5 نکته برای ورزش کردن در خانه

تمرین در خانه می تواند ساده باشد و تعداد زیادی تمرین در خانه برای انتخاب وجود دارد. این راهنما ویژه افرادی ست که کارشان اکثرا پشت صندلی ست مثل برنامه نویسان و کسانی که طراحی وب در منزل انجام می دهند و تحرک کمتری دارند.

آیا می خواهید ورزش را در خانه شروع کنید؟ این می تواند حواس پرتی بیشتری نسبت به حضور در یک کلاس یک ساعته در باشگاه داشته باشد. اولویت دادن به نظافت، زمان خانواده یا پختن شام قبل از تصمیم گیری برای تمرین آسان است. اما راه های ساده زیادی برای جابجایی در خانه وجود دارد. برای وارد شدن به یک روال، به تجهیزات یا فضای زیادی نیاز ندارید. آموزش php

ما 5 نکته تمرین خانگی را پوشش می دهیم تا به شما کمک کند به یک روال عمل کنید:

  1. فضای تمرین در خانه خود را انتخاب کنید

گوشه ای از خانه خود را به عنوان محل تمرین خود تعیین کنید. شما فقط به فضایی به اندازه تشک یوگا نیاز دارید.

بهتر است در همان جایی که تلویزیون تماشا می کنید، استراحت کنید یا غذا می خورید ورزش نکنید. این به شما کمک می کند تمرکز کنید و به تمرین خود متعهد بمانید. و به شما کمک می کند تا در برابر آخرین پرخوری Netflix یا چک کردن تلفن یا ایمیل های کاری خود مقاومت کنید.

اگر از خانه کار می کنید، 30 دقیقه در تقویم خود برنامه ریزی کنید تا در ساعت ناهار ورزش کنید. یا قبل از اینکه روز کاری خود را شروع کنید، اگر فردی صبحگاهی هستید. اگر تمرینات عصرگاهی را ترجیح می دهید، باز هم آن را در تلفن یا تقویم خود برنامه ریزی کنید. این به شما کمک می کند که احساس تعهد کنید.

  1. لباس های بدنسازی خود را بپوشید

طوری لباس بپوش که انگار داری به باشگاه می روی. وقتی لباس‌های ورزشی می‌پوشید، بیشتر شبیه ورزش کردن خواهید بود. اگر احساس می‌کنید کمد شما دور است، لباس‌های تمرینی را در دستشویی نزدیک خود قرار دهید. به این ترتیب، زمانی که زمان ورزش فرا می رسد، می توانید به سرعت تغییر دهید.

همچنین ممکن است برای شما مفید باشد که 15 دقیقه قبل از برنامه ریزی برای تمرین، کفش های دویدن خود را بپوشید. با کفش‌هایتان ظرف بشویید یا اسباب‌بازی‌هایی را بردارید. این یک راه عالی برای گرم کردن بدن و دریافت کمی انرژی اضافی قبل از شروع تمرین است.

  1. نگران تجهیزات نباشید

احتمالاً به تجهیزات زیادی نیاز ندارید، اگر اصلاً وجود داشته باشد.

اگر تجهیزات اولیه مانند وزنه دستی و تشک دارید، گزینه های زیادی خواهید داشت. نیازی نیست که به یک فروشگاه ورزشی یا تناسب اندام بروید و پول را خراب کنید. می توانید گزینه های ارزان قیمت را به صورت آنلاین پیدا کنید. اگر می خواهید از وزنه استفاده کنید، ایده خوبی است که دو ست مختلف داشته باشید. به این ترتیب، می توانید تمرین خود را سفارشی کنید و در صورت نیاز آن را تغییر دهید.

اگر وزنه دستی ندارید و می خواهید مقاومت بیشتری به آن اضافه کنید، قوطی سوپ یا بطری های آب را امتحان کنید. برخی تجهیزات دیگر که ممکن است مفید باشند عبارتند از نوارهای مقاومتی یا غلتک فوم. آنها می توانند به شما کمک کنند تا عضلات خود را قبل از تمرین کشش دهید و بعد از تمرین آنها را نوازش کنید.

با بخش منابع انسانی خود تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها دلارهای سودی برای پرداخت تجهیزات یا کفش ارائه می دهند یا خیر. برخی از محل های کار به کارکنان برای تناسب اندام کمک هزینه می دهند.

  1. از دستگاه های خود برای دریافت تمرینات جدید استفاده کنید

فکر نمی کنید بتوانید مدارهای خود را بسازید؟ اشکالی ندارد روال های زیادی وجود دارد، به خصوص از طریق برنامه ها، و بسیاری از آنها رایگان هستند. یکی از این گزینه ها را امتحان کنید:

  • Fitplan: ورزشگاه و خانه تمرین
  • GetFit: تمرین و تناسب اندام در خانه
  • برنامه Tone It Up

آنها دارای برنامه هایی هستند که شما را در تمرینات روزانه راهنمایی می کنند. شما می توانید آنها را در هر مکان و هر زمان انجام دهید – از جمله در خانه. اکثرا رایگان هستند. دیگران یک آزمایش رایگان دارند، بنابراین می توانید قبل از پرداخت هزینه آنها را ببینید که آیا آنها را دوست دارید یا خیر.

اگر یک اسپیکر هوشمند دارید، می توانید از آن برای راهنمایی شما در تمرینات خانگی نیز استفاده کنید. الکسا می تواند تمرینات پنج دقیقه ای را برای شما انجام دهد.

همچنین می توانید یک لیست پخش رایگان در Spotify ایجاد کنید. آهنگ هایی را انتخاب کنید که به شما انرژی می دهند. گاهی اوقات، لیست پخش خود را عوض کنید تا چیزهای جالبی داشته باشید.

  1. اهداف تناسب اندام واقع بینانه را تعیین کنید

به آرامی شروع کنید، به قدرت خود اعتماد کنید و با بدن خود به خوبی رفتار کنید. لازم نیست با سرعت تمام وارد آن شوید. در عوض، به آنچه فکر می کنید برای بدن شما منطقی است متعهد شوید و هر هفته آنچه را که می توانید مدیریت کنید برنامه ریزی کنید. شاید سه روز در هفته شروع شود. وقتی راحت تر می شوید، کارهای بیشتری را شروع کنید.

آیا به دلیل بیماری همه گیر از خانه کار کرده اید؟ ممکن است بخواهید راه های دیگری را برای فعال ماندن در زمانی که در خانه هستید در نظر بگیرید. بلند شدن برای حرکات کششی یا بیرون رفتن برای پیاده روی راه بسیار خوبی برای حرکت است.

  • دلیل برای ورزش کردن در خانه
  1. نگران میکروب های اضافی، فضاهای شلوغ و محدودیت های COVID در باشگاه نباشید.
  2. شما می توانید فضای شخصی خود را تنظیم کنید و موسیقی و زمان را انتخاب کنید.
  3. شما نیازی به بستن کیف و قفل کردن وسایل با ارزش خود ندارید.
  4. از زمان رفت و آمد و هزینه های پارکینگ در باشگاه ورزشی صرف نظر کنید.
  5. برای مراقبت از سلامت جسمی و روانی خود به تنهایی فرصت دارید.
  6. شما می توانید الگوی اولویت بندی آمادگی جسمانی برای فرزندان یا خانواده خود قرار دهید.

تمرینات یک راه عالی برای مراقبت از سلامت روان شما نیز هستند. ورزش فواید بسیاری دارد، از جمله کمک به مبارزه با اضطراب و افسردگی. آموزش پایتون

به زمان خود متعهد شوید و به فرآیند اعتماد کنید؛ آنگاه در مسیر زندگی سالم تری خواهید بود.

به عنوان یک توسعه دهنده، من همیشه علاقه مند به بهتر شدن بوده ام. گذراندن دوره‌ها، خواندن کتاب و مقاله، گوش دادن به پادکست‌ها و تماشای برنامه‌نویسی زنده، اسکرین‌کست‌ها و کنفرانس‌ها همه این فعالیت‌ها بخشی از زندگی من بود. اما سطح من زیاد تغییر نکرده است.

وقتی روی بعضی کارها کار می کردم، احساس می کردم که دارم به دیوار می زنم، چیزی را از دست می دهم، آنها را اشتباه انجام می دهم.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا