مزایای چاپ لیوان کاغذی

در سالهای اخیر بهترین گزینه برای بازاریابی های آنلاین استفاده از لیوان های کاغذی با چاپ برند شما می باشد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چطور می شود با لیوان کاغذی برند یا شعار خود را در ذهن مخاطب جای دهید، شما با چاپ تبلیغات یا برند خود روی لیوان های یکبار مصرف کاغذی می توانید مشتریان را در هنگام استفاده از این لیوان ها بصورت ناخودآگاه جذب تبلیغات خود کنید. در چنین حالتی تبلیغات بدرستی عمل کرده و به رشد کسب و کار شما کمک می کند.

انرژی |تبلیغات

اهمیت خوردن چای و قهوه

خوردن چای و قهوه از نظر مخاطبین خوردن یک نوشیدنی ساده نیست. بلکه آن را به عنوان یک امر ضروری در حین صبحانه برای بالا بردن انرژی و شروع روز همچنین در میان وعده‌ها برای برطرف کردن خستگی می‌شناسند. با چاپ انواع لیوان کاغذی می‌توانید در زمان استراحت و آرامش در کنار افراد باشید.

انتقال اطلاعات

چاپ لیوان کاغذی سفارشی می‌تواند به عنوان یک رسانه برای شما کار کند و عمل انتقال اطلاعات را انجام دهد. کسانی که عادت دارند به طور مرتب چای یا قهوه بنوشند، وقت کافی برای نگاه کردن به اطلاعات درج شده روی لیوان کاغذی را هم دارند. درحالی که مشغول بحث و گفتگو با کسی هستید و لیوان را در دست دارید، حتما این اطلاعات به چشم‌تان می‌خورد. همین که چشم مخاطب به دیدن نام برند شما عادت کند، آن را به عنوان یک برند معتبر و معروف می‌شناسد.

چاپ لیوان کاغذی نه تنها برای جا انداختن برند شما که برای اطلاع رسانی از اهداف و استراتژی‌هایی که دارید یا شعارتان هم کاربرد دارد. به همین دلیل استفاده از لیوان کاغذی در مکان های مختلف نسبت به گذشته بیشتر شده است.

انرژی |تبلیغات

جذابیت بیشتر در جلسات و مهمانی‌ها و سخنرانی‌ها

اینکه لیوان‌ها و ظروفی مخصوص مجموعه خودتان داشه باشید، شما را به یک تیم حرفه ای و جذاب تبدیل می‌کند. این لیوان‌ها برای شما پرستیژ ایجاد می‌کنند و سبب می‌شوند که پرسنل و مخاطبین به عنوان مجموعه‌ای که برای برند خودش ارزش قائل است، شما را بشناسند.

کیفیت و خلاقیت نقش به‌سزایی دارد

باید به خاطر داشته باشید که چاپ تبلیغات روی لیوان‌های کاغذی بدون طراحی خلاقانه یا رنگ‌های باکیفیت، تاثیرگذاری لازم را نخواهد داشت. درواقع در حین اینکه تصمیم به چاپ روی لیوان‌های کاغذی می‌گیرید، باید تلاش کنید که مجموعه‌ای را پیدا کنید که نمونه کارهای قوی و خوبی داشته‌باشد. از متریال و رنگ‌های خوبی استفاده کند و همچنین طراحی‌های خلاقانه و جذابی داشته‌باشد.

تنوع در تم‌ها و طراحی‌ها

شما می‌توانید به بهانه‌های مختلف تم و طراحی روی برند را عوض کرده و لیوان جدید با اشکال جدید تهیه کنید. درواقع می‌توانید با مناسبت‌های تاریخی خودتان را به روز کرده و در تمام مناسبت‌ها در کنار کاربران و مشتریان‌تان باشید. این کار در ایجاد احساس صمیمیت و نزدیکی بین شما و جامعه هدف و حتی پرسنل‌تان نقش به‌سزایی دارد. به‌عبارتی از مزایای استفاده از لیوان کاغذی این است که می‌توانید هر بار تم روی آن‌ را تغییر دهید و همیشه مجبور به استفاده از یک طرح ثابت نیستید.

انرژی |تبلیغات

چاپ انواع لیوان کاغذی از نظر سایز

لیوان های کاغذی در سایزها و اندازه های مختلف به درخواست مشتریان تولید می شوند که عبارتند از :

۱- چاپ لیوان کاغذی ۹۰ سی سی

۲- چاپ لیوان کاغذی ۱۱۰ سی سی

۳- چاپ لیوان کاغذی ۱۲۰ سی سی

۴- چاپ لیوان کاغذی ۲۰۰ سی سی

۵- چاپ لیوان کاغذی ۳۶۰ سی سی

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر در سبک زندگی انسان ها، بشر تمایل زیادی به چاپ انواع لیوان کاغذی پیدا کرد. محصولات کاغذی فواید و مزایای زیادی برای مصرف کننده خود به همراه داشت و نقش مهمی در زندگی روزمره انسان پیدا کرد. خوشبختانه امروزه چاپ انواع لیوان کاغذی در طرح ها و نقش های مختلف انجام می شود و به همین دلیل روز به روز بر محبوبیت تولید این محصولات افزوده می شود.

چاپ لیوان کاغذی بهداشتی

در سالهای اخیر، تولید و چاپ لیوان کاغذی بهداشتی از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. در چاپ لیوان کاغذی بهداشتی از جوهر گیاهی ضد آب استفاده می شود که به سلامت انسان آسیبی نمی زند. این جوهر در برابر مایعات مقاوم بوده و حل نمی شود و به دلیل داشتن این مزیت در تولیدات این ظروف باعث شد تا جز پر طرفدارترین محصولات این گروه به شمار آید. امروزه در سازمانها و نهادهای دولتی برای نوشیدنی های گرم و سرد از لیوان های کاغذی بهداشتی استفاده می کنند و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

امروزه در سراسر دنیا با گسترش کمپین های حمایتی محیط زیست تولید لیوان کاغذی بسیار رایج و مرسوم شده است. لیوان کاغذی ساحل جنوب  در راستای حمایت از محیط زیست تلاش کرده تا با مسئولیت خود تولید لیوان کاغذی مرغوب و با کیفیت را با بهترین نوع کاغذ انجام دهد.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا