نمایندگی های مجاز سولاردام

نمایندگی تعمیرات سولاردام الو ماکروویو

مجموعه‌ی الو ماکروویو با داشتن بیش از 70 تکنسین در شعبه ‌های مختلف در تهران و با سال‌ها تجربه در زمینه ‌ی تعمیر سولاردام و تعمیر ماکروفرسامسونگ و دیگر برندهای موجود با افتخار نمایندگی تعمیرات این دستگاه ها  در تهران است. دفتر مرکز الو ماکروویو در شرق تهران است. برای مشاوره ‌ی رایگان با تکنسین ‌های الو ماکروویو نمایندگی تعمیرات سولاردام در تهران می‌توانید با شماره‌ی 09195444489 تماس بگیرید. در مجموعه ‌ی الو ماکروویو تکنسین ‌ها از قطعات اصلی استفاده می‌کنند و قطعات اصلی شامل ضمانت هستند.

آموزش تعمیر مایکروویو ال جی |ال جی

نمایندگی گلدایران:

شرکت گلد ایران بیش از سی سال است که در ایران مشغول به فعالیت است و محصولات ال جی را تولید می‌کند. شرکت گلدایران نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات ال جی را پشتیبانی می‌کند که شامل نصب، گارانتی و تعمیر لوازم خانگی است.

نمایندگی سام سرویس:

شرکت سام سرویس نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ است. شرکت سامسونگ در سال 1380 در تهران به ثبت رسید. نمایندگی سام سرویس خدمات مشاوره، نصب و تعمیرات را پشتیبانی می‌کند.

آموزش تعمیر مایکروویو ال جی |ال جی

نمایندگی بوش سرویس:

شرکت بوش سرویس شرکت انحصاری و قانونی خدمات محصولات بوش است که تعمیرات و خدمات پس از فروش بوش را ارئه می‌دهد. برای تعمیر سولاردام ‌های بوش می‌توانید با نمایندگی بوش سرویس تماس بگیرید تا از درصورت نیاز به تعویض قطعات از قطعات فابریک استفاده شود.

نمایندگی توشیبا سرویس:

نمایندگی توشیبا سرویس در تهران خدمات پس از فروش و تعمیر سولاردام و ماکروفرهای توشیبا را زیر نظر متخصصان باتجربه ارائه می‌دهد. درصورتی که سولاردام توشیبا شما به تعمیر نیاز دارید می‌توانید برای سرویس ‌کاری و عیب‌یابی با این مجموعه تماس بگیرید.

آموزش تعمیر مایکروویو ال جی |ال جی

تفاوت سولاردام با ماکروفر چیست؟

  • در طراحی سولاردام ظاهر مدرن‌تری ارائه شده است.
  • اندازه ‌ی سولاردام عموماْ بزرگ‌تر از ماکروفر و ماکروویو است.
  • درب سولاردام معمولاْ از بالا باز می‌شود.
  • فضای داخلی سولاردام مدور و گرد است و همین ویژگی یکی از مزیت ‌های سولاردام است. فضای گرد سولاردام نه تنها در پخت یکنواخت غذا موثر است، بلکه چون اکثر ظروف ته گرد هستند، جای‌گیری ظرف در سولاردام بهتر است. به علاوه این فضای گرد تمیزکاری داخل آن را بسیار آسان‌تر می‌کند و در نتیجه از آسیب‌های احتمالی که به علت کثیفی ماکروفر رخ می‌دهد برای سولاردام جلوگیری می‌شود. چسبیدن خرده‌های غذا و مایعات خشک ‌شده رو و زیر سینی ماکروفر یا سولاردام می‌تواند به ایجاد ایراداتی مثل نچرخیدن سینی، شکستن کوپلر و موتورگردان و یا حتی آسیب به قطعات دیگر منجر شود.
  • در سولاردام برنامه ‌های پخت متنوعی وجود دارد. در سولاردام می‌شود غذا را گریل و کباب کرد، می‌شود غذا یا کیک پخت، می‌شود غذای ترد و برشته درست کرد، می‌شود سبزیجات پخت، و …
  • در سولاردام علاوه بر امواج مایکروویو از پخت کانوکشن و گرمایش توسط المنت‌های نوری استفاده می‌شود. تعداد المنت‌های حرارتی در سولاردام بیشتر است و همین موضوع به پخت بهتر غذا کمک می‌کند و خشک و بی‌مزه شدن غذا جلوگیری می‌شود. در سولاردام مزه ‌ی غذا مانند روش‌های پخت سنتی حفظ می‌شود. درواقع در کف سولاردام از مگاهیترهای سرامیکی و هالوژنی و در بالای آن از هیترهای زغالی استفاده شده تا علاوه بر المنت‌های نوری بتوان از گرمایش سراسری برای پخت هرچه بهتر غذا بهره برد. این ویژگی به پخت شما در سولاردام سرعت زیادی می‌بخشد.
  • امواج مایکروویو در سولاردام از بالای دستگاه وارد غذا می‌شوند، در حالی‌که در ماکروفرهای معمولی امواج از کناره ‌های دستگاه وارد غذا می‌شوند.

منبع: اینترنشنال نیوز

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا