چاپ فوری دیجیتال در اصفهان

یکی از قابلیت‌های خوب چاپ دیجیتال این است که شما می‌توانید هر نسخه از محصول خود را متفاوت با نسخه قبل چاپ کنید. با چاپ دیجیتال می‌توانید کارت تبریک‌هایی در طرح و شکل‌های مختلف چاپ کنید. با چاپ دیجیتال می‌توانید در هر نسخه اطلاعات متغیری مانند: شماره سریال، نام گیرنده یا تصویر هر فرد چاپ کنید. با رشد روزافزون تقاضا برای چاپ سریع و کیفیت بالا، چاپ دیجیتال در اصفهان به یکی از روش‌های اصلی تولید محصولات چاپی تبدیل شده است . چاپ پلات، چاپی با عرض بالا است که برای پروژه‌های چاپی عریض مانند پوستر و بنر کاربرد دارد. با چاپ دیجیتال دیگر لازم نیست سفارش خود را در تیراژ بالا چاپ کنید. می‌توانید یک عدد از برگه خود را چاپ کنید، کیفیت آن را ببینید و اگر اشکال داشت، مشکلش را برطرف کنید.

همه مراحل چاپ دیجیتال به صورت فوری و در کم‌تر از ۲ ساعت قابل انجام ااین نوع چاپ به دلیل کمبود صفحه و پیش نیاز چاپ بسیار سریع انجام می شود. فایل طرح وارد شده و چاپ می شود ، شما می توانید در کمتر از 2 ساعت کار خود را دریافت کنید. وقتی ساخت صفحات چاپی و کم حجم هیچ هزینه ای نداشته باشد ، هزینه چاپ بسیار مقرون به صرفه است و عیب یابی آن آسان است. قیمت چاپ دیجیتال چگونه محاسبه می شود؟ می توانید قیمت هر برگ چاپ دیجیتال یک طرفه یا دو رو ، روی انواع مختلف کاغذ براق ، فابریانو ، پارچه ، برچسب های چسب و غیره را محاسبه کنید. اندازه های مختلف و پوشش های مختلف سلفون و لمینت را متناسب با کار چاپ خود انتخاب کنید و در نهایت تیراژ مورد نیاز را وارد کنید.

روش چاپ دیجیتال چگونه است؟

این چاپگرها برای چاپ طرح روی کاغذ به هیچ صفحه ای نیاز ندارند و فایل طرح مستقیماً روی کاغذ چاپ می شود. چاپ دیجیتال برای چه استفاده می شود؟ تقریباً می توانید هر کار چاپی را با چاپ دیجیتال انجام دهید. از چاپ کارت ویزیت ، برچسب و کتاب گرفته تا بروشور ، کاتالوگ و پوستر ، منوی رستوران ، ساختار نمایشگاه ، … می توانید از پیوندهای موجود در این صفحه استفاده کرده و به بخش مورد نظر خود بروید.ست. انواع چاپ دیجیتال برا اساس سطح چاپی چاپ متوسط medium format: سفارش‌های چاپ بروشور، چاپ اوراق اداری، چاپ لیبل، چاپ کارت ویزیت، چاپ کاتالوگ، چاپ لیبل و دیجیتال سی دی با چاپ medium format چاپ می‌شوند.

چاپ بزرگ Large Format: این دسته از چاپ سایز A3+ تا عرض ۱۵۰ سانتی متر را شامل می شود. این روش چاپ اغلب برای فضای داخلی In Door کاربرد دارد و بر روی انواع کاغذ چاپ دیجیتال انجام می‌شود. چاپ Large Format برای: چاپ پوستر دیجیتال، چاپ استند دیجیتال، چاپ فوم برد دیجیتال، چاپ تخته شاسی به روش دیجیتال و چاپ بک لایت دیجیتال کاربرد دارد. چاپ دیجیتال عریض Wide Format: چاپ دیجیتال عریض اغلب برای مصارف بیرونی Out Door کاربرد دارد که اغلب نسبت به تابش نور خورشید و آب مقاوم است. ابعاد این چاپ از عرض ۱۵۰ سانتی متر است و تقریبا محدود است. چاپ دیجیتال عریض برای: چاپ بنر، چاپ فکس دیجیتال، چاپ مش، چاپ دیجیتال استیکرکاربرد دارد.

درباره چاپ دیجیتال :

وقتی صحبت از چاپ فوری در صنعت چاپ می شود ، کل مراحل چاپ ، پوشش ، چاپ و برش باید بسیار سریع و در کمتر از چند ساعت انجام شود. به عنوان مثال ، شما یک نمایشگاه در پیش رو دارید و یک روز قبل متوجه می شوید که داخل پوستر و جزوه برای توزیع و تبلیغات ندارید ، یا کاتالوگ محصولات شما ناقص است.  یا جلسه فوری برگزار می شود و شما می خواهید در چند ساعت آینده در آن شرکت کرده و کارت بازرگانی خود را به همکاران خود ارائه دهید. اینجاست که بیش از هر زمان دیگری نیاز به چاپ فوری ظاهر می شود. با این حال ، به دلیل نام فوری که در آن وجود دارد ، چاپ فوری از نظر بسیاری کیفیت معمولی دارد و فقط برای موارد خاص و ضروری مناسب است ، اما این دقیقاً همان جایی است که چاپ دیجیتال با دامنه کیفیت فوق العاده خود وارد دامنه می شود.  و باعث از بین رفتن آن می شود همه منفی است.

ذهنیتی که شما از چاپ فوری در ذهن دارید. ترکیب چاپ افست با کیفیت بالا با امکان چاپ کوتاه مدت و سرعت چاپ فوق العاده بالا نشان دهنده آینده صنعت چاپ است. این سیستم چاپ یکی از پر کاربردترین سیستم ها در صنعت چاپ می باشد، از ویژگی های مهم آن سریع بودن، و در برخی رنگها درخشندگی بالا می باشد . به عنوان مثال اگر شما قصد چاپ کارت ویزیت داشته باشید در چاپ های عادی پروسه چاپ و خدمات آن حداقل 48 ساعت به طول می انجامد. اما در چاپ دیجیتال این پروسه بین 3 تا 7 ساعت طول می کشد . البته ناگفته نماند که چاپ دیجیتال فوری به نسبت چاپ افست قیمت بالاتری دارد و بیشتر افرادی که قصد چاپ موارد با تعداد کم و یا در فرصت کوتاه را دارند از چاپ دیجیتال استفاده می کنند.

چاپ سربرگ، چاپ تراکت، چاپ عکس، چاپ پوستر، چاپ جزوات آموزشی، چاپ بروشور، چاپ کاتالوگ، چاپ برچسب کاغذی، چاپ برچسب شیشه ای، چاپ استیکر متریال های قابل چاپ: کاغذ تحریر، کاغذ عروسکی، کاغذ عکس (فوتو گلاسه) کاغذ کتان، کاغذ گلاسه (از 120گرمی تا 250گرمی ) مقوا کارتی، برچسب کاغذی براق، برچسب کاغذی مات، برچسب شیشه ایی، استیکر PVC با ورود به صنعت چاپ ، چاپ دیجیتال با کیفیت عالی و زمان چاپ بی نظیر خود ، انواع خدمات چاپ را تغییر داده و چاپ افست را به حاشیه رانده است. دیگر نیازی به چاپ در حجم زیاد ندارید ، دیگر نیازی نیست منتظر بمانید تا همه کار تمام شود تا مشکلات چاپ را ببینید و دیگر لازم نیست یک هفته صبر کنید تا کار خود را انجام دهید.

با چاپ دیجیتال می توانید هر تعداد برگه خود را چاپ کنید ، کیفیت آن را ببینید ، در صورت وجود مشکلی آن را برطرف کنید و سپس به تعداد دلخواه چاپ مجدد کنید و تمام این مراحل در کمتر از 2 ساعت انجام می شود. چاپ دیجیتال مترادف با چاپ با کیفیت ، فوری و مدرن است. البته لازم به ذکر است که این زمان چاپ 2 ساعته پس از تأیید طرح آغاز می شود و در صورت نیاز به طراحی ، زمان انجام آن را در نظر بگیرید. چاپ دیجیتال در این مجموعه در اندازه های مختلف A4 ، A5 ، A3 و SRA3 انجام می شود. برای چاپهای بزرگتر ، می توانید از صفحه چاپ پلات که به صورت چاپ تمام عرض برای پروژه های چاپ گسترده مانند پوستر و بنر است ، بازدید کنید.

دکمه بازگشت به بالا