رکوردی که فقط نکونام به آن می‌رسد!

این پست از سایت بیگ نیوز برگرفته از سایت ” www.khabaronline.ir ” در مورد مقاله ” رکوردی که فقط نکونام به آن می‌رسد! ” ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است به دسته بندی مربوطه مراجعه نمایید.

به گزارش خبرگزاری بیگ نیوز؛ در سال 1401 استقلال تهران با کسب 68 امتیاز که البته 2 امتیازش به خاطر برد انضباطی برابر گل گهر سیرجان بود، رکورد تاریخ لیگ فوتبال ایران را شکست. استقلال آن سال در شرایط عادی با 66 امتیاز هم قهرمان می شد اما تساوی 0-0 این تیم برابر گل گهر به برد 3-0 انضباطی بدل شد.

امروز استقلال 57 و پرسپولیس 56 امتیاز دارند. پرسپولیس در بهترین شرایط می تواند 12 امتیاز گرفته، با رکورد استقلال سال 1401 مساوی کند و تنها استقلال است که می تواند با 4 برد متوالی به امتیازی برسد که هیچ تیمی در تاریخ لیگ فوتبال کشورمان موفق نشده کسب کند.

استقلال در صورت برد در 4 بازی آینده، 69 امتیاز به دست خواهد آورد. امتیازی که تیمهای لیگ ایران چه با حضور 16 تیم و چه با حضور 18 تیم هیچگاه به آن دست پیدا نکرده اند. لیگ برتر ایران در 4 هفته پایانی می تواند شاهد روزهای پرحادثه زیادی باشد اما به هر حال اگر قرار به ثبت رکوردی در تاریخ لیگ باشد، این رکورد تنها توسط تیم استقلال شکسته خواهد شد.

257 251

تیم خبری ورزشی

با تمرکز بر روند تحول و تغییرات فناوری در ورزش، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مقالات جذاب و اطلاعاتی درباره‌ی نقش فناوری در بهبود عملکرد ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در ارتقای دانش ورزشی و بررسی نوآوری‌های فناورانه در ورزش قرار می‌دهم. همراه با من باشید و به دنیای فناوری در ورزش پیوندید.
دکمه بازگشت به بالا