چرا اینستاگرام اجازه فالو نمیده؟

به همین دلیل است که با Action Block کردن، جلوی فعالیت بیشتر شما را می گیرد. قسمت بد ماجرا این است که اینستاگرام، دلیل Action Block شدن شما را نشانتان نخواهد داد. یکی از مشکلات جدید اینستاگرام این است که مشکل پیج شما را اطلاع نمی دهد مرموزانه رفتار می کند؛ یعنی اینکه ممکن است پیج شما شادوبن شود و خودتان از این موضوع خبر نداشته باشید.

از جمله نشانه های شادوبن شدن این است که تعداد لایک پست های شما کمتر می شود، تعداد کامنت های کمتری دریافت می کنید و تعداد بازدید پست یا استوری شما کمتر می شود. در خصوص این مشکل یا ایراد‌های نرم‌افزاری که در اپلیکیشن‌های مختلف پیش می‌آید نیز ریستارت کردن یک راه حل بسیار مناسب است.

حل خطای An Unknown Network Error Has Occurred در اینستاگرام

برای فعالسازی آن کافیست به بخش Setting رفته و سپس گزینه Security را انتخاب کرده و از طریق گزینه Two-Factor Authentication احراز هویت دو مرحله ای برای حساب اینستاگرام خود فعال کنید. در زمانی که شماره تلفن جدید خود را وارد کردید، پیامکی به شماره جدید ارسال می شود که حاوی کد تایید است و بایستی آن را در کادری که اینستاگرام به شما نمایش داده است وارد کرده تا شماره تلفنتان تغییر کند.

کپی رایت قانونی است که در کشور ها مختلف به صورت جدی پیگیری می شود و قوانین سفت و سختی را در نظر گرفته اند تا حقی از مولف ضایع نشود. متاسفانه در ایران این قانون خیلی جدی گرفته نمی شود اما از آنجایی که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی خارجیست به این قانون پایبند است و به صورت جدی پیگیری می کند.

به همین دلیل اگر ویدیو و یا تصاویری را در پیجتان منتشر می کنید که متعلق به شخص دیگری است و حقوق مادی و معنوی آن رعایت نمی شود، حتما باید شخص را بر روی پست خود تگ کنید. سپس از یک مارکت معتبر آخرین نسخه اینستاگرام را نصب کنید. ارور بخش فوتومپ اینستاگرام هم یکی از رایج‌ترین ارورهای اینستاگرام است.

در نسخه‌های قدیمی اپلیکیشن اینستاگرام این ارور یا پیغام خطا مشاهده می‌شد، اما در نسخه‌های جدیدتر آن این پیغام خطا رفع شده است. بنابراین اگر در حین استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام با این ارور مواجه شدید، حتما اپلیکیشن اینستاگرام نصب شده در دستگاه خود را آپدیت یا به روز رسانی کنید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فوتومپ اینستاگرام، مقاله “فوتومپ اینستاگرام چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟” را مطالعه کنید. این ارور معممولا زمانی نمایان میشود که نسخه اندروید گوشی شما پایین تر از نسخه مورد نیاز توسط اینستاگرام باشد.

بررسی مشکل اینترنت یا شبکه

در بعضی از گوشی ها این گزینه وجود ندارد و در آنها باید قدم سوم را انجام دهید. ۱۴۰۰ © تمامی حقوق این وب سایت برای تکراتو – اخبار تکنولوژیمحفوظ بوده و نقل مطالب تنها با ذکر منبع سایت بصورت لینک، مجاز است. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. اگر تمام گزینه های این صفحه رو امتحان کردید چیز جدید واقعا به ذهنم نمیرسه. با پیج شخص دیگه ای یوزرنیم خودتون رو سرچ کنید تا مطمئن شید پیجتون وجود داره یا خیر.

اگر میگه یوزر وجود نداره یعنی پیج شما دیسیبل شده یا موقتا نیاز به تایید هویت داره. ارور اینستاگرام1- برای حل این مشکل ابتدا از اتصال اینترنت خود مطمئن شوید. اگر اتصال اینترنت مشکلی ندارد، ممکن است اتصال اینترنت خود برنامه اینستاگرام قطع شده باشد، شاید یک برنامه ثانویه اتصال اینترنت شما به اینستاگرام را محدود یا قطع کرده باشد. به همین علت باید ابتدا مطمئن باشید که اتصال گوشی و برنامه به اینترنت برقرار است.

ما پیش‌تر در یک مقاله کامل به موضوع دیسیبل شدن اکانت و روش‌های رفع این مشکل پرداخته‌ایم که از لینک زیر می‌توانید به آن مقاله دسترسی داشته باشید. برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه آپدیت کنید و یا برنامه را کاملاً پاک کنید و آخرین نسخه را نصب کنید. این مشکل به فعالیت دنبال کننده های شما مربوط است که در اینستاگرام فعالیت کمی دارند و شما برای بالا بردن تعداد لایک و ویو خود می توانید از خدمات خرید لایک، خرید ویو و خرید فالور استفاده کنید.

تازه های بخش آموزشی

با ارتقا امنیت پیجتان اینستاگرام حساسیت خاصی نسبت به آی پی های مختلف نشان نمی دهد. اگر تازه به این کلمه برخورد کردید شاید کمی برای شما گنگ بنظر برسد. اینستاگرام قوانینی دارد که در صورتی کاربران این قوانین را زیر پا بگذارند، پیجشان توسط اینستاگرام مسدود می شود. اگر با کلمه اکشن بلاک برخورد کرده باشید، این پیغام در نتیجه زیر پا گذاشتن قوانین نمایش داده می شود که دسترسی شما را به صورت موقت و یا دائمی قطع می کند. رفع مشکل بلاک اینستاگرام // طریقه حل مشکل بلوک اینستغرام …

برنامه نویسی

در صورتی که افراد دیگری از اینترنت گوشی شما استفاده می‌کنند، اینترنت آن‌ها را قطع کنید و دوباره برای ورود مجدد به اینستاگرام تلاش کنید. ممکن هست ده ها و حتی صدها دلیل دیگه هم وجود داشته باشه تا خطای couldn’t refresh feed رو ببینید. برخی مواقع هم به دلیل تراکم پست ها و داستان های موجود در حافظه کش اینستاگرام، این برنامه دیگر توان باز کردن موارد اضافی را نخواهد داشت.

وارد حافظه کش این برنامه شده و آن را به طور کامل پاک سازی کنید. ممکن است برنامه انفالویاب بد افزاری بوده ه منجر به این موضوع شده است. اگر با فیلترشکن روشن امتحان کردید ابتدا فیلتر شکن را خاموش کرده و سپس دوباره امتحان کنید و اگر همچنان با این مشکل مواجه شدید یک آدرس ایمیل در حساب کاربری خود ثبت کنید.

سلام وقت بخیر از طریق اینستا وب لاگین بشید و پسورد رو عوض کنید و دوباره وراد بشید. سلام روز بخیر ،به احتمال زیاداکانت شما بلاک شده و یک تا دوهفته اینده مشکل شما حل میشه. سلام،شما می توانید از طریق ایمیل و شماره تلفنی که قبلا در اکانت خود ثبت کردید رمز عبور خود را بازیابی کنید. تایم اوت ، ضعیف و کند بودن اینترنت و قطع و وصل شدن آن از دلایل اصلی این پیام خطا می باشد. پیغام های خطای اینستاگرام یکی از پرتکرار ترین چالش‌ های این برنامه محبوب است.

هنگام استفاده از اینستاگرام یاد می گیرید که چگونه این خطا ها را رفع کنید. آسمونی در این مقاله معنی پیغام های خطای اینستاگرام و چگونگی رفع آن را به شما آموزش می دهد. راه حل دیگر آن است که برنامه را به طور کامل حذف کرده و آخرین نسخه اینستاگرام را از یک مارکت مشهور مانند گوگل پلی دانلود کنید و مجددا وارد برنامه شوید.

دومین راه حل برای رفع مشکل عدم نمایش پست یا ارور بازخوانی Feed در اینستاگرام آن است که کش برنامه را پاک کنید. با این کار دیتا‌های ذخیره شده از طرف برنامه پاک می‌شود، معمولا در 80 درصد موارد با پاک کردن کش مشکل ارور فید اینستاگرام رفع می‌شود. برخی از افراد با مشکلاتی مثل ریپورت شماره تلفن در اینستاگرام روبرو هستند. اینگونه افراد به روش های ذکر شده نمی توانند جواب بگیرند و دیگر قادر نخواهند بود هیچ اکانت اینستاگرامی با آن شماره بسازند.

برای بررسی دقیق مشکل شبکه داخلی می‌بایست مودم را مستقیم به تک سیستم متصل کنید و بر روی سیستم خود … چنانچه قوانین و الگوریتم های اینستاگرام را رعایت نکنید پیج شما ریپورت می شود و با پیغام Actions block رو به رو می شوید. 3- برنامه اینستاگرام را بروزرسانی کرده یا نصب مجدد کنید. از آیکون سه نقطه بالای صفحه نمایش گزینه Report را انتخاب کنید.

در مرحله ی اول ابتدا به تنظیمات WI-FI گوشیتان بروید و بر روی نام مودمی که با آن به اینترنت مخابرات وصلید انگشت نگه دارید . اگر جدیدا انتی ویروس خود را نصب کرده و با این مشکل مواجه شده اید، به احتمال زیاد غییر فعال کردن آنتی ویروس می تواند به شما کمک کند. برای حل مشکل رفرش نشدن اینستاگرام در بخش دایرکت به آنتی ویروس خود وارد شده و آن را خاموش کنید.

اگر با انجام این کار مشکل تان برطرف شد، به تنظیمات آنتی ویروس رفته و اینستاگرام را از قسمت محدودیت ها بردارید. وقتی که سیگنال شبکه قوی است اینستاگرم را دوباره امتحان کنید. همچنین خطای couldn’t refresh feed Instagram به دلیل محدودیت حجم دیتای تلفن همراه است پس از مصرف مقدار مشخصی از دیتا در ماه این خطا برای شما نمایش داده می شود. در بخش قبل تعدادی از مهم ترین دلایل رفرش نشدن پیج اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم.

مشکل “logout”کاربران اینستاگرام را عصبانی کرده است!

برای این کار باید در مرورگر آدرس سایت اینستاگرام را وارد کنید و از همان جا لاگین کنید. اگر به راحتی در اینستاگرام لاگین شدید و دیگر مشکل خروج ناگهانی از برنامه وجود نداشت یعنی ایراد کار از اپلیکیشن یا تلفن همراه شماست و حساب اینستاگرام‌تان هیچ مشکلی ندارد. اینستاگرام به منظور جلوگیری از اسپم به کاربران اجازه فالو کردن بیش از 7500 کاربر را نمی‌دهد.

اگر تعداد فالویینگ‌های اکانت اینستاگرام شما به 7500 برسید، پس از آن با ارور مورد نظر مواجه خواهید شد و امکان فالو کردن کاربران جدید را نخواهید داشت. متاسفانه هیچ راه حلی به منظور رفع این مورد وجود ندارد و امکان فالو کردن بیش از 7500 نفر توسط یک کاربر در اینستاگرام وجود ندارد. اگر از مودم استفاده می کنید بهتر است تنظیمات مودم خود را مورد بررسی قرار دهید و اگر از دیتای همراه خود استفاده می کنید حجم بسته خود را چک کنید .

چندین بار در بالا ذکر شد که اینستاگرام الگوریتم هایی دارد که از اسپم ها جلوگیری کند. بخشی از این الگوریتم ها بر این اساس پیاده سازی تا فعالیت های غیر طبیعی را شناسایی کرده و ریپورت کنند. پس اگر شما بیش از حد طبیعی به منظور بالا بردن پیج اینستاگرامتان به فالو کردن، لاین و کامنت بپردازین، اینستاگرام حساب شما را به صورت موقت مسدود خواهد کرد.

سعی کنید حتی الامکان از فعالیت های غیر طبیعی پرهیز کنید. اگر شما به ایمیل قبلی خود دسترسی ندارید لازم است به جای انتخاب گزینه Send security code لینک I can’t access this email or phone number قرار گرفته در پایین صفحه را انتخاب کنید و مراحل را دنبال کنید. مقاله فوق مطابق با نسخه های قدیمی اینستاگرام است و به زودی آپدیت می شود.

شما باید مطابق با قسمت برگرداندن اکانت اینستاگرام از طریق پشتیبانی همین مقاله پیش رفته و از طریق پشتیبانی اینستاگرام این مورد را پیگیری نمایید. بررسی نمایید که ورود با آیپی های مختف نداشته باشید سپس نوع دستگاه را بررسی نمایید که با دستگاه شما متفاوت باشد در صورت نمایش دستگاهی غیر از تلفن همراه خود در این زمینه اقدام نمایید. منبع: سایت خرید فالوور ایرانی هایپرفالو

خروج از نسخه موبایل