کدام مدل بند اپل واچ مناسب شما است؟

یکی از مواردی که باید قبل از خرید اپل واچ بند کمی تحقیق کنید! تنوع باندهای اپل واچ مطمئنا شما را گیج می کند. در این مقاله به برخی از اصول خرید بند اپل واچ پرداختیم و در نهایت به معرفی محبوب ترین باندها پرداختیم.

چگونه بهترین بند اپل واچ را انتخاب کنیم؟

بسته به اندازه اپل واچ، باید یک بند بخرید. بنابراین، بسیاری از مدل ها مانند مدل سیلیکونی، تمام طرح ها و رنگ های اپل واچ را برای سایزهای 42 و 38 میلی متری اپل واچ ارائه می دهند. با این حال، برخی از مدل ها ممکن است اندازه مورد نظر را نداشته باشند. به همین دلیل چیزی که باید به آن توجه کنید تهیه بند مناسب برای ساعت هوشمند اپل است. به طور کلی چندین نکته وجود دارد که هنگام خرید بند اپل واچ به آن توجه می کنید، رضایت شما از خرید بیشتر خواهد بود. بنابراین بهترین کار این است که باندی را انتخاب کنید که بر روی تمامی سری های اپل واچ قابل نصب باشد. در صفحه خرید بند اپل واچ می توانید انواع نوارهای پلاستیکی، فلزی و چرمی را مشاهده کنید.

بهتر است بنداپل واچ، برای همه سری های 1 و 2 و 3 قابل استفاده باشد!

ما فرض می کنیم که به دلایلی می خواهید مدل اپل واچ خود را در آینده تغییر دهید، بنابراین توصیه می کنیم از باندهای قابل تغییر اندازه استفاده کنید. بندهای سیلیکونی اپل واچ آنقدر گران نیستند و با کسری از هزینه می توانید مجموعه ای از رنگ های بند سیلیکونی خریداری کنید و هر کدام را با لباس خود هماهنگ کنید. اما قیمت بند اپل واچ چرمی و فلزی نسبتاً بالاتر از بند پلاستیکی اپل واچ است. بنابراین اگر بعداً می‌خواهید مدل اپل واچ خود را تغییر دهید، لازم نیست دوباره پول خرج کنید تا مجموعه‌ای از باندهای مختلف اپل واچ را جمع آوری کنید. دستبندهای قبلی را می توان تغییر اندازه داد و برای ساعت جدید استفاده کرد. همچنین توجه داشته باشید: اگر به تطبیق پذیری علاقه دارید، به نحوه ساخت بند اپل واچ توجه کنید!

به نصب بند اپل واچ و نحوه جدا کردن آن دقت کنید

افرادی که مدام بند اپل واچ را عوض می کنند باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که بند های سیلیکونی اپل واچ زیادی در رنگ های مختلف دارید و هر بار که یکی از آن ها را با رنگ لباس خود هماهنگ می کنید، حتما باید به روند باز و بسته شدن بند ساعت دقت کنید. نصب برخی از بند های اپل واچ بسیار دشوار است، در حالی که برخی دیگر بسیار ساده و آسان هستند، مانند بند پلاستیکی اپل واچ. در زیر 3 مدل از باند اپل واچ را بررسی می کنیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

1– بند سیلیکونی برای اپل واچ – محبوب ترین بند برای اپل واچ

قیمت بند سیلیکونی اپل واچ چندان بالا نیست. با حدود 70-80 هزار تومان می توانید یک دستبند بسیار زیبا و با کیفیت تهیه کنید. این مشکل بسیاری از کاربران را به سمت توسعه این مدل باند سوق داده است. البته رنگ بندی زیبا و کیفیت بالای این مدل کمربند به هیچ وجه تاثیری بر محبوبیت آن در بین کاربران ندارد. به طور کلی، اگر به دنبال یک بند ساده و در عین حال شیک برای ساعت هوشمند اپل خود هستید که بتوانید در هر زمان از آن استفاده کنید، بند سیلیکونی اپل واچ بهترین انتخاب برای شماست. این مدل بند به دلیل سنگین نبودن برای استفاده روزمره بسیار مناسب است. این مدل یک بند ورزشی است که هم خانم ها و هم آقایان می توانند از آن استفاده کنند. برخی از نوارهای سیلیکونی اپل واچ با هر سه اپل واچ سری 1 و 2 کار می کنند. 3 استفاده می شود. بندهای سیلیکونی اپل واچ معمولاً در طرح های مختلفی عرضه می شوند، اما همه آنها کیفیت خوبی ندارند، زیرا بندهای اپل واچ تقلبی زیادی در بازار وجود دارد، بنابراین توصیه می کنیم در صورت امکان، بندهای اپل واچ اصل را خریداری کنید.

چگونه بند اپل واچ اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

ممکن است تجربه تلخ خرید محصولات تقلبی مانند کابل شارژ یا هندزفری بلوتوث را داشته باشید! همانطور که می دانید و تجربه دارید در نگاه اول باور نمی کنید که فروشنده این محصول را با قیمت بسیار پایین و تقلبی به شما می فروشد. بنابراین توصیه کلی ما این است که موبایل را از یک شرکت معتبر خریداری کنید تا در صورت بروز مشکل، یکی پاسخگوی شما باشد.

این موضوع در مورد باند اپل واچ نیز صدق می کند. قیمت پایین یکی از گزینه هایی است که می تواند وضعیت را کمی ناخوشایند به نظر برساند! اگر فکر می کنید به دنبال بند اپل واچ با قیمت پایین اما کیفیت عالی هستید، کمی شک کنید و یکباره آن را نخرید! نوارهای سیلیکونی معمولاً شفافیت رنگ کمی دارند و وقتی از نزدیک به آنها نگاه می کنید، یکپارچگی سطح باند را نمی بینید. به نظر می رسد سوراخ های بسیار کوچکی در کمربند وجود دارد.

شاید فکر کنید که خرید یک دستبند تقلبی کار بزرگی نیست. اما حقیقت این است که شما نه تنها سلامت خود را به خطر می اندازید، بلکه سلامت اپل واچ شما نیز به طور کامل در خطر است. کابل های تقلبی به شدت آسیب پذیر هستند و حتی اگر بسیار محکم و تمیز به نظر برسند، می توانند به طور ناگهانی از ساعت جدا شوند و هنگام افتادن ساعت، صفحه نمایش آن بشکند یا مشکلات دیگری داشته باشد. اگرچه توصیه می شود برای جلوگیری از چنین مشکلاتی از اپل واچ شیشه ای استفاده کنید، اما چرا از علت مشکل جلوگیری نکنید؟ از خرید کابل های تقلبی خودداری کنید و احتمال بروز چنین مشکلاتی را کاهش دهید. ساده!

2- بند چرمی اپل واچ با وزن بسیار سبک و زیبایی منحصر به فرد

مهم ترین ویژگی مثبت بند چرمی اپل واچ وزن سبک آن است. کمربندهای چرمی در رنگ های متنوع و با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می شوند. کمربندهای چرمی را می توان برای استفاده روزمره ساخت، اما معمولا از این نوع کمربند برای مجالس رسمی استفاده می شود. یکی از محبوب ترین بند های اپل واچ ممتاز، بند چرمی هرمس 3 در 1 است که به سه روش مختلف بسته می شود: Single Tour، Double Tour و Bracelet Tour. قیمت بند چرمی اپل واچ کمی بیشتر از بند سیلیکونی آن است، اما واقعا ارزش خرید را دارد. البته به شرطی که نمونه های تقلبی را به عنوان نمونه اصل به شما نفروشند!

3- بند فلزی یا بند استیل

بند فلزی اپل واچ بیشتر مورد علاقه آقایان است. البته نوارهای فلزی که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف مانند طرح‌های پوست مار هستند، برای خانم‌ها مناسب هستند. تسمه های فلزی نسبتاً سنگین تر از بند های چرمی و سیلیکونی هستند، بنابراین برای استفاده روزانه توصیه نمی شوند. وزن این باندها در طول روز به دست می آید. اگر قصد خرید اینترنتی بند فلزی اپل واچ را دارید، به شما توصیه می شود در نظر داشته باشید که ممکن است بند آن بلند باشد و باید آن را کوتاه کنید. بند فلزی اپل واچ زیبایی بسیار خاصی دارد اما تقلبی ها فقط در چند ساعت اول زیبا هستند! اگر نمی خواهید بند اپل واچ شما بعد از یک روز استفاده تغییر رنگ دهد، حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید و از باندهای درجه دو یا تقلبی خودداری کنید.

و در اخر

توصیه ما این است که اگر بودجه مشخصی برای خرید بند اپل واچ دارید و بودجه زیادی هم ندارید، بهتر است باند اصلی را بخرید تا دو عدد بند اپل واچ ارزان! در بسیاری از گزارش های کاربران از شکستگی صفحه نمایش اپل واچ، استفاده از بند بی کیفیت اپل واچ عامل اصلی جدا شدن صفحه نمایش از باند و در نهایت شکستن ساعت است.

دکمه بازگشت به بالا