اسپیکر (بلندگو) یکی از مشهورترین لوازم جانبی کامپیوتر است

اسپیکر (بلندگو) یکی از مشهورترین لوازم جانبی کامپیوتر است. فروشگاههای موبایل و لوازم جانبی بسیاری وجود دارد که این محصولات را به فروش میرسانند اما با حضور سایتها و پلتفرمهای آنلاین خرید و فروشی اینترنتی نیز میتوانید موبایل و لوازم جانبی را به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر فردی در زمینه خرید و فروش لوازم جانبی موبایل فعالیت داشته باشد و سرمایه مناسبی در این زمینه هم برای خود دست و پا کرده باشد می تواند خود به تنهایی به کشور چین برود و خرید لوازم جانبی موبایل را در این کشور هیجان انگیز انجام دهد اما اگر در این زمینه هنوز سرمایه ای ندارید پیشنهاد می کنیم که از فعالانی که در این زمینه در حال فعالیت هستند و همیشه به کشور چین برای تامین لوازم جانبی موبایل سفر می کنند استفاده کنید و پس از چند بار خرید از این افراد و یا شرکت ها و کسب سود کافی می توانید بعدا خود به تنهایی به کشور چین سفر کنید. ساند بار (میله صدا) جدیدترین انواع اسپیکرها هستند که در چندسال اخیر به بازار عرضه شده اند و در مدت کوتاهی جایگاه خود را در بین کاربران پیدا کرده اند.

امروزه ساندبار ها در سایزهای گوناگون و با تنوع بسیار وسیع به بازار عرضه شده اند و تقریبا با نیاز کاربران همه رده ها سازگارند. امروزه اسپیکرها در سایزها و انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند که هر کدام از آن ها برای یک دسته خاص از کاربران مناسب است. البته اگر مثل من کار حرفه ای نمی کنید و به دنبال برند های تاپ یا گران قیمت نیستید، به راحتی می توانید این قابلیت ها را در یک اسپیکر ارزان قیمت با کارکرد متوسط و نرمال بیابید. در اصل می خواهیم بدانیم بلندگو یا اسپیکر چیست و چگونه کار می کند، و همچنین معیارهای انتخاب یک بلندگو مناسب را برای شما همراهان عزیز توضیح دهیم تا شما بتوانید اسپیکر دلخواه و مدنظر خود را به راحتی انتخاب و خریداری کنید. البته یک اسپیکر ایستادهی کوچک نیز که درایورهای متعددی داشته باشد، میتواند صدای بسیار بلند و با کیفیتی ایجاد کند و در عین حال، فضای زیادی نیز از اتاق شما را اشغال ننماید. مدل اول اسپیکر بلوتوث یو ای واندر بوم، به عنوان یکی از موارد فهرست بهترین برند اسپیکر بلوتوث کوچک به دلیل داشتن مشخصاتی نظیر بدنه مقاوم، خروجی صدای بیشتر از حد انتظار و توانایی خوبش در متصل شدن به مابقی اسپیکرهای سری واندر بوم به منظور افزایش قدرت صدا یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث جهان لقب گرفت.

این محصول در صداهای بیس دار بسیار جالب عمل می کند و در این صداها به همراه لرزش، خروجی بم بسیار خاصی را ارائه می دهد. استفاده می شوند. سازندگان موسیقی از ساب ووفرها به صورت تخصصی برای جداسازی و کنترل صداهای بم در موزیک های خود استفاده می کنند. اسپیکرهایی که مجهز به این قابلیت هستند وظیفه پخش موسیقی با صدای بم و ایجاد لرزش را دارد. اسپیکرهای بی سیم نیز از بلوتوث برای ایجاد ارتباط با سایر دستگاه ها استفاده می کنند. اسپیکرهای موجود در بازار امروز، از دو شیوه اتصال باسیم و بی سیم برای انتقال داده های صوتی استفاده می کنند. اسپیکرهای ساب ووفر یا ساب بوفر برای انتقال صداهای پایین مناسب است. سیستم صوتی «V02» سونی، روشنایی و نورپردازی را با توجه بهشدت صدا پخش خواهد کرد تا حس عمیقتری از صدا را به شما انتقال دهد. در این مقاله ۱۰ مدل از بهترین اسپیکر های خانگی معرفی خواهیم کرد که با توجه به بودجه و امکاناتی که می خواهید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

با استفاده از تراشه ی 3204 به جای تراشه ی 3202 می توان تعداد 2 بلندگوی آنالوگ را به یک بلندگوی تحت شبکه از طریق یک رشته سیم متصل کرد . برای انتخاب بهترین اسپیکر بلوتوث شما باید اول از همه به نیاز خود توجه کنید زیرا گاهی ممکن است که شما نیاز به یک صدای نرمال داشته باشید و هزینه اسپیکر حرفه ای برای شما پول هدر دادن باشد و گاهی خلاف این امر شما نیاز به یک اسپیکر تخصصی دارید اما به سراغ محصولات نرمال می روید که در نهایت نمی توانند شما را راضی نگه دارند. نقاط قوت: اسپیکر ارزان اما کیفیت پخش صدای آن نسبت به هزینهای که میکنید خوب است، عمر باتری آن متوسط و مناسب است و کار کردن با آن بسیار راحت است. برندی مانند ای فورتک جلب اعتماد و برآورده کردن نیاز کاربر را سرلوحه کار خودش قرار داده و در این زمینه نیز به موفقیت قابل توجهی دست یافته که این موفقیت را باید نتیجه سالها تلاش و تحقیق و بکارگیری نوآوری و استفاده از ایدههای نو و توسعه و تولید با کیفیت دانست. اسپیکر مرکزی مانند اسپیکر پایه دار برای سینمای خانگی شما بسیار مناسب است.

منبع: پخش عمده لوازم جانبی موبایل خادمی

خروج از نسخه موبایل