معرفی بهترین دوربین مدار بسته ایرانی در سال 2022

بهترین دوربین مدار بسته ایرانی باید مانند سایر محصولات ایرانی و خارجی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد. دوربین‌های ساخت ایران باید کیفیت بالا و قیمت مناسب داشته باشند تا بتوانند با نمونه‌های خارجی رقابت کرده و جایگزین آن‌ها شود.

ارز |امنیت

همان طور که می‌دانید برندهایی مانند هایک ویژن و داهوا که در زمینه ساخت دوربین‌های مدار بسته فعالیت می کنند، قدمت بیشتری نسبت به نمونه‌هایی ایرانی دارند. اما شرکت‌های ایرانی در سال‌های گذشته با وجود تحریم‌ها، افزایش قیمت ارز و مشکلاتی که برای واردات قطعات وجود داشته، به خوبی توانسته پیشرفت کند و کیفیت دوربین‌های مدار بسته ایرانی روز به روز در حال افزایش است. در فروشگاه abi-tech می توانید انواع دوربین مداربسته هایک ویژن و داهوا را مشاهده کنید.

دوربین مدار بسته ایرانی چه کاربردهایی دارد؟

دوربین های مدار در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.  بهترین دوربین مدار بسته ایرانی در انواع مختلفی تولید و راهی بازار می شود که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. دوربین‌های مدار بسته ایرانی به دو منظور استفاده می‌شوند که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

کاربری امنیتی

همان طور که می‌دانید دوربین های مدار بسته به منظور افزایش امنیت محیط به کار می‌روند و موجب جلوگیری از اقدامات مجرمانه توسط افراد سود جو می‌شود.

دوربین‌های مدار بسته تولید ایران به این منظور در مکان‌های مختلف مانند منازل، فروشگاه‌ها و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کاربری نظارتی

استفاده از دوربین‌های مدار بسته علاوه بر ایجاد امنیت برای محل مورد نظر، برای نظارت بر عملکرد افراد نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال مدیر یک کارخانه برای نظارت بر عملکرد کارکنان اقدام به نصب دوربین‌های مدار بسته در محل کار می‌نماید.

شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر کدام از انواع دوربین‌های مدار بسته ایرانی را خریداری کنید. هر نمونه‌ای از این دوربین‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشد و کاربرد آن‌ها با هم تفاوت دارد.

ارز |امنیت

در انتخاب بهترین دوربین مدار بسته ایرانی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

بررسی نوع بدنه و استقامت دوربین

قبل از خرید دوربین مدار بسته ایرانی باید در مورد نوع بدنه و استقامت آن اطلاعات لازم را کسب کنید. توجه به نوع بدنه دوربین مدار بسته به این دلیل دارای اهمیت است که ممکن است دوربین از محل نصب جدا شده و با زمین برخورد کند، در این صورت اگر دوربین شما بدنه‌ی محکمی داشته باشد در برابر ضربه مقاوم خواهد بود و آسیب جدی نمی‌بیند.

به عبارت دیگر بدنه‌ی بهترین دوربین مدار بسته ایرانی باید به گونه‌ای طراحی شود که اگر دوربین در معرض رطوبت، نور، گرد و خاک و غیره قرار می‌گیرد، دچار آسیب نشود.

پس به طور کلی در زمان خرید دوربین مدار بسته به این مورد توجه ویژه داشته باشید، البته دوربین‌های مدار بسته ساخت ایران تمامی این ویژگی‌ها دارا می باشد.

دوربین دید در شب

اکثر دوربین‌های مدار بسته ایرانی به گونه‌ای طراحی می‌شوند که بتوانند تصاویر را در شب به خوبی ضبط کنند، این دوربین‌ها مجهز به اشعه مادون قرمر بوده و این اشعه‌ها کمک می‌کنند تا در شب تصاویر به صورت کاملا واضح نشان داده شود.

دید در شب یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های بهترین دوربین مدار بسته ایرانی می‌باشد. این دوربین‌ها برای حوزه‌های خاصی کاربرد دارند. شما باید براساس نیاز خود و موقعیت خود اقدام به خرید دوربین مدار بسته مورد نیاز خود کنید.

نوع زاویه دید لنز

یکی از نکاتی که قبل از خرید دوربین‌های مدار بسته باید به آن توجه داشته باشید، نوع زاویه دید می باشد. تولید کنندگان دوربین‌های مدار بسته ایرانی لنز دوربین‌ها را بر اساس نیازهای وسیع مشتریان طراحی کرده‌اند، بنابراین از آن جایی که لنزها نیز دارای انواع مختلفی هستند شما باید زاویه دید دوربین‌ها را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

برخی از لنزهایی که در دوربین‌های مدار بسته به کار رفته است مناسب محیط‌هایی مانند بانک‌ها می باشد و برخی دیگر برای محیط فروشگاه‌ها و مغازه‌ها مناسب هستند. البته این نکته را فراموش نکنید که  بعضی از لنزها قابل تغییر هستند به این معنی که شما می‌توانید لنزهای مختلفی را خریداری کرده و با توجه به قابلیت های آن ها لنز مورد نظر خود را استفاده کنید.

شرکت ارائه دهنده بهترین دوربین مدار بسته ایرانی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

شرکتی که قصد دارید برند آن را خریداری کنید باید ویژگی‌های را دارا باشد. به عنوان مثال شرکت تولید کننده دوربین مدار بسته ایرانی باید تمامی مجوزهای ضروری را اخذ کرده باشد، دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه تولید دوربین مدار بسته باشد، این شرکت باید بتواند محصولات خود را گارانتی کرده و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه دهد.

ارز |امنیت

برندهای تولید کننده بهترین دوربین مدار بسته ایرانی

شرکت‌های مختلفی در ایران در زمینه تولید دوربین‌های مدار بسته فعالیت می‌کنند، در ادامه ما چند نمونه از برندهای برتر را به شما معرفی خواهیم کرد.

برند ریکو

برند ریکو یکی از برندهای پر فروش در بازار ایران می‌باشد، دوربین‌های مدار بسته برند ریکو دارای قیمت مناسبی هستند و کیفیت بالای آن ها سال هاست مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

از ویژگی‌های اصلی دوربین های مدار بسته برند ریکو می‌توان به برد بالای دید در شب آن‌ها اشاره کرد. دوربین های مدار بسته  ریکو به دلیل کیفیت بی نظیر طرفداران زیادی دارد.

برند هیرو

شرکت هیرو فعالیت خود را از سال 1389 شروع کرده است، شرکت هیرو با برندهای مختلف همکاری کرده و حوزه فعالیت او ساخت سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد. شرکت هیرو در سال‌های ابتدایی آغاز فعالیت خود محصولات هایک ویژن را به مشتریان ارائه می‌داد و به عنوان نماینده برتر این برند شناخته شد.

دلیل انتخاب شرکت هیرو برای نمایندگی برند هایک ویژن کیفیت بالای محصولات آن‌ها بود. این شرکت در سال 1397 دوربین های برند خود را تولید کرد و در اختیار مشتریان قرار داد.

شرکت هیرو انواع مختلف دوربین‌های مدار بسته را تولید کرده و شما می‌توانید تمام دوربین ها از جمله دوربین های آنالوگ و تحت شبکه و رکوردر را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

برند تکنیس

از دیگر تولید کنندگان بهترین دوربین مدار بسته ایرانی می‌توان به برند تکنیس اشاره کرد. برند تکنیس تولیدات خود را با 2 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.  این برند انواع مختلف دوربی‌های مدار بسته ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب روانه بازار می کند.

نتیجه گیری

در این مطالب سعی داشتیم شما را با ویژگی‌های بهترین دوربین مدار بسته ایرانی آشنا کنیم تا بتوانید با کمک این مطالب انواع دوربین مدار بسته را با هم مقایسه کرده و دوربینی متناسب با نیاز خود با بهترین کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنید.

پیشنهاد می کنم به سایت آبی تِک تولید کننده انواع دوربین مداربسته ایرانی مراجعه کنید:

https://abi-tech.ir/product-category/iranian-cctv/

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا