بهترین دستگاه کره مغزیجات خانگی

اگر قصد خرید دستگاه کره گیر مغزیجات خانگی برای مغازه خود دارید و نمی دانید کدام کره گیری مغزیجات را بخرید، این مطلب را دنبال کنید. در این مقاله، تفاوت بین دستگاه کره گیری هایپر مارکت و کره گیر فروشگاهی را بررسی خواهیم کرد.

شباهت های دستگاههای کره گیری فروشگاهی و هایپرمارکتی

بهترین دستگاه کره مغزیجات خانگی دستگاه کره گیر فروشگاهی و هایپرمارکتی هستند که برای تهیه کره از انواع دانه ها و مغزها استفاده می شود و این دو مدل محبوب شباهت هایی دارند که زیر میبینیم:

  • در هر دو مدل دستگاه یک اینورتر تعبیه شده است.
  • در هر دو مدل بدنه و مارپیچ تیغه ها و ابزارها کاملا استیل است.
  • خروجی هر دو مدل 30 کیلوگرم در ساعت است.
  • هر دو مدل دستگاه کره دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
  • قدرت موتور و دستگاه در هر دو مدل یکسان است.

تفاوت دستگاه کره گیر هایپر مارکتی و فروشگاهی

تنها تفاوت بین کره‌ساز هایپرمارکتی و فروشگاهی در ظاهر است. نکته ای که در اینجا باید بررسی شود این است که وجود اهرمی در دستگاه برای تنظیم میزان زبری و نرمی کره است که از دستگاه خارج میشود. در بالای دستگاه کره گیر هایپرمارکتی می توانید با حرکت دادن این اهرم به چپ و راست برای تغییر فاصله تیغه های دستگاه، نرمی و درشتی کره ای که از دستگاه خارج می شود را تعیین کنید. همچنین می توانید این کار را در هنگام عملیات تولید کره انجام دهید، اهرم را بچرخانید، نرمی و زبری کره ای که بیرون می آید را مشاهده کنید و موقعیتی را انتخاب کنید که اهرم ثابت باشد.

اهمیت قطعه های داخلی دستگاهها

تمامی قطعات دستگاه کره گیر به طور زنجیروار باعث تولید کره میشوند و هرکدام از آنها با اهمیت هستند. اگر یکی از این قطعات کیفیت کافی نداشته باشد، راندمان عملیات کاهش می یابد و در بدترین حالت به تجهیزات آسیب می رسد. به عنوان مثال، موتوری که وظیفه تامین نیروی لازم برای چرخش میکسر در کار خود را بر عهده دارد، اگر قدرت کافی نداشته باشد، میکسر می تواند به دلیل فشار کشک و سایر موارد داخل مخزن، سرعت خود را کاهش دهد. آرام آرام و به کندی عملیات را انجام میدهد. در این حالت موتور میسوزد. به طور کلی برای انتخاب بهترین دستگاه کره مغزیجات خانگی باید تمام قطعات آن را تا حد امکان به طور کامل بررسی کنید. البته تعداد این قطعات آنچنان زیاد نیست، بنابراین برای شما مشکلات بزرگی ایجاد نخواهد کرد.

بهترین دستگاه کره مغزیجات خانگی

آجیل منبع مهمی از چربی های طبیعی و مواد مغذی است. آنها ارزش غذایی زیادی برای بدن انسان دارند و می توانند یک سری محصولات مهم برای انسان امروزی تولید کنند.

برای گرفتن روغن و فرآورده های جانبی از آجیل باید از دستگاه کره بادام زمینی برای تبدیل آجیل به کره بادام زمینی استفاده کرد. حالا برخی به دنبال کره بادام زمینی کوچک و برخی به دنبال کره بادام زمینی خانگی هستند.

یک دستگاه کره بادام زمینی می تواند خمیر خوبی درست کند که بافت جالبی دارد و می تواند به عنوان کره استفاده شود. دستگاه کره بادام زمینی کوچک مخصوصاً برای مصارف خانگی یا فروش محلی استفاده می شود.

کارخانه های بزرگ از دستگاه های خودکار کره بادام زمینی برای تولید خودکار کره ای که در فروشگاه مواد غذایی می بینید استفاده می کنند.

دستگاه کره بادام زمینی با فشار دادن یک دکمه عصاره بادام زمینی را استخراج می کند. دستگاه کره بادام زمینی صنعتی مجهز به کنترل الکترومغناطیسی است که پرس را متوقف و راه اندازی می کند.

آنها گشتاور کافی برای اطمینان از تمیز کردن خشک کامل دارند. تجهیزات مورد استفاده برای ساخت دستگاه کره بادام زمینی از فولاد ضد زنگ است که مطابق با استانداردهای FDA برای تجهیزات پردازش مواد غذایی است. همچنین این دستگاه ها برای دوام و پایداری روی سطوح فشرده و مستحکم هستند.

انرژی |بدن انسان

انواع دستگاه کره گیر

دستگاه کره گیری از بادام زمینی

دستگاه کره گیر بادام زمینی محبوب ترین نام دستگاه کره بادام زمینی است که علاوه بر بادام زمینی از کره انواع دانه ها و روغن های آجیل نیز استفاده می کند.

در حال حاضر یکی از پر رونق ترین مشاغل، استخراج کره و روغن از محصولات غذایی مختلف است که به دلیل تبدیل تمام مواد اولیه به روغن، سود بالایی دارد.

هنگام راه اندازی یک کسب و کار خانگی، دستگاه کره بادام زمینی یک انتخاب عالی است که مردم را وادار به خرید کره بادام زمینی می کند.

دستگاه کره گیر خانگی

دستگاه کره گیر خانگی، یک کره کوب کوچکتر در مزارع لبنیات سنتی و کارگاه های تولید شیر و کره استفاده می شود. طراحی آن بسیار شیک و مدرن است و مواد آن فولاد یا آلومینیوم است.

در مورد محل قرارگیری موتور دستگاه کره بادام زمینی دو نوع بالا زن و پایین زن هستند. برند موتور استفاده شده در این گریس ها از نوع الکتروژن بوده و کیفیت آن عالی می باشد. به دلیل اندازه کوچک و وزن مناسب، از دستگاه های کره گیر خانگی می توان به عنوان رومیزی نیز استفاده کرد.

کره گیر صنعتی

دستگاه تولید کره بادام زمینی صنعتی در خطوط تولید لبنیات کاربرد دارد. بالابرهای صنعتی به صورت عمودی و دارای شاسی قوی و ظرفیت بالا هستند. چربی گیرهای صنعتی به صورت یک مخزن یا دو مخزن ساخته می شوند و هر دو نوع مخزن را می توان به صورت دو مخزن مجزا یا مخزن متصل تولید کرد.

مدل های صنعتی کولرهای روغنی دارای موتور فشار قوی هستند که به معنای نصب موتور در بالای مخزن است. در برخی از مدل های Sculpting Ghee کاسه قیچی دارای دو موتور الکتریکی است که برای افزایش کارایی و کارایی دستگاه در نظر گرفته شده است.

نکات قبل از خرید

یکی از نکات قبل از خرید دستگاه کره یا دستگاه کره بادام زمینی خانگی، توجه به حجم و ظرفیت دستگاه، مصرف انرژی و میزان محصول است. انتخاب مدل صنعتی یا خانگی نیز مهم است.

در ضمن برای خرید دستگاه کره بادام زمینی خانگی با توجه به نیاز و قیمت دستگاه می توانید آن را با اهرم یا نوع ساده خریداری کنید.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا