لیست بهترین شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در دنیا

مانند هر محصول دیگری، شیرآلات بهداشتی نیز در دنیا توسط برندهای تولیدکننده بسیار متنوعی تولید و عرضه می شود که هر کدام تلاش می کنند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. تمایز هر یک از بهترین شیرآلات دنیا می تواند در موارد گوناگونی مانند قیمت شیرآلات مناسب، لوکس بودن، خاص و انحصاری بودن طرح ها و … باشد. در ادامه برخی از برندهای باکیفیت و استاندارد شیرآلات ساختمانی در جهان را معرفی کرده ایم.

شیرآلات کوهلر (آمریکایی)

یکی از مهمترین و بهترین شیرآلات آمریکایی در دنیا شیرآلات کوهلر است که از سال 1873 فعالیت خود را آغاز کرد. البته این شرکت بیشتر در زمینه تولید تاسیسات ساختمانی فعالیت می‌کند اما فعالیت‌های آن در زمینه مبل، کابینت، ژنراتور، کاشی و محصولات نورپردازی نیز گسترده و قابل توجه است. شیرآلات کوهلر دارای طراحی های منحصر به فرد است که از تکنولوژی روز دنیا در آن ها بهره گرفته شده است. حاصل این فعالیت شیرآلاتی لوکس، گران و دارای طراحی خاص است که محبوبیت بسیاری کسب کرده اند. علاوه بر این، محصولات کوهلر بسیار انعطاف پذیر طراحی شده اند و در کنار ویژگی های مذکور کاربردی نیز هستند. به طور مثال می توان آبریز برخی مدل های شیر ظرفشویی کوهلر را 360 درجه چرخاند و هنگام استفاده از آن آزادی عمل بالایی داشت.

شیرآلات کاویان (ایرانی)

شیرآلات کاویان هم افزا از بهترین شیرآلات ایرانی است که می توان گفت چیزی از شیرآلات خارجی باکیفیت و استاندارد کم ندارد. این شرکت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین شرکت های طراح و تولید کننده شیرآلات ساختمانی و بهداشتی است که به غیر کپی بودن طرح های خود پایبند است و همه تلاش خود را در جهت تولید شیرآلات خاص با طرح های انحصاری به کار بسته است. برند شیرآلات کاویان شاید تنها از سال 1386 ثبت شده باشد اما موسس شیرآلات کاویان هم افزا از سال 1368 یکی از فعالین صنعت شیرآلات بهداشتی در ایران بوده است و تحت نام “تَن ها” به فروش قطعات شیرآلات به سایر تولیدکنندگان و برندها می پرداخت. شیرآلات ساختمانی کاویان هم افزا بر روی تولید شیرآلاتی با کیفیت، سازگار با محیط زیست و خاص مانند ست شیرآلات لارا، ساتین، توکا، آسا و… تمرکز کرده است.

شیرآلات درنبراخت (آلمانی)

شرکت دورنبراخت که فعالیت خود را از سال 1950در آلمان آغاز کرد اکنون در لیست بهترین شیرآلات دنیا جای دارد و دارای بیش از هزار نفر کارمند است. درنبراخت یکی از شرکت های بسیار تاثیر گذار در صنعت شیرآلات است و بسیاری از استانداردهای حوزه تولید شیرآلات بهداشتی توسط این شرکت ایجاد و تدوین شده است تا مرجعی برای فعالین این صنعت ایجاد شود. امروزه، شرکت درنبراخت به یک شرکت سهامی تبدیل شده است که شعبه‌های مختلفی در ایالات متحده آمریکا و سایر کشورهای اروپایی دارد. شیرآلات ساختمانی درنبراخت استاندارد و بسیار باکیفیت است و در گروه محصولات بسیار لوکس و گران قیمت قرار می گیرد.

شیرآلات امریکن استاندارد (آمریکایی)

شیرآلات آمریکن استاندارد با شعار زندگی زیبا طراحی شده و در بازار مصرف وجود دارد. مجموعه آمریکن استاندارد در تولید محصولات با کیفیت و نوآور زبانزد است و می‌توان تولیدات آن را در فهرست بهترین شیرآلات دنیا جای داد. این محصولات در انواع مختلف شلنگدار، فنری، شیرهای اسپری جانبی، تک دسته‌ای، دو دسته‌ای و… طراحی و تولید شده‌اند. پس شما می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی، نوع کاربرد مد نظر خود و البته بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید شیرآلات ساختمانی مناسب را انتخاب و خریداری کنید. شیرآلات American Standard در جنس‌ها و رنگ‌های متنوع و متناسب با سلیقه شما طراحی شده‌اند. از مهمترین این رنگ‌ها می‌توان به کروم مات و براق، برنز، سیاه مات و… اشاره کرد. از شیرآلات امریکن استاندارد به رنگ مشکی، سفید و یا کروم مات می‌توانید برای طراحی یک آشپزخانه مدرن و شیک امروزی استفاده کنید.

شیرآلات فیستر (آمریکایی)

شیرآلات فیستر، تولید شده در آمریکا، در دسته شیرآلات بهداشتی و ساختمانی ارزان قیمت قرار می گیرد. این شرکت در سال 1910 توسط امیلی پرایس و ویلیام فیستر تأسیس شد و در حال حاضر هولدینگ اسپکتروم برندز این شرکت را مدیریت می کند. از محصولات فیستر می توان به شیرآلات ساختمانی، سردوش و لوازم لوله کشی اشاره کرد. شیرآلات فیستر در کنار قیمت مناسب کیفیت بالایی به مصرف کنندگان ارائه می دهد. بر طبق آنچه این شرکت در وب سایت خود ذکر کرده است: “ما می دانیم شما از شیرآلات چه می خواهید و از آنجا که ما شیرآلاتی هستیم، می دانیم چطور چیزی که میخواهید را به زیبایی، مطمئن و با قیمت مناسب رقم بزنیم.”

در این مقاله چند برند از بهترین شیرآلات دنیا را بررسی کردیم تا با آن ها آشنایی پیدا کنید. شیرآلات کوهلر، فیستر و شیرآلات امریکن استاندارد از برندهایی آمریکایی هستند. شیرآلات کاویان یک برند شیرآلات ایرانی است و شیرآلات درنبراخت محصولی آلمانی است. تمرکز هر یک از این برندها بر روی ویژگی خاص، از قیمت مناسب تا طرح های انحصاری، تنوع دارد.

 

خروج از نسخه موبایل