کشف بیش از ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شاهرود

این پست از سایت سایت اطلاع رسانی بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.isna.ir ” در مورد مقاله ” کشف بیش از ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در شاهرود ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

بیگ نیوز/سمنان جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در سه عملیات جداگانه، هشت هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ سید علی میراحمدی امروز (۱۲ آذر ماه) اظهار کرد: در مرحله اول، مأموران انتظامی شهرستان شاهرود هنگام کنترل خودروهای عبوری مشهد – تهران با اشرافیت اطلاعاتی هدفمند به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک شدند و پس از توقف و بازرسی آن، ۱۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کردند.

وی گفت: ماموران انتظامی در شهرستان میامی در اجرای دو عملیات جداگانه از یک دستگاه اتوبوس دو هزار لیتر گازوئیل قاچاق و در اقدامی دیگر از پارکینگ ترانزیتی پنج هزار لیتر گازوئیل قاچاق را که توسط مالک آن دپو شده بود، کشف و ضبط کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بیان کرد: ارزش ریالی محموله‌های کشف‌شده دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شد و سه نفر دستگیر شدند و پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی فرستاده شد.

سرهنگ علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از بازداشت سارقان موتور کولرهای آبی و کشف ۱۲ پرونده سرقت خبر داد و گفت: درپی سرقت‌های متعدد موتورهای کولر آبی در شهرستان شاهرود و تشکیل پرونده توسط مالباخته‌ها در کلانتری ۱۱ آزادی، رسیدگی به موضوع به سرعت در دستور کار کارکنان تجسس کلانتری قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران تجسس کلانتری با حضور در محل سرقت دریافتند که سارقان با بالا رفتن از دیوار، به خانه یا بالکن وارد می‌شدند و اقدام به سرقت دینام و موتور کولرهای آبی کردند.

سرهنگ شائینی به اقدامات عملیاتی و اشرافیت اطلاعاتی ماموران اشاره و اظهار کرد: سرانجام سارقان سابقه‌دار و معتاد شناسایی و در عملیات غافلگیرانه‌ای دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان ۲۴ و ۵۰ ساله در تحقیقات فنی پلیس به ۱۲ فقره سرقت تجهیزات کولرهای آبی اعتراف کردند، افزود: سارقان برای ادامه رسیدگی به پرونده روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام

گروه تحریریه مطالب حوادث

نویسنده حوادث با هنر روایتگری هستم. قصه‌گویی بازیگوشانه و قدرت تجسم آن را دارم تا خوانندگان را به دنیای جذاب رویدادها بکشانم.
دکمه بازگشت به بالا