معرفی پرکاربردترین سنگ‌های ساختمانی + لیست قیمت ارزان ترین سنگ نمای ساختمانی

ارزانترین سنگ نما | لیست قیمت انواع سنگ های ساختمانی

برای تهیه ارزانترین سنگ نما، می شود راه های متفاوتی را در پیش گرفت. در این جا ما به شما توصیه می نماییم که به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید. از این فروشگاه ها ضمن خرید و دیدن کاتالوگ سنگ نما، خواهید توانست که لیست قیمت انواع سنگ های ساختمانی را هم به دست آورید. همچنین فروش سنگ ساختمانی به نرخ های پایین، از جانب برخی از فروشندگان آن در بازار سطح شهر هم انجام می شود. برخی از این ارائه دهندگان حراج سنگ تراورتن را راه اندازی می نمایند و این زمان خوبی برای خرید می باشد.

قیمت روز سنگ نما در سنگبری های اهواز

قیمت روز سنگ نما در سنگبری های اهواز را باید با مراجعه به عرضه کنندگان آن تهیه کرد. در گوشه و کنار شهر اهواز، فروشگاه هایی وجود دارند که سنگ های نما را در مدل ها، کیفیت ها و رنگ های متفاوتی عرضه می دارند. هر کدام از این سنگ ها دارای قیمت های مشخصی می باشند. البته باید گفت که همین گوناگونی سنگ ها سبب شده تا قیمت های آن نیز متفاوت اعلام شود.

در هر صورت، قیمت روز سنگ به این بستگی دارد که شما در چه کیفیت می خواهید محصول را تهیه کنید و این که آیا خرید تان عمده است یا جزئی؟ این مسئله در قیمت گذاری سنگ بسیار مهم می باشد. بهرحال، آن شمار از کسانی که در این شهر ساکن هستند و قصد خرید سنگ را دارند، برای به دست آوردن، می توانند به اینترنت هم سر بزنند. در اینترنت، فروشگاه های متفاوتی در کار عرضه و فروش ویژه سنگ هستند. آن ها تازه ترین قیمت سنگ نما رومی را هم در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهند.

مرکز فروش سنگ های ساختمانی زیر قیمت بازار

از مرکز فروش سنگ های ساختمانی زیر قیمت بازار، می شود هر گونه محصولی را که خواسته باشیم تهیه کنیم.

در هر شهری از کشومان، مراکزی را می توان یافت که در آن سنگ ها در مدل های متفاوت و همچنین نوع ایرانی و خارجی آن عرضه می شود. فروشندگان متعددی که در این مراکز فعالیت می کنند، قیمت های مختلفی را اعلام می دارند و می شود به معتبرترین و در همین حال ارزان فروش ترین شان سر زد و خرید سنگ ساختمان را انجام داد. سنگ های ساختمانی، انواع گوناگونی دارند. برای خرید زیر قیمت این محصول می شود به نمایندگی شرکت های تولید کننده هم مراجعه کرد. آنان به صورت عمده و جزئی محصولات خود را به فروش می رسانند.

ارزانترین برند های سنگ نما در کشور

اگر قصد دارید تا ارزانترین برندهای سنگ نما در کشور را پیدا نمایید، بهتر است که جستجوی بیشتری انجام دهید. البته این کار را در خانه هم امکان پذیر است. به این شکل که شما وارد اینترنت می شوید و به جستجو می پردازید. در کم ترین زمان ممکن خواهید توانست که برندهای معتبر و در همین حال ارزان فروش را پیدا کنید. ارزانی سنگ ها هر چند ربط مستقیمی به کیفیت آن دارد؛ ولی از طریق اینترنت می شود برندهای معتبری را پیدا نمود که سنگ های با کیفیت را به نرخ ها خوب و ارزانی ارائه می دهند.

خرید انواع سنگ نما های تراورتن در تهران

سنگ های نمای تراورتن انواع گوناگونی دارند که در بازار تهران عرضه می شوند. این گونه از سنگ، در چند سال گذشته، یکی از پر فروش ترین ها بوده و به دلیل این که می شود در جاهای مختلفی از یک خانه از آن ها استفاده کرد، بیشتر ساختمان سازان از آن کار می گیرند. برای خرید این سنگ در پایتخت کشور می شود به نمایندگی های شرکت های تولیدی، سایت های اینترنتی و مراکز خرید و فروش سنگ مراجعه کرد. این فروشندگان تراورتن را برای این مواد به فروش می گذارند:

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشخصات و لیست قیمت انواع سنگ تراورتن ارزان

حراج سنگ تراورتن

بازار سنگ‌های تراورتن در کشور دارای قیمت‌های متفاوت است، که بسته به درجه و کیفیت سنگ‌ها مشخص شده‌اند. هرچه سنگ دارای سطح صیقلی و سوراخ های یکنواخت‌تری باشد، کیفیت آن بهتر و در نتیجه قیمت بالاتری دارد. اگر سطح صیقل داده شده و با سیمان  پر شده باشد، باید به کیفیت مواد پرکننده توجه ویژه شود.  ایران دارای سنگ‌های تراورتن باکیفیتی است که معمولا از معادن شهرهایی چون شهر اصفهان، کاشان، آذرشهر، یزد و عباس آباد استخراج می‌شود. اما در بین تراورتن‌های خارجی، ترکیه  و ایتالیاکشورهایی صاحب نام هستند.

کدام سرامیک برای مناطق گرمسیر مناسب است؟

سنگ آنتیک ارزان قیمت

نصب و جای گذاری سنگ های آنتیک با قیمت ارزان بسیار نیازمند تخصص است چراکه در صورت نداشتن مهارت  میتوان خسارتی را به نمای سازه  وارد کرد  و بطور کلی  نصب با روش فیکس کردن آنها با موادی که پایه زرینی دارند تولید می‌شوند و به عبارتی از مجموع و ترکیب نخاله ها  و ضایعات سنگهای تزیینی تراورتن بامواد افزودنی مختصر دیگر به‌دست می‌آیند البته در اجرای نما با سنگ آنتیک از مواد افزودنی دیگری هم استفاده می شود.

فروش ویژه سنگ تراورتن

در ایران معمولا  تراورتن‌ها با ضخامت 1،5 و 1.8 سانتی‌متری عرضه می‌شوند. حتما هنگام تهیه  این سنگ‌ها به کیفیت و نوع برش دادن آن‌ها توجه کنید زیرا این موضوع در زیبایی نهایی کار تاثیرگذار خواهد بود. به این دلیل که در نمای بیرونی ساختمان‌ها از تراورتن بدون پوشش استفاده نمی‌شود و این سنگ دارای یک لایه محافظ است، باید در نگهداری از آن دقت شود. همچنین توصیه می‌شود، برای تمیز کزدن  این سنگ‌ها از مواد شیمیایی قوی استفاده نکرده و از وسایلی که هنگام تمیزکاری ممکن است باعث ایجاد خراش  و آسیب روی سطح آن شوند، خودداری کنند.

قیمت سنگ نمای رومی

قیمت هر متر مربع سنگ نمای رومی به عوامل متعددی بستگی دارد که در این بین می توان به درجه بندی ، رنگ ، نوع معدن ، قطر و همچنین ابعاد آن ها اشاره کرد . اصولا از سنگ های تراورتن کرم ، سفید و زیتونی جهت پوشش و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد که هرکدام از رنگ ها از معادن زیادی برخوردارهستند.  برای تراورتن رنگ سفید می توان به سنگ تراورتن عباس آباد اشاره کرد که از این سنگ به صورت بدون طرح  و جهت استفاده در طراحی نماهای رومی مورد استفاده قرار می گیرد و نسبت به سایر سنگ های تراورتن مورد استفاده در این نوع نماها از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

فروش اینترنتی سنگ ساختمانی

سایت های زیادی در زمینه فروش اینترنتی سنگ های ساختمانی فعالیت دارند و با گذاشتن مشخصات دقیق سنگ و عکس هایی با کیفیت و از زوایای مناسب انتخاب و بررسی را برای مصرف کنندگان آسان کرده اند. به صورتی تقریبا بیشترتولید کنندگان مطرح سنگ در سراسر ایران اقدام به ایجاد فروشگاه اینترنتی خود و سفارش آنلاین کرده اند که این امر کار را هم برای فروشنده و هم برای خریدار راحت کرده است.

قیمت سنگ نما ارزان قیمت

سنگ تراورتن بسته به درجه کیفیت و نوع برش و موج دار و یاه بودن دارای رنج قیمتی گشترده ای است که از حدود حداقل متری 35 هزار تومان شروع شده و تا متری 500 هزار تومن قیمت دارد

قیمت سنگ تراورتن در تهران

در تهران بیشترین فروش سنگ تراورتن در شهرک صنعتی شمس اباد انجام می گیرد که به دلیل قرار گرفتن بیشترین کارخانجات سنگ بری مناسب ترین قیمت ها در این سهرک وجود دارد وعلاوه ر این شهرک بعثت واقع در جنوب غرب تهران و شهر سنگ حکیمیه واقع در شرق تهران نر از مراکز شناخته شده تولید اتواع سنگ ساختمانی هستند.

قیمت سنگ تراورتن مشهد

بازار سنگ‌های تراورتن در ایران دارای قیمت‌های مختلفی است، که بسته به درجه و کیفیت سنگ‌ها تعیین شده‌اند. هرچه سنگ دارای سطح صیقلی وسوراخ های  یکنواخت‌تری باشد، کیفیت آن بالاتر و در نتیجه قیمت گران‌تری دارد. اگر سطح صیقل داده شده و با موادی پر شده باشد، باید به کیفیت مواد پرکننده توجه ویژه شود.استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد از اماکنی هستند که از دیر باز در زمینه تواید و ارآوری سنگ های تراورتن فعالیت داشته اند. می توان با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی کالاساخت فعال در این استان از قیمت های روز آن مطلع شوید.

خروج از نسخه موبایل