یک سریال مهم در تاریخ سینمای ایران

سریال پدر گواردیولا جدیدترین محصول شبکه تلویزیونی خانگی است که توانسته نظر بسیاری از طرفداران را به خود جلب کند. این فیلم به دلایل مختلف از جمله دستمزد بالای بازیگران و تیم سازنده در مدت کوتاهی محبوبیت زیادی پیدا کرد. کارگردانی این سریال بر عهده سعید نعمت الله است. اگر با یک سریال مهم در تاریخ رادیو آشنا باشید، احتمالا نام آن را بارها شنیده اید. سعید نعمت الله به خاطر کارگردانی استثنایی و همچنین سبک پیچیده نویسندگی اش شهرت دارد و در بسیاری از سریال های پرمخاطب بازی کرده است.

سریالی که از آن صحبت می کنیم اولین ساخته سعید نعمت الله در سینمای خانگی مدا است. به دلیل همین موضوع، انتظارات و انتظارات زیادی پیرامون آن وجود دارد. اگرچه هنوز اطلاعات مهمی در مورد این سریال به ما داده نشده است. اما کاربران گرامی هر آنچه را که تاکنون فاش شده است به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

آخرین خبر از سریال پدر گواردیولا |انتظار

این سریال بسیار محبوب است.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش می پردازند

خط پدر گواردیولا همیشه از مراحل پیش تولید توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. دلیل اصلی این امر، عقد قراردادهای بزرگ با بسیاری از بازیگران مهم کشورمان برای حضور در این سریال است.

اولین بازیگر مهمی که حضورش در مراحل اولیه تولید کاملا تثبیت شد مهران مدیری بود. مهران مدیری یکی از مهم ترین بازیگران سینما و تلویزیون به شمار می رود که چند سالی است بیشتر روی بازیگری تمرکز کرده تا ساخت سریال و فیلم جدید. جالب اینکه مهران مدیری برای اولین بار زیر چتر کارگردانی چون سعید نعمت الله بازی می کند.

حمید فرخ نژاد از دیگر بازیگران مهم این سریال است مانند مهران مدیری، حمید فاروق نژاد نیز در کارنامه خود در دو سریال کمدی و اجتماعی بازی کرده است. هیچ کس نمی تواند بازی او را در فیلم هایی مانند گشت ارشاد فراموش کند این بازیگر ظاهراً در مقابل مهران مدیری بازی می کند و باید دید نتیجه ترکیب این دو بازیگر حرفه ای چه خواهد بود.

سریال پدر گواردیولا اولین سریال یا به طور کلی اولین محصول ویدیویی است که شاهد تقابل این دو بازیگر هستیم. آنها تا به حال در هیچ سریال و فیلمی با هم نبوده اند. این چیزی است که به جذابیت سریال می افزاید.

آخرین خبر از سریال پدر گواردیولا |انتظار

بازیگران حرفه ای در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

روند تولید این سریال.

این سریال توسط جواد نوروز بیگی ساخته شده است. جالب است بدانید که تهیه کنندگان سریال پدر گواردیولا نیز همین فرد محسوب می شوند. تمام قسمت های فصل اول را سعید نعمت الله نوشته بود و از نویسندگان دیگر کمکی نگرفت.

تولید این سریال از سال 1400 شروع شد و تا سال 1401 ادامه داشت. در واقع سال تنها در زمان فیلمبرداری قسمت های مختلف گذشت و سپس در سال 1401 تدوین سریال آغاز شد. به دلیل مشکلات خاصی مانند خروج حمید فرخ نژاد از کشور، سریال پدر گواردیولا در آستانه محرومیت دائمی قرار گرفت و او در سال 1401 نتوانست مجوز کسب کند.

در رابطه با روند تولید فصل دوم این سریال، اطلاعات خاصی در دسترس نیست و البته نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد، چون در این سریال از بازیگران مشهوری استفاده شده و کارگردان و فیلمنامه نویس داستان های پیچیده ای را خلق می کنند، می توان انتظار داشت که در صورت موفقیت و پرمخاطب بودن فصل اول، روند تولید فصل دوم بلافاصله آغاز شود.

برخی از بازیگران سریال ممکن است در فصل دوم تغییر کنند. زیرا همانطور که گفته شد به دلیل رفتن حمید فرخ نژاد ممکن است تاریخچه سیستم در فصل دوم تغییر کند. محاکمه پدر گواردیولا ممکن است یکی از مهم ترین محاکمه های تاریخ او باشد که سال ها ادامه دارد.

این سریال تاریخچه جالبی دارد.

حضور خواننده در جمع بازیگران سریال

یکی از بازیگران سریال پدر گواردیولا نام این خواننده بسیار محبوب در بین مردم به چشم می خورد. آرش AP یا آرش عادل پرور که با صدای زیبایش شناخته می شود پیش از این در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. حضور خواننده ها در سریال های نمایش خانگی را پیش از این با تولیدات دیگری مانند عاشقانه (با بازی فرزاد فرزین) دیده ایم و نمی توان این نسخه را نسخه جدید دانست. در واقع این سریال نیز این اقدام را برای جذب بیننده بیشتر انجام داده است.

این سریال اولین حضور او در عرصه بازیگری است و باید دید از پس چنین موضوع مهمی بر می آید یا خیر. به دلیل حضور بازیگران بزرگی چون مهران مدیری و حمید فرخ نژاد، نقش سایر بازیگران از جمله نقش آرش عادل پرور چندان مورد توجه قرار نمی گیرد.

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم دستمزد بالای ارش عادل پرور برای حضور در سریال پدر گواردیولا است. بر اساس اطلاعات فاش شده، عرش AP ظاهرا از جواد نوروز بیگی تهیه کننده دستمزدی بیش از دو میلیارد تومان دریافت کرده که رقم بسیار بالایی برای یک بازیگر تازه کار محسوب می شود، البته این میزان دستمزد در مقایسه با دستمزد شش میلیاردی مهران مدیری و دستمزد چهار میلیاردی حمید فرخ زاد طبیعی به نظر می رسد.

آخرین خبر از سریال پدر گواردیولا |انتظار

اخرین حرف

تلویزیون های کشورمان در سال های اخیر پرمخاطب ترین سریال ها را از اقشار مختلف جامعه دریافت کرده اند. ویراستاران با افراد مشهوری در این زمینه کار می کنند و می توان به سعید نعمت الله اشاره کرد.

سریال پدر گواردیولا جدیدترین اثر این کارگردان مشهور به حساب می آید و از ابتدای تولید نظرات مختلفی را به خود جلب کرده است. حمید فرخ نژاد و مهران مدیری بازیگران این بازی هستند. تاریخ انتشار این سریال به طور کامل تایید نشده است اما می توانیم تایید کنیم که در سینماها منتشر خواهد شد. باید منتظر ماند و دید که سعید نعمت الله با وجود استعداد هنری اش چه کارهایی را مطرح می کند.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا