چرا فن یخچال خراب می شود؟

چه عواملی موجب خرابی فن یخچال شارپ میشوند؟

سه عامل اصلی وجود دارد که موجب خرابی فن یخچال شارپ می‌شود، این عوامل شامل: وارد شدن ضربه به یخچال، تجمع گرد و غبار بر روی فن یخچال و همچنین بروز نوسان برق می‌باشند. با این وجود توصیه می‌شود که برای جلوگیری از خرابی فن یخچال از وارد شدن ضربه به این دستگاه جلوگیری کنید. علاوه‌بر این به سرویس‌ مرتب یخچال طی بازه‌های زمانی مشخص اهمیت دهید و آن را به حال خود رها نکنید. عدم سرویس یخچال موجب تجمع گرد و غبار بر روی فن و از کار افتادن آن می‌شود.

به نقل از تعمیرگاه یخچال زیمنس البته سرویس نکردن یخچال تنها موجب آسیب‌دیدگی فن آن نمی‌شود بلکه ممکن است موجب خرابی سایر قطعات این دستگاه نیز بشود. بنابراین بهتر است با نمایندگی رسمی شارپ تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز جهت سرویس یخچال شارپ در محل، به آدرس مورد نظر شما اعزام شوند. در ضمن به عنوان آخرین راهکار برای جلوگیری از خرابی فن یخچال بهتر است حتماً از محافظ برق برای این دستگاه استفاده کنید.

از کجا بفهمیم فن یخچال شارپ خراب شده است؟

لینک تعمیر یخچال بوش المان .همانطور که اشاره کردیم درصورتی که فن یخچال شارپ با مشکلی مواجه شود، این دستگاه نمی‌تواند مواد غذایی و هر آنچه که در آن قرار می‌دهید را به خوبی خنک کند. از طرفی در صورتی که دچار فرسودگی یا شکستگی شده باشد در حین کار کردن سر و صداهای زیادی از خود تولید می‌کند. به همین دلیل ممکن است هنگام خرابی این قطعه صداهای ناهنجاری از یخچال شما شنیده شود. از طرفی اتومات یخچال نیز از کار می‌افتد و یخچال به صورت یکسره کار می‌کند. در صورت مشاهده هر یک از این مشکلات در یخچال خود با نمایندگی رسمی شارپ تماس بگیرید. تکنسین‌های این مرکز به محض تماس شما به آدرس موردنظرتان اعزام شده و خدمات عیب‌یابی، تعمیر و تعویض فن یخچال شارپ را در محل به شما ارائه می‌دهند.

اگر فن یخچال کار نکند چه می شود |انتظار

چه زمانی فن یخچال شارپ قابل تعمیر نیست و باید تعویض گردد؟

اگر عامل اصلی خرابی فن یخچال و از کار افتادن آن بی‌توجهی به سرویس‌های دوره‌ای یخچال و تجمع گرد و غبار بر روی آن باشد، می‌توان با سرویس یخچال و تمیز کردن گرد و غبار از روی فن آن، انتظار کار کردن دوباره آن را داشت. اما درصورتی که وارد شدن ضربه به یخچال موجب شکستگی فن آن شده باشد یا اینکه نوسان برق به دلیل عدم استفاده از محافظ برق، موجب سوختن فن یخچال شده باشد دیگر امکان تعمیر این قطعه وجود ندارد و باید آن را تعویض کرد. تشخیص اینکه فن یخچال قابل تعمیر است یا خیر؟ برعهده کارشناسان و تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات شارپ است. پس در هر صورت بهتر است با نمایندگی یخچال شارپ تماس بگیرید.

هزینه تعمیر و تعویض فن یخچال شارپ چقدر میشود؟

جهت اطلاع از هزینه دقیق تعمیر و تعویض فن یخچال شارپ باید با نمایندگی تعمیرات یخچال شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل مورد نظر و عیب‌یابی دقیق یخچال شارپ، هزینه تعمیر یا تعویض فن آن را به شما اعلام کنند. چرا که هزینه تعمیر این قطعه به نوع مشکل و خرابی آن بستگی دارد و هزینه تعویض آن نیز به قیمت فن یخچال شارپ متناسب با مدل و نوع این دستگاه بستگی دارد.

تعمیر حرفهای یخچال شارپ توسط تکنسینهای نمایندگی شارپ

درصورت بروز هر مشکلی برای یخچال شارپ مانند اشکال در قطعاتی ، دمپر،، برد و غیره می‌توانید از خدمات عیب‌یابی و تعمیر یخچال شارپ در محل استفاده کنید. تنها کافیست که با نمایندگی تعمیرات یخچال شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیر تخصصی این دستگاه بپردازند. با استفاده از خدمات تعمیرات تخصصی یخچال شارپ توسط این مرکز می‌توانید از دریافت ضمانت‌نامه معتبر توسط تعمیرکاران نمایندگی شارپ نیز بهره‌مند شوید که نشان‌دهنده عیب‌یابی اصولی و تعمیرات حرفه‌ای است که بر روی یخچال شما صورت گرفته است.

طبیعتاً شما که در حال خواندن این مقاله هستید به دنبال این هستید که

اگر که درب یخچال فریزر را باز کرده‌اید و متوجه این موضوع شده اید که فن یخچال فریزر شما کار نمی کند این حالت طبیعی است.  زمانی که شما درب یخچال فریزر را باز می کنید طبق استانداردهای جهانی باید پنل یخچال فریزر خاموش شود. اگر که درب یخچال فریزر را باز کردید و دیدید که فن همچنان دارد کار می‌کند، این موضوع باعث می‌شود که راندمان کاری یخچال فریزر شما کاهش یابد. البته اگر که یخچال فریزر شما دچار عدم برودت شده است و سرما ندارد و احساس می کنید که این مشکل مربوط به فن یخچال فریزر شما هست این گزینه هم صحیح است.

در ابتدا بعد از اینکه درب یخچال فریزر را باز کردید میکروسوئیچ های در که برای روشن و خاموش کردن یخچال فریزر هست را به مدت ۲۰ الی ۳۰ ثانیه باید نگه دارید در حالتی که موتور یخچال فریزر شما کار کند. اصولا بعد از ۲۰ الی ۳۰ ثانیه باید تنها وارد ندایا کار شوند بعد از اینکه فن یخچال اسنوا وارد  مدار شد از قسمتهای دمشرانو زنهای صفحه توزیع هوا کم انتهای آنها بعد از ۲۰ ثانیه وارد مدار فن های یخچال فریزر و میکروسوئیچ های درب و المان های مربوط به آن سالم هستند.

ولی اگر که بعد از ۳۰ ثانیه متوجه این موضوع شده اید که فن داخل یخچال فریزر شما وارد مدار نمی شود نشان از این است که فن یخچال فریزر شما مشکل دارد.

اگر با این مسئله مواجه شدید که فن یخچال فریزر سالم بود و یخچال اسنوای شما سرما نداشت می‌توانید از مقاله به دنبال این مشکل باشید

تعویض قطعات پرینتر به شرط اصل بودن دارای گارنتی محصول میباشد. تعمیر قسمت هایی که از مواد مصرفی نباشد دارای گارانتی شرکت است. شارژ کارتریج به هیچ عنوان دارای ضمانت نیست. تعمیر کارتریج در مقابل مشتری تست میشود تا نیاز به ضمانت نداشته باشد. جهت تعمیر پرینتر اصفهان با ما تماس بگیرید

 

دکمه بازگشت به بالا