‌شود؛ بنابراین بر خلاف سایر اپلیکیشن‌ها، نیازی به ایجاد حساب کاربری جدید ندارید و می‌توانید با همان اکانتی که در اینستاگرام دارید،‌ در تردز هم فعالیت کنید. کافی‌است روی نام کاربری خودتان در پایین صفحه خوشامدگویی به تردز، کلیک کنید.
توجه: اگر چند حساب اینستاگرام دارید، می‌توانید هر یک از آنها را در تردز هم فعال کنید. برای این کار روی گزینه Switch Accounts پایین صفحه کلیک کنید تا بین حساب‌های مختلف جابه‌جا شوید.

دنبال کردن فالوورهای اینستاگرام در تردز

با توجه به ارتباط تنگاتنگ تردز با اینستاگرام، می‌توانید گزینه دنبال کردن خودکار حساب‌هایی که در اینستاگرام دنبال کرده‌اید را انتخاب کنید. شما می‌توانید فقط بعضی از این حساب‌ها را دنبال کنید یا از گزینه Follow all برای دنبال کردن همه آنها استفاده کنید.

Threads app |Threads اینستاگرام چیست

موافقت با شرایط استفاده

در آخرین صفحه، باید سه مورد را تایید کنید:
  • تردز قدرت گرفته از اینستاگرام است و از اطلاعات هر دو اپلیکیشن برای شخصی سازی تبلیغات جهت نمایش به شما استفاده می‌شود.
  • در آینده، تردز با fediverse همکاری خواهد کرد. fediverse شامل گروهی از سرورهای به هم متصل، اما با میزبانی مستقل است که برای انتشار محتوا در وب کاربرد دارند.
  •  با پیوستن به تردز، شما با سیاست‌ها و شرایط استفاده از متا موافقت می‌کنید. می‌توانید قبل از پیوستن به تردز، روی هر لینک کلیک کنید تا سیاست مربوطه را ببینید.
هر زمان آماده بودید، کافی‌ست روی Join Threads کلیک کنید.

آنچه شرکت اینستاگرام در مورد تردز می‌گوید

در اپلیکیشن تردز شما می‌توانید انتخاب کنید که چه کسانی بتوانند از شما در پست های خودشان نام ببرند و یا چه کسانی بتوانند محتوای شما را دیده و پاسخ دهند.

همچنین مانند اینستاگرام می‌توانید کلماتی منفی را که دوست ندارید برای فیلتر کردن به پاسخ کاربران به تردز های شما انتخاب کرده و به راحتی فیلتر کنید.

همانند اینستاگرام اگر حسابی را در Threads دوست نداشتید می‌توانید با کلیک روی گزینه سه نقطه در پروفایل آن، اکانت مقابل را بلاک، ریپورت و یا آنفالو کنید.

آیا متا داده‌های من را در تردز دریافت یا ردیابی خواهد کرد؟

تردز هم مثل ماستودون اطلاعات خصوصی شما مثل ایمیل و آدرس IP را خارج از سروری که اکانت شما روی آن ثبت شده منتشر نخواهد کرد. تردز و ماستودون بر اساس این فرض ساخته شده‌اند که به سرورهای شخص‌ثالث نمی‌توان اعتماد کرد. بنابراین، سروری که روی آن ثبت نام نکرده‌اید امکان دسترسی به داده‌های خصوصی شما را نخواهد داشت و نمی‌تواند شما را در وب ردیابی کند. تنها چیزی که می‌تواند به آن دسترسی داشته باشد پروفایل عمومی و پست‌های عمومی شما است که برای همه کاربران قابل رویت است.

آیا تردز می‌تواند تبلیغات به من نشان دهد؟

در تردز و همچنین ماستودون هیچ کس نمی‌تواند تبلیغات را خارج از سروری که در آن ثبت نام کرده‌اید وارد رابط کاربری شما کند. این دو پلتفرم به طور پیش فرض هیچ گزینه‌ای برای نمایش تبلیغات ندارد. بنابراین هیچ تبلیغی در تردز نخواهید دید و هیچ سرور شخص‌ثالثی امکان انتشار تبلیغات در فید شما را نخواهد داشت، چراکه فید شما توسط سرور اصلی‌تان پشتیبانی می‌شود. همچنین اگر شخصی که او را دنبال می‌کنید تبلیغی را منتشر کند و شما نخواهید آن را مشاهده کنید می‌توانید آن را آنفالو کنید.

آیا متا با پیوستن به ماستودون سرورهای کوچکتر را تحت تأثیر قرار خواهد داد؟

ماستودون در اصل بر پایه روابط فالو کار می‌کند. بنابراین وقتی شما برای اولین بار فردی را در یک سرور دیگر فالو می‌کنید، سرور شما با آن کاربر مشترک می‌شود. به این ترتیب، حتی اگر سروری با میلیون‌ها نفر در شبکه وجود داشته باشد، شما به‌روزرسانی میلیون‌ها نفر را دریافت نخواهید کرد مگر اینکه همه این افراد را دنبال کنید. این ویژگی باعث خواهد شد تا امکان مدیریت ترافیک و حافظه در سراسر شبکه وجود داشته باشد. بنابراین به هیچ‌وجه سرورهای کوچکتر تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت.

با خرید فالوور تردز در عرض چند دقیقه فالوور های خود در تردز اینستاگرام به صورت انبوه افزایش دهید. دانلود تردز عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ارتباط آسان تر با کلوز فرندز در اینستاگرام می باشد

منبع: threads.com

خروج از نسخه موبایل