بهترین نمایندگی محصولات اپل در تهران

همه ی ما می­دانیم شرکت اپل یکی از برندهای بنام، گران و مطرح در دنیاست، و دلایلی که باعث می­شود گران تر از برندهای دیگر باشد؛ کیفیت بالا و دوام طولانی، نوآوری، حریم شخصی، اکو سیستم محصولات، آپدیت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سیستم عامل‌های رایگان، هزینه‌های مارکتینگ و پشتیبانی، برندینگ، ارزش بازفروش و وفاداری مشتری است. ولی، باوجود این موارد وکیفیت بالای محصولات اپل، به دلایل مختلفی همچون استهلاک، استفاده نامناسب، ضربه­دیدگی، آب­خوردگی و غیره باز هم آسیب می­بیند و دچار خرابی می­شوند. این خرابی­­ها و مشکلات نیاز به تعمیر دارد. اما، دغدغه­ی اکثرافراد پیدا کردن مرکز و تعمیرکار معتبراست. در اینجا سعی کردیم خصوصیات مرکز معتبر تعمیرات محصولات اپل را برای شما شرح دهیم تا راحت­تر بتوانید تعمیر دستگاه­های خود را به آنها بسپارید.

آموزش تعمیرات مک بوک |آیفون

حساسیت بیشتر محصولات اپل برای تعمیر

لازم به ذکر است تعمیرات محصولات اپل مثل تعمیرات مک بوک اپل از حساسیت بالای برخوردار است. چندین دلیل مختلف که سبب می‌شوند تا تعمیرات محصولات اپل نسبت به سایر برندهای دیگ حساسیت بالاتری داشته باشد.

اولین مسئله مربوط به ظرافت طراحی این گجت­ها است. اپل با ظرافت خاصی قطعات سخت­افزاری آیفون، آیپد‌ و … را در کنارهم طراحی کرده است.  این ظرافت سبب شده تا تعمیر گجت‌های مذکور سخت‌تر شود. تعمیرکاران باید در حین انجام تعمیرات روی آیفون و آیپد‌های اپل دقت زیادی صرف کنند تا به قطعات آن آسیب نرسانند و گوشی را بدون مشکل تعمیر نمایند.

مورد بعدی قیمت نسبت بالای آن هست. قطعات محصولات اپل به دلیل کیفیت و خاص­تر بودنشان گران­تر هست. در صورتی که به یک مرکز معتبر ندهید، به دلیل حرفه­ای نبودن تیم فنی، ممکن است به قطعات دیگر آسیب بزنند و یا از قطعات غیر اصل استفاده کنند که هزینه­ های شما را دو چندان می­کند.

آموزش تعمیرات مک بوک |آیفون

ویژگی­های یک تعمیرکار،مرکزو نمایندگی معتبرچیست؟

ویژگی­های زیادی هست که نشان می­دهد آیا یک مرکز یا تعمیرکار معتبر هست یا خیر. اما از اصلی­ترین آنها می­توان به داشتن ضمانت تست یک ماهه بر روی قطعه تعویضی و یا تعمیری، تجهیزات پیشرفته برای عیب­یابی و تعمیر، تکنسین متخصص و ماهر، و سابقه­ی شرکت و مرکز اشاره کرد.

در ابتدا مربوط به گارانتی و یا همان ضمانت نامه است. شما هنگام خرابی دستگاهتان با مراجعه به مرکزی که به شما ضمانت تست یک ماهه بر روی قطعه­ی تعمیریتان و یا تعویضی می­گذارد، راحت­تر اعتماد می­کنید تا مراکز دیگر. چون بعد از تعمیر دستگاه احتمال اینکه باز به مشکل برخورد هست. وجود این ضمانت تست یک ماهه به شما کمک می­کند تا شما هزینه­ی چندباره برای تعمیر انجام ندهید.

خصوصیت دیگر مرکز یا نمایندگی این است که مجهز به تجهیزات به روز و پیشرفته­ای باشد تا مشکل دستگاه را به راحتی عیب­یابی کند. تجهیزات پیشرفته کمک می­کند تا دستگاه شما به صورت دقیق بررسی و به اصطلاح QC شود. سپس، با دقت و کیفیت بالا دستگاه شما تعمیر شود.

نیروی ماهر و متخصص یکی دیگر از فاکتورهاست که شما می­توانید به آن مرکز اعتماد کنید که با توجه به سابقه­ی شرکت و پرس و جو کردن می­توانید از آن مطمئن شوید. پس، با سابقه­ی خود شرکت می­توانید از اینکه آیا تعمیرکاران ماهری درآن مرکز فعالیت می‌­کنند یا خیرآگاه شوید.

بهترین نمایندگی اپل در تهران و سایر شهرها

در ایران مراکز مختلفی برای تعمیرات محصولات اپل وجود دارد که یکی از این مراکز در تهران، شرکت سان سرویس است. شرکت سان سرویس در مجتمع پایتخت قرار دارد و از سال ۱۳۸۳ در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات IT فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این شرکت تاکنون نسبت به ارائه خدمات در حوزه تعمیرات سرفیس مایکروسافت تلفن همراه، لپ‌تاپ و تبلت، ساعت هوشمند و کنسول­های بازی برای برند‌های برتر دنیا مانند اپل، مایکروسافت سرفیس، مایکروسافت ایکس‌باکس، پلی‌استیشن سونی و نینتندو و تعمیرات تخصصی آنها فعالیت کرده است. درحال حاضر بیش از ۱۰۰ نمایندگی فروش فعال و ۷ مرکز خدمات پس از فروش در سراسر کشور، محصولات و خدمات پس از فروش آروند را ارائه می‌دهند. همچنین، فروشگاه­های معتبر اینترنتی مثل دیجی کالا، تاپ سان و پرشین سرفیس نیز کالاهایی با ضمانت را در سبد محصولات خود قرار داده‌‌اند.

همچنین به دلیل داشتن تیم متخصص فنی، تجهیزات پیشرفته و ضمانت تست یک ماهه؛ شما به راحتی می­توانید به “سان سرویس” اعتماد کرده و خرابی دستگاه­های خودتان را به ما بسپارید.

لازم به ذکر است این شرکت برای رفاه حال شما تعمیرات آنلاین و حضوری را انجام می­دهد. در صورت داشتن تعمیرات هم شما می­توانید وارد سایت سان سرویس شده و فرم درخواست تعمیرات را پر کنید تا پرسنل مجرب ما با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی کنند.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا