آیا تعداد لایک در اینستاگرام اهمیت دارد؟

لایک چیست؟

معنی لغوی لایک به معنای دوست داشتن است که در اینستاگرام این اصطلاح کاربرد به خصوصی داشته و تعداد لایک‌ها، نشان دهنده‌ی میزان استقبالی است که از پست‌ها و محتواهای شما شده است. این روزها کاربران جهت افزایش تعداد لایک‌های پست خود، سعی در جذاب کردن محتواهای ارسالی خود کرده‌اند و حتی نسبت به خرید لایک نیز اقداماتی را انجام داده‌اند.

اهمیت خرید لایک اینستاگرام
خرید لایک

اهمیت لایک در اینستاگرام چیست؟

به یاد داشته باشید که افزایش تعداد لایک‌ها، موجب افزایش بازخوردها به پست شما می‌شود. چرا که توجه افراد به طور ناخودآگاه پس از مشاهده‌ی پست‌های شما، به تعداد لایک‌هایی که دریافت کرده‌ است، معطوف می‌شود. پس از مشاهده تعداد لایک‌ها، کاربر تمایل به مشاهده‌ی پروفایل پیج و صفحه پیدا کرده تا بتواند مابقی پست‌های شما را نیز مشاهده کند. در چنین حالتی چنانچه پست‌های شما و محتواهای ارائه شده از طرف شما، توجه مخاطب را جلب کند، پیج شما را فالوو خواهد کرد.

بنابر آن چه که ذکر کردیم، بخش‌های مختلف اینستاگرام به یکدیگر کاملاً مربوط بوده و مکمل یکدیگر هستند. تعداد لایک‌های هر پست، نشان دهنده محبوبیت و جذابیت پست‌های شما بوده و به این معناست که شما قادر بوده‌اید که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کنید. از طرفی یکی از پارامترهایی که در الگوریتم اینستاگرام بسیار حائز اهمیت می‌باشد، تعداد لایک‌ها می‌باشد و این موضوع موجب شده تا بسیاری از کاربران نسبت به خرید لایک ارزان ایرانی اقدام کنند.

الگوریتم اینستاگرام در مورد لایک چگونه است؟

فرض کنید صفحه‌ی شما در اینستاگرام سی هزار نفر فالوور دارد. هنگامی که شما پستی ارسال می‌کنید، پست انتشار یافته برای تمام این سی هزار نفر به نمایش در نخواهد آمد و تنها ده درصد از فالوورهای شما قابلیت دیدن آن را دارند. طبق الگوریتمی که اینستاگرام دارد، چنانچه در بیست الی سی دقیقه ابتدایی از ارسال پست، بازخورد مطلوبی از ده درصد فالوورهای خود دریافت کنید، به تدریج پست شما برای فالوورهای بیش‌تری از پیج شما به نمایش در خواهد آمد. منظور از بازخورد مطلوب، تعداد لایک و کامنتی است که در این مدت زمان، از ده درصد از فالوورهای خود دریافت می‌کنید. بنابراین تعداد لایک‌های دریافتی بسیار اهمیت دارد و این موضوع به حدی جدی شده که بسیاری از کاربران به سمت خرید لایک سوق پیدا کرده‌اند.

خرید لایک اینستاگرام
خرید لایک

خرید لایک اینستاگرام

اگر صفحه‌ی شما در اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان است و نیازمند داشتن مشتری واقعی هستید، باید ابتدا بازدید پیج خود را افزایش دهید. از مهم‌ترین روش‌هایی که می‌توان بازدید پیج را بالا برد، خرید فالوور می‌باشد. اما باید توجه داشته باشید که خرید فالوور خود به دو دسته فالوور فیک و فالوور واقعی تقسیم می‌شود که هر دو نوع آن‌ها موجب افزایش بازدید پیج شما خواهند شد.

چرا که خرید فالوورهای واقعی ایرانی فعال در پیج شما شروع به تعامل با پست‌ها و محتواهای شما می‌کنند و موجب افزایش تعداد لایک و کامنت شما می‌شود. در عین حال فالوورهای فیک نیز موجب افزایش تعداد فالوورهای شما شده و در جلب اعتماد کاربران مؤثر هستند.

خرید لایک نیز یکی دیگر از این مواردی است که موجب افزایش اعتماد افراد به کسب و کار شما می‌شود و مشتری‌های واقعی را جذب پیج شما خواهد کرد. از طرفی همانطور که ذکر شد جهت دیده شدن پست‌های شما به کلیه فالوورهایتان،بایستی تعداد لایک و کامنت پست‌های  شما افزایش پیدا کند که این موضوع اهمیت خرید لایک را بالا برده است.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا