بهترین کره مغزیجات در بازار ایران

به یاد دارید زمانی که کره بادام زمینی تنها گزینه شما در فروشگاه مواد غذایی بود؟ آن روزها خیلی وقت است که رفته اند. اکثر سوپرمارکت ها امروزه فروش انواع کره بادام زمینی و بهترین کره مغزیجات را دارند.

اما در این دنیای جدید، با انواع بسیاری از آجیل ها و کره های دانه ای، چگونه بهترین کره را برای میان وعده خود انتخاب می کنید؟

برای مشاهده قیمت کره مغزیجات به فروشگاه سالماطور مراجعه کنید.

متخصصان تغذیه در مورد بهترین کره مغزیجات می گویند: “رده بندی کره های آجیل مانند رتبه بندی سبزیجات است.” یعنی “همه چیز خوب است!” آنها می گویند که آجیل برای یک صبحانه سالم علاوه بر کمک به کاهش وزن، می تواند از دیابت، سرطان و بیماری های قلبی نیز جلوگیری کند.

به طور کلی، کره بادام زمینی تعادل سالمی از چربی ها، پروتئین و فیبر و همچنین ویتامین ها (مانند ویتامین A، ویتامین E و ویتامین های B) و مواد معدنی (مانند آهن، روی، منیزیم و پتاسیم) را فراهم می کند.

با این حال، مانند سبزیجات، برخی از انواع کره بادام زمینی (یا دانه ها یا مغزها) ممکن است انتخاب بهتری برای نیازهای تغذیه ای فردی و اهداف تناسب اندام شما باشد. به همین دلیل متخصصان تغذیه بهترین بهترین کره مغزیجات را به ترتیب زیر رتبه بندی کرده اند.

آهن |ایران

بهترین کره مغزیجات:

کره فندق:

کره فندق سرشار از مواد معدنی و ویتامین های مفید بسیاری است، به عنوان مثال، فندق سرشار از ویتامین های A، B1، B2، C و ویتامین E و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، آهن، گوگرد، منیزیم، روی است. و پتاسیم

می توانید این محصول را با مواد غذایی دیگر ترکیب کنید، مثلا مخلوط کره فندق و خامه کاکائو ترکیبی خوشمزه و دلپذیر است.

منبع خوبی از اسیدهای چرب امگا 6 است

سرشار از پروتئین، فیبر، ویتامین E، مس و منگنز است.

  • غذای خوبی برای بیماران دیابتی محسوب می شود
  • مقوی روده و معده است
  • سموم را از بدن دفع می کند
  • برای تسکین سرفه و درد سینه مفید است

کره بادام زمینی:

کانادایی ها حدود 136 سال پیش کره بادام زمینی تولید کردند و برای بیش از یک قرن آن را خوشمزه ترین غذا می دانستند. کره بادام زمینی فواید زیادی دارد و همچنین دارای ترکیبات تغذیه ای زیادی است. این کره چون پروتئین زیادی دارد، احساس سیری ایجاد می کند، بنابراین برای افرادی که زیاد غذا می خورند مناسب است. البته به خاطر داشته باشید که مصرف زیاد کره بادام زمینی باعث چاقی می شود. این کره یک غذای بسیار مقوی و سالم برای صبحانه ورزشکاران یا کسانی است که به سلامت خود اهمیت می دهند.

سطح کلسترول بد را کاهش می دهد و در نتیجه خطر بیماری قلبی را کاهش می دهد.

کره نارگیل:

کره نارگیل در مقایسه با کره های دیگر، یکی از بالاترین محتوای فیبر را دارد. (همانطور که احتمالا می دانید، فیبر برای تنظیم قند خون سالم، قلب سالم و سیستم گوارشی سالم مهم است).

کره نارگیل همچنین مقداری پروتئین، پتاسیم، منیزیم و آهن را تامین می کند. با این حال، چربی اشباع شده بالایی دارد که ممکن است برای شما خیلی خوب باشد. و در رژیم های غذایی مانند رژیم کتوژنیک استفاده می شود.

برای صبحانه می توانید انواع کره سالم را با غذاهای حاوی قندهای طبیعی مانند آب خرما مصرف کنید.

کره پسته:

از میان تمام گزینه‌های کره‌ی آجیل و غلات، کره پسته به عنوان بهترین کره مغزیجات است و ارزش بررسی دارد – به خصوص اگر به دنبال افزایش مصرف پروتئین خود هستید.

متخصصان تغذیه می گویند: “پروتئین مهم است زیرا به ساخت و ترمیم عضلات کمک می کند و به شما کمک می کند هنگام غذا خوردن احساس سیری کنید.”

کره پسته مانند سایر کره های گیاهی درست می شود و یک نکته جالب در مورد این نوع کره این است که از پسته های بسته به دلیل سلامتی موجود در پسته استفاده می شود.

ویتامین ها، چربی های سالم و پروتئین های موجود در پسته برای بدن بسیار مفید هستند.

از فواید کره پسته می توان به سلامت قلب، کنترل وزن، پیشگیری از دیابت و بهبود هضم غذا اشاره کرد.

– این کره حاوی مقدار زیادی فسفر و آهن است که برای افزایش حافظه و ضریب هوشی مناسب است.

آهن |ایران

کره بادام درختی:

برای کمک به سلامت بدن و بهبود عملکرد دستگاه های مختلف، خرید کره بادام درختی واقعی را به شما توصیه می کنیم. با تحقیق در مورد انواع کره های آجیل متوجه می شویم که یکی از محصولات منحصر به فرد در میان آنها کره بادام درختی است. هنگام بررسی ترکیب کره بادام، متوجه شدیم که این محصول طبیعی و ارگانیک می تواند کالری، پروتئین و کربوهیدرات بدن را تامین کند.

با استفاده از کره بادام می توانید از بیماری های قلبی پیشگیری کنید. این محصول منبعی غنی از ویتامین ها و حاوی پروتئین گیاهی بالایی است. استفاده از کره بادام در دوران بارداری مورد تاکید است. به لطف اسید فولیک موجود در این محصول، زنان باردار می توانند روی توانایی این محصول در رشد لوله های عصبی جنین و تقویت سلامت آن حساب کنند.

علاوه بر این، کارنیتین و ریبوفلاوین موجود در کره بادام را در نظر بگیرید که می تواند برای افزایش عملکرد مغز و حفظ سلامت کودکان استفاده شود. بادام هنگام خوردن خواص دیگری نیز دارد. افرادی که از رژیم های کتوژنیک پیروی می کنند می توانند شروع به خرید کره بادام درختی کنند. این محصول برای سلامت پوست نیز بسیار موثر است.

اگر به دنبال تامین کلسیم هستید که برای افزایش استحکام و سلامت استخوان ها نیاز دارید و نمی توانید لبنیات بخورید، خرید کره بادام درختی توصیه می شود. با خرید کره بادام می توانید سلامت استخوان های خود را تضمین کنید. از دیگر خواص این محصول بی نظیر می توان به کنترل کلسترول خون و کنترل فشار خون اشاره کرد. قیمت کره بادام در مقایسه با خواص شگفت انگیز آن بسیار مناسب است.

کره آجیل (کره هفت مغز):

اگر به دنبال بهترین کره مغزیجات هستید که عمر شما را صد برابر کند، کره هفت مغز بهترین انتخاب است. این کره مخلوط یک ترکیب 7 دانه ای است. از آنجایی که در تولید آن از هفت نوع آجیل استفاده می شود، تمام خواص مغزیجات در این کره وجود دارد. بنابراین به جای اینکه از هر یک از آجیل ها کره های جداگانه درست کنید، می توانید یک تیر و دو نشان کنید و طعم لذیذ این آجیل را زیر دندانتان احساس کنید.

  • پیشگیری از سرطان
  • تقویت استخوان ها.
  • درمان بیماری قلبی
  • درمان کم خونی
  • نقش برجسته توخالی
  • درمان آلزایمر
  • حفظ سلامت دندان
  • حفظ سلامت پوست
  • تنظیم فشار خون
  • افزایش قدرت جنسی

بعد از شناخت بهترین کره مغزیجات بازار ایران باید به این فکر باشید که این کره مغزیجات به روش طبیعی تولید شده باشند. کره مغزیجات سالم کره ای است که بدون هیچگونه شکر، نمک و افزودنی بلاشد تا شما بتوانید با خیال راحت از مصرف آن لذت ببرید.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا