چاپ کاتالوگ، راهکارهای برندهای بزرگ برای معرفی محصولات به مشتریان

 چاپ کاتالوگ، راهکارهای برندهای بزرگ برای معرفی محصولات به مشتریان

از نظر صاحبان کسب و کارهای موفق چاپ کاتالوگ یکی از بهترین روش‌ها برای معرفی محصولات به مشتریان است؛ زیرا با استفاده از یک دفترچه چندبرگی می‌توانند لیستی از تمام محصولات را به همراه توضیحات لازم در اختیار مشتریان قرار دهند. با مطالعه مقاله”  5 دلیل برای اینکه برندها از چاپ کاتالوگ استفاده می‌کنند “اطلاعات بیشتری درباره اینکه چرا کسب و کارهای بزرگ از کاتالوگ استفاده می‌کنند، به دست خواهید آورد.

کیفیت چاپ کاتالوگ برای جلب توجه مشتریان و دوام طولانی‌مدت محصول، اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از برندها حتی کاتالوگ‌هایشان را به نمایندگی‌ها هم ارائه می‌دهند تا با استفاده از اطلاعات درج شده در این دفترچه‌ها، مشتریان را راهنمایی کنند. قیمت کاتالوگ به عواملی نظیر نوع کاغذ به کار رفته در محصول، تعداد صفحات، تیراژ و روش چاپ آن بستگی دارد.

همچنین چاپخانه‌ای که برای چاپ کاتالوگ انتخاب می‌کنید نیز در هزینه پرداختی تأثیر خواهد داشت. به عنوان مثال مجموعه فرتاک بخاطر اینکه خدمات تبلیغات چاپی را به صورت عمده ارائه می‌دهد، می‌تواند سفارشات را با بهترین هزینه دریافت کند. در ادامه بررسی می‌کنیم بهترین نوع کاتالوگ برای کسب و کارهای مختلف چیست.

بهترین نوع کاتالوگ چیست؟

انتخاب نوع این محصول به انتظارات و کاربرد مورد نظر شما بستگی دارد. اگر شرکت شما زیر مجموعه‌هایی دارد که با کمک آن‌ها محصولاتتان را به فروش می‌رسانید و قصد دارید با استفاده از کاتالوگ اطلاعات محصولات را در اختیار آن‌ها قرار دهید، باید کاتالوگ‌هایی چاپ کنید که طرح خاص و کیفیت بالایی داشته باشند. در این‌صورت تعداد کمتری کاتالوگ نیاز دارید و می‌توانید برای کیفیت آن‌ها بیشتر هزینه کنید. به عنوان مثال می‌توانید کاتالوگی با صفحات گلاسه مقوایی سفارش دهید تا دوام زیادی داشته باشد و نمایندگی‌ها برای مدت طولانی از آن استفاده کنند.

در مقابل، اگر قرار است کاتالوگ را در یک رویداد کاری مانند نمایشگاه به مشتریان عرضه کنید، می‌توانید از کاغذهای نازک‌تر بهره ببرید. تعداد زیادی کاتالوگ با یک جلد ساده به همراه کاغذ گلاسه، شما را با اهداف تبلیغاتیتان می‌رساند و هزینه زیادی هم ندارد. در ادامه بررسی می‌کنیم استفاده از کاتالوگ برای کسب و کارها چه مزیت‌هایی دارد.

مزایای چاپ کاتالوگ چیست؟

اگر یک کاتالوگ حرفه‌ای طراحی و چاپ کنید، گام مهمی برای معرفی محصولات و خدمات خود برداشته اید. چاپ چنین کاتالوگی مزایایی دارد که عبارتند از:

  • تبلیغات و اطلاع رسانی موثر راجع به انواع محصولات
  • برجسته کردن برند شما در بین سایر رقبا
  • افزایش فروش محصولات و خدمات

طراحی و چاپ این محصول با استفاده از تکنیک‌های مختلفی صورت می‌گیرد که درجه کیفیت آن را تعیین می‌کند. مثلا چاپ طرح برجسته بر روی کاتالوگ یا استفاده از چاپ طلاکوب زیبایی کار را بالا می‌برد و هزینه بیشتری هم دارد. البته سفارش کاتالوگ در تیراژ بالا، هزینه‌ تمام شده برای هر محصول را مقرون به صرفه‌تر خواهد کرد.

سفارش چاپ کاتالوگ

مجموعه فرتاک خدمات چاپ کاتالوگ با کیفیت بالا در انواع مختلف دفترچه‌ای، دو لت، سه لت و تک‌برگ با استفاده از دستگاه‌های مجهز و پیشرفته را ارائه می‌دهد. اگر نیاز به چاپ فوری کاتالوگ دارید یا اینکه نمی‌دانید چطور می‌توانید کاتالوگ ارزان‌قیمت چاپ کنید، می‌توانید از مشاوره رایگان مشاوران فرتاک در این زمینه کمک بگیرید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا