سریال جیران : زمان پخش ، داستان و بازیگران سریال جیران

فتحی و عفیفه هم پیش از این در سریالهای موفق «همسایه ها»، «میوه ممنوعه»، «در مسیر زایندهرود» و «زمانه» را برای تلویزیون ساخته بودند. به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سریال، با اتمام پیش تولید این سریال که از ماهها قبل شروع شده بود، تصویربرداری سریال تاریخی – عاشقانه «جیران» از یک ماه قبل در سکوت خبری با حضور بازیگران اصلی آغاز شد و تا امروز ادامه دارد. سرانجام سریال از نیمه بهمن وارد مرحله تولید شد و تصویربرداری این سریال با ضبط سکانس ها شهرک غزالی شروع شد و همچنان ادامه دارد همچنین چندین بازیگر تعویض یا به پروژه افزوده شدند. همچنین رعنا آزادی ور دومین بازیگری بود که حضورش در سریال «جیران» قطعی شد. حالا باید منتظر بود و دید که رادان چگونه میتواند از پس چنین نقشی بربیاید. همانطور که گفته شد، سریال جیران سریالی تاریخی خواهد بود و آنچه تا به امروز مشخص شده آن است که سریال جیران درباره زندگی ناصرالدین شاه قاجار و اتفاقاتی خواهد بود که پس از مرگ امیرکبیر روی میدهد. را توانست از آن خودش کند.

دانلود سریال جیران

نقش مهدعلیا (مادر ناصرالدین شاه) هم توسط بازیگران مختلفی ایفا شده، یکی از مهمترین آنها نقشی است که فخری خوروش در سریال “امیرکبیر” بازی کرد، سعید نیکپور برای این نقش دنبال بازیگری بود که پیش از این در سریال بازی نکرده باشد و برای همین هم دنبال یک بازیگر سینما یا تئاتر میگشت. یکی از مهمترین آنها نقشی است که فخری خوروش در سریال «امیرکبیر» بازی کرد در «سلطان صاحبقران» هم ایرن زازیانس، در نقش مهدعلیا ظاهر شد از آنجایی که خیلی زود ازدواج کرده و حدودا در دوازده، سیزده سالگی، ناصرالدینشاه را به دنیا آورده، فاصله سنی زیادی با او نداشته است. از آنجایی که خیلی زود ازدواج کرده و حدوداً در دوازده، سیزده سالگی ناصرالدین شاه را به دنیا آورده، فاصله سنی زیادی با او نداشته است. این روزها اخبار متعددی از سریالهای درحال ساخت برای بسترهای نمایش آنلاین فیلم و سریال رخشاره به گوش میرسد؛ ساخته شدن همزمان سه سریال در مورد ناصرالدین شاه قاجار یکی از این خبرهاست.

گریمی مهدعلیا سریال جیران با بازی مریلا زارعی

حسن فتحی دست روی ترکیب جالبی برای بازیگران این سریال گذاشته است. برای مشاهده با کیفیت اصلی روی هر عکس کلیک کنید. البته هنوز نمیدانیم فتحی چه گریمی برای مهدعلیا در نظر خواهد گرفت. ایرج راد در «امیرکبیر» نقش ناصرالدینشاه را به عهده گرفت و در «سالهای مشروطه» هم سعید شیخزاده نقش جوانی او را به عهده گرفت و ایرج راد هم نقش میانسالی او را بازی کرد. عزتالله انتظامی در “کمالالملک” به قالب ناصرالدین شاه فرو رفت، ایرج راد در “امیرکبیر” نقش ناصرالدین شاه را به عهده گرفت و در “سالهای مشروطه” هم سعید شیخزاده نقش جوانی او را به عهده گرفت و ایرج راد هم نقش میانسالی او را بازی کرد. شبنم مقدمی، بازیگر سریال «جیران» اخیرا با سریال «هیولا» ساخته مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی حضور داشت و این سریال نیز مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. به همین بهانه، گزارش امروز به بررسی پنج شاهنقش مریلا زارعی پرداخته است که مورد توجه مردم و منتقدان قرار گرفت. این سریال به جنبه های خاصی از حوادث رخ داده در یک برهه ی خاصی از تاریخ ایران پرداخته است به همین دلیل در آن می توان به طور کلی به شاخص های خاص در دوران های مختلف پی برد.

پری ناز ایزدیار سوگلی ناصرالدین شاه در جیران

جوانمرد این بار هم به هویدا ساختن عاشقانهای در دل تاریخ پرداخته است. فتحی اینبار هم به سراغ سوژهای قدیمی رفته و قرار است در این سریال با همکاری نویسنده سریال موفق «بانوی عمارت» که سال گذشته از شبکه سه پخش شد، قصهای را در دربار ناصری روایت کند. مجوز ساخت سریال «جیران» سال گذشته توسط ارشاد صادر شده بود. سریال جیران ، جدیدترین اثر حسن فتحی، کارگردان به نام کشور در ژانر عاشقانه-خانوادگیست که یکی از عظیم ترین آثار شبکه نمایش خانگی در سال 1400 خواهد بود. حسن فتحی بعد از تجربه موفقیت آمیز سریال شهرزاد و بعد از تمام شدن فیلم سینمای مست عشق که از بازیگران ایرانی و ترکیه ای در آن استفاده کرده بود در جدیدترین اثر خود که دوباره برای شبکه نمایش خانگی آماده می شود به زندگی ناصرالدین شاه می پردازد. چون جیران یکی از همسران محبوب و حتی طبق گفته ها اولین سوگلی ناصرالدین شاه بوده است. جیران که نام اصلی او خدیجه خانم تجریشی است ملقب به فروغالسلطنه، یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین شاه بوده. جیران با نام اصلی خدیجه خانم تجریشی، ملقب به فروغ السلطنه، یکی از همسران محبوب و اولین سوگلی ناصرالدین شاه بوده است.

نام اصلی جیران، خدیجه خانم تجریشی ملقب به فروغ السلطنه است که نزد ناصرالدین شاه جایگاه ویژهای داشته و به عنوان اولین سوگلی وی از او یاد میشود. کجاست تدبیر کریمخان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانمکارها؟ چهارمین فیلم سینمایی مریلا زارعی که نخستین همکاری او با تهمینه میلانی بود، برایش به اولین تجربه مهم و جدی بازیگری در سینما تبدیل شد. دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد.

موضوع سریال جیران

قصه این سریال مربوط به زمان پادشاهی این شاه قاجاری است که وی عاشق جیران می شود. جیران با تمامی زنان حرمسرا فرق داشته و عاشق سوارکاری و شکار بوده و در هنگام سوارکاری لباس و چکمههای مردانه میپوشیده است که اولین برای یاد گرفتن رقص به دربار قاجار راه مییابد. او خیلی زود سختپسندها را مجاب کرد که بهترین انتخاب برای این نقش است. در این سریال بهرام رادان در نقش ناصرالدین شاه، پریناز ایزدیار در نقش جیران، امیرحسین فتحی در نقش سیاوش، امیر جعفری در نقش میرزا آقاخان نوری صدراعظم ناصرالدین شاه ، مهدی پاکدل در نقش سلمان و مریلا زارعی در نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه بازی خواهند کرد. در این داستان عاشقانه تاریخی که احسان جوانمرد و حسن فتحی آن را نوشته اند، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادیور، ستاره پسیانی، هومن برقنورد، سمیرا حسنپور و مریلا زارعی ایفای نقش کردهاند.

اسم بازیگرای سریال جیران

بهرام رادان، پری ناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودیفر،بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغیپور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، انوش معظمی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و با حضور مریلا زارعی بازیگران این سریال تاریخی هستند.

تا به امروز بازیگران اصلی سریال جیران انتخاب شده که از جمله آنها میتوان پریناز ایزدیار، بهرام رادان، بابک حمیدیان و شبنم مقدمی اشاره کرد. پیش از رادان، جمشید مشایخی در «سلطان صاحبقران» نقش ناصرالدینشاه را بازی کرده بود. برای دانلود قسمت 1 سریال جیران به سایت رخشاره rokhshareh.com بروید و با یک کلیک به آثاری همچون سریال گیسو، سریال دراکولا، سریال زخم کاری، سریال شاخ آفریقا، سریال حرفه ای، سریال کافر، سریال ماساژور، سریال میدان سرخ، سریال جیران، سریال قبله عالم، سریال آهوی من مارال، سریال نوبت لیلی، سریال یاغی، سریال آکتور، سریال جزیره، سریال خاتون، سریال اسپینجر، سریال مترجم، سریال نیسان آبی، سریال سرگشتگی، سریال جسدهای شیشه ای، سریال کلاغ، سریال سلام بمبئی، سریال دادزن، سریال خون خورده، سریال هفت، سریال سودا، سریال مریخی‌ها دسترسی داشته باشید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا