فیلم هندی مناسب خانواده

سینمای هند دنیای عجیب و رنگارنگی است. تولید این همه فیلم در یک سال کاری نیست که هیچ سینمایی از عهده آن برآید. سینمای هند یا عمیقاً شما را مجذوب خود می‌کند، یا از طریق کلیدوسکوپی از رویدادهای عجیب و شگفت‌انگیز، دلایلی برای تعجب و شگفتی به شما می‌دهد. دوستداران موسیقی قطعا از شنیدن این همه موسیقی رنگارنگ، از موسیقی شاد و پرانرژی گرفته تا غمگین، لذت خواهند برد. البته فراموش نکنید که این فیلم ستارگانی مانند E را نیز به دنیا معرفی کرد. رحمان که آثارش طرفداران زیادی دارد.

این فهرست ترکیبی از هنرهای محبوب قدیمی و جدید سال های گذشته برای فیلم مناسب خانوادگی است که با حضور بزرگ ترین ستارگان این بخش مانند خان های بالیوود و بازیگران قدیمی و مطرحی مانند آمیتاب باچان، دارمندرا و دیگران دو بار برنده شد و بسیاری از مخاطبان را تحت تاثیر قرار داد. در واقع یکی از فیلم های این فهرست (داماد عروس را می برد) به قدری محبوب بود که به مدت 23 سال به طور منظم در سینماهای سراسر کشور اکران شد. تا انتها با https://emrouze.com همراه باشید.

فیلم نابودی

ژانر: عاشقانه، درام، اکشن

کارگردان: کونال کوهلی

بازیگران: عامر خان، کاجول و ریشی کاپور

سال ساخت: 2006

میانگین امتیاز Fanaa در IMDB: 1.7

نابودی یک انتخاب است. انتخاب بین درست و غلط ساده به نظر می رسد، اما چیزی که زندگی یک فرد را تعیین می کند، انتخاب ما بین خوب و بد است. زونی یک دختر کشمیری نابینا است که هنگام بازدید از دهلی با راهنمای تور ریحان قادری آشنا می شود. دوستان او نگران ارتباط عاطفی بین آن دو هستند، اما زونی وقتی به دنبال معنای زندگی و عشق است، این هشدارها را نادیده می گیرد. اما آیا این واقعا انتخاب عاقلانه ای است؟ واقعا ریحان همونیه که گفت؟ یا عنصر مخفی در زندگی او وجود دارد که می تواند زندگی زونی را تحت تاثیر قرار دهد؟

فیلم باجیرائو مستانی

ژانر: اکشن، درام، تاریخی

کارگردان: Sanjay Leela Bhansali

بازیگران اصلی این فیلم رانویر سینگ، دیپیکا پادوکن و پریانکا چوپرا هستند.

سال ساخت: 2015

میانگین امتیاز Bajirao Mastani در IMDB: 2.7

داستان باجیرو مستانی درباره عشق است، عشقی پرشور و آتشین که بر همه تفاوت ها غلبه می کند. باجیرو مردی است که در تمام نبردهای ریز و درشت خود سرآمد بوده و در هیچ کدام شکست نخورده است. به همین دلیل، او شهرتی به دست آورده و در میان مردم به عنوان فردی ساخته شده برای میدان جنگ شناخته می شود. اما در سوی دیگر داستان، مخاطب با مستانی، شاهزاده خانم جنگجو که در آواز و رقص سرآمد است، آشنا می شود.

این دو در  این فیلم جدید هندی در میدان نبرد با هم ملاقات می‌کنند و در حالی که ارتش‌هایشان به صف می‌شوند و درگیر عشقی پرشور می‌شوند، به نظر نمی‌رسد جنگ، خانواده یا مرگ غیرقابل توقف باشد.

فیلم سنگام

ژانر: موزیکال، عاشقانه، درام

کارگردان: راج کاپور

بازیگران: ویجینتیمالا، راجندرا کومار و راج کاپور

سال ساخت: 1964

میانگین امتیاز سانگام در سایت IMDB: 3.7

فیلم سنگام یکی از آن فیلم‌هایی است که برای مخاطب ایرانی که عاشق فیلم‌های قدیمی و قدیمی هندی است، اثری کلاسیک و خاطره‌انگیز به نظر می‌رسد. داستان مثلث عشقی بین رادا، دختری از خانواده ای ثروتمند، گوپال، تنها پسر قاضی ورما، و ساندار، پسری یتیم و فقیر است. این سه با هم زندگی می کنند، در حالی که عشق رادا و گوپال به آرامی رشد می کند و ساندار عشق خود را به رادا پنهان می کند. اما بازی زمان به گونه ای با سرنوشت آنها بازی می کند که در نهایت همه چیز را تغییر می دهد.

فیلمی که دوست داشتم (دوست دارم)

ژانر: موزیکال، عاشقانه، درام

کارگردان: سورج برجاتیا

بازیگران: سلمان خان، باگیاشری، ریما لاگو و آلوک نات

سال ساخت: 1989

Mainu Pyaar Kiya میانگین امتیاز در IMDB: 3.7

بدیهی است که مسیر عشق همیشه هموار نیست، حداقل «عاشق شدم» چنین عشقی را نشان نمی دهد. کیشن و کاران دوستانی هستند که بیشتر از خواهر و برادر احساس صمیمیت می کنند. با این حال، چند سال بعد، دو دوست از هم جدا شدند و هر کدام زندگی متفاوتی داشتند. بنابراین کاران مجبور شد مدتی کشور را ترک کند و به همین دلیل دخترش سومان را برای مدتی به خانه دوست کیشان فرستاد و آنجا بود که سومان و پریم (پسر کیشان) با هم آشنا شدند.

در نگاه اول عشق این دو جوان باید دوستان قدیمی را به هم نزدیک می کرد اما ثروت کیشن او را کور کرد و دوستی آنها خیلی زود به دشمنی تبدیل شد. دعوایی که عشق سومان و پرم را برمی انگیزد.

فیلم ملک

ژانر: درام

کارگردان: Anubhav Sinha

آبالینگیسی: تاپسی پنو، مانوج پاوا، نوریشی کاپور

سال ساخت: 2018

میانگین امتیاز ملاک در IMDB: 3.7

داستان مالک بر اساس یک داستان واقعی از یک خانواده مسلمان ساکن هند است که پس از پیوستن یکی از اعضای خانواده خود به گروه های تروریستی برای بازپس گیری آبرو و حیثیت خود می جنگند.

ریشی کاپور در این فیلم نقش مراد علی محمد وکیل حرفه ای را بازی می کند که به همراه خانواده اش در یکی از محله های شلوغ بنارس زندگی می کند. داستان از آنجایی شروع می‌شود که «شهید» برادرزاده مراد توسط یک سازمان تروریستی فریب می‌خورد که وظیفه منفجر کردن یک بمب را به او می‌سپارد. در این انفجار تعدادی از مردم بی گناه کشته می شوند و علاوه بر آنها یک شهید نیز در درگیری با پلیس جان خود را از دست می دهد. خانواده مراد به این ترتیب در معرض این پرونده قرار می گیرند و اکنون باید با سوء ظن مردم محلی روبرو شوند که همه آنها را تروریست می دانند و در تلاش هستند تا اعتبار خود را از راه های قانونی بازیابند.

فیلم باغ

ژانر: درام، عاشقانه

کارگردان: راوی چوپرا

لنکو: آمیتاب باچان، هما مالینی و سلمان خان

سال ساخت: 2003

میانگین امتیاز باغبان در سایت IMDB: 4.7

راج مالهوترا و همسرش پوجا دارای چهار پسر هستند که هر کدام ازدواج کرده و زندگی مستقل خود را دارند. با این حال، وقتی راج بازنشسته می شود، هیچ یک از بچه ها نمی خواهند مسئولیت مراقبت از والدین خود را بر عهده بگیرند و حتی کار به جایی می رسد که راج و پوجا از هم جدا می شوند.

اما به طور باورنکردنی، پسر خوانده راج عشق عمیق تری نسبت به فرزندان خود نشان می دهد و بنابراین آنها را آشکارا می پذیرد. اما آیا این بزهکاران به اشتباه خود پی خواهند برد و آن را برطرف خواهند کرد؟

فیلم گاهی شاد گاهی غمگین

ژانر: موسیقی، عاشقانه، درام

کارگردان: کارن جوهر

مژه ها: آمیتاب باچان، جایا باچان، رانی موکرجی، هریتیک روشن دان کاجول

سال ساخت: 2001

میانگین امتیاز Kabhi Khushi Kabhi Gham در IMDB: 4.7

آمیتاب باچان در فیلم بههی خوشی بههی غم نقش مردی ثروتمند به نام یاش ریچند را بازی می کند که به همراه همسر و دو پسرش در خانه ای مجلل زندگی می کند. حتی با وجود اینکه راهول پسر خوانده آنهاست، اما با او مثل خود رفتار می کنند. اما وقتی راهول در عوض از خانواده ثروتمندی مانند خودش عروسی را انتخاب می کند. دختری از طبقه متوسط ​​جامعه را انتخاب می کند، پدر و دختر با هم روبرو می شوند و در نهایت از هم جدا می شوند.

سال‌ها بعد، روهان که متوجه غم والدینش از جدایی از راهول می‌شود، وسایلش را جمع می‌کند و به دنبال برادرش می‌رود تا دوباره خانواده را جمع کند. اما آیا راهول و یاش می توانند غم های گذشته را فراموش کنند و اختلافات خود را بپذیرند و دوباره شادی را با هم تجربه کنند؟

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا