مشخصات، قیمت و خرید اسپیکر بلوتوثی ضدآب انرجایزر 062

اسپیکر بلوتوث ضدآب انرجایزر مدل BTS062 مناسب برای موسیقی، گوشی هوشمند و موارد دیگر

اسپیکر بلوتوثی ضدآب انرجایزر 062 یک محصول قابل حمل و با قدرت برای شما است. درایور Premium 6W این اسپیکر به شما موسیقی با کیفیت بالا و صدای واضح و معتبر ارائه می‌دهد. ضد آب بودن آن از دیگر مزایای این کالاست. ویژگی IPX7 در این اسپیکر می‌تواند آنرا هنگام غوطه‌ور شدن در آب تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه محافظت کند. شما می‌توانید بدون نگرانی در حین تفریح در استخر شنا یا در ساحل به تفریح بپردازید.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

میکروفون داخلی اسپیکر بلوتوث ضدآب انرجایزر مدل BTS062 به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام استفاده از بلندگو مستقیماً به تماس‌هایتان پاسخ دهید و یا تماس کنفرانسی برقرار کنید. بلوتوث نسخه 5.0، اتصال بی‌سیم پایدار و قوی را با فاصله انتقال 10 متر فراهم کرده است. همچنین با رابط USB، AUX و کارت میکرو SD نیز کار می‌کند. طراحی بند سبک وزن آن، حمل این محصول را برای جابجایی و در حین حرکت آسان می‌کند. این اسپیکر از محصولات پرفروش کمپانی انرجایزر به شمار می‌رود و قطعا برای شما انتخابی ایده آل خواهد بود.

مشخصات فنی

نوع اتصال بی سیم
رابط اتصال AUX, Bluetooth, USB
توان ورودی کل 5V – 1A
توان خروجی کلی 5V-1A
ورژن بلوتوث v5.0
برد 10 متر
RMS 4Ω – 6W – 52mm
فرکانس 30Hz-20KHz
فناوری TWS
سایر امکانات
  • اسپیکر بلوتوث به همراه قابلیت پاوربانک اضطراری
  • قابلیت ضد آب تا عمق 1 متر به مدت 30 دقیقه با استفاده از تکنولوژی IPX7
  • قابلیت شارژ تلفن همراه هنگام پخش موسیقی
  • قابل استفاده هنگام انجام فعالیتهای ورزشی
  • دارای کیفیت صدای HD
  • قابلیت پخش موسیقی تا 5 ساعت با صدای 50٪
  • قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، میکرو SD، پورت USB و AUX
  • دارای بلوتوث نسخه 5.0
ورودی و خروجی
ورودی میکروفن
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ریموت کنترل
رادیو
قابلیت اتصال به گیتار
AUX
USB
BT
مشخصات باتری
نوع باتری لیتیوم یون
ظرفیت باتری 1200mAh
مدت زمان شارژ شدن 2 ساعت
مدت زمان پخش تا 5 ساعت با 50% میزان ولوم
مشخصات فیزیکی
وزن 330 گرم
طول 113 میلی متر
لوازم همراه کابل AUX, کابل شارژ micro USB
نور پردازی

اسپیکر بلوتوث ضدآب انرجایزر مدل BTS062 یک محصول قابل حمل و با قدرت برای شما است. درایور Premium 6W این اسپیکر به شما موسیقی با کیفیت بالا و صدای واضح و معتبر ارائه می‌دهد. ضد آب بودن آن از دیگر مزایای این کالاست. ویژگی IPX7 در این اسپیکر می‌تواند آنرا هنگام غوطه‌ور شدن در آب تا عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه محافظت کند. شما می‌توانید بدون نگرانی در حین تفریح در استخر شنا یا در ساحل به تفریح بپردازید.

میکروفون داخلی اسپیکر بلوتوث ضدآب انرجایزر مدل BTS062 به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام استفاده از بلندگو مستقیماً به تماس‌هایتان پاسخ دهید و یا تماس کنفرانسی برقرار کنید. بلوتوث نسخه 5.0، اتصال بی‌سیم پایدار و قوی را با فاصله انتقال 10 متر فراهم کرده است. همچنین با رابط USB، AUX و کارت میکرو SD نیز کار می‌کند. طراحی بند سبک وزن آن، حمل این محصول را برای جابجایی و در حین حرکت آسان می‌کند. این اسپیکر از محصولات پرفروش کمپانی انرجایزر به شمار می‌رود و قطعا برای شما انتخابی ایده آل خواهد بود.

ویژگی های اسپیکر بلوتوث پرتابل انرجایزر مدل ENERGIZER BTS-062

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد که به همراه دوستانتان به مکانی رفته باشید و بخواهید از شنیدن صدای موسیقی لذت ببرید ، اما صدای خروجی از گوشی تلفن همراهتان ، آنچنان زیاد نباشد که از کیفیت آن لذت ببرید. فروشگاه سارگوتاپ به شما پیشنهاد می کند تا برای خودتان یک اسپیکر پرتابل ( قابل حمل ) تهیه نمایید ، تا با آن بتوانید از شنیدن صدای موسیقی لذت ببرید . پس به ما اعتماد کرده و از برند انرجایزر یک اسپیکر قابل حمل تهیه کنید .

انرجایزر ( Energizer ) یکی از برندهای شناخته شده در زمینه طراحی و تولید انواع  لوازم جانبی می باشد . اسپیکر دایره ای شکل و دارای پاور بانک اضطراری انرجایزر مدل BTS-062  دارای ابعاد  110*110*50 میلیمتر و وزن 340 گرم می باشد ، که شما می توانید به راحتی آن را با خود حمل کنید و علاوه بر لذت بردن از موسیقی ، گوشی همراهتان را هم شارژ کنید. در این گجت از بلندگوی 6 واتی استفاده شده ، که به شما صدایی واضح و با کیفیت ارائه می دهد. در این گجت از بلوتوث با نسخه 5 استفاده شده که تا 10 متر برد دارد. در صورت عدم دسترسی به بلوتوث می توانید از کابل انتقال صدا AUX ، فلش مموری و کارت حافظه برای پخش موسیقی استفاده کنید.

لبه ی پایینی این گجت، محل قرار گیری درگاه کارت حافظه ، فلش مموری ، AUX و پورت شارژ می باشد و در دو طرف آن کلید های پاور برای روشن/خاموش ، کم/زیاد کردن صدا و تغییر حالت قرار گرفته است. با استفاده از میکروفونی که در خود اسپیکر قرار دارد، می توانید به تماس های خود به راحتی پاسخ دهید. در این گجت از استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب IPX7 استفاده شده که می تواند از غوطه ور شدن در آب تا عمق 1 متر در 30 دقیقه محافظت کند.

با استفاده از قابلیت پاور بانکی که در این گجت قرار گرفته ، می توانید گوشی خود را تا مقدار کمی شارژ کنید و از خاموش شدن گوشی همراهتان جلوگیری کنید. در این گجت از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1200 میلی آمپر ساعت استفاده شده ، که برای شارژ شدن به 2 ساعت زمان نیاز دارد و می تواند تا حدود 5 ساعت برای شما موسیقی پخش کند.

طراحی زیبا و جذاب

اسپیکر انرجایزر bts 062 با طراحی بسیار زیبا و جذابی عرضه شده است. جنس استفاده شده در ساخت این اسپیکر از کیفیت بالا برخوردار بوده و جزئیات فریم و بدنه‌اش با دقت بسیار بالا طراحی شده‌اند. همچنین، ابعاد مناسب این اسپیکر باعث می‌شود که به راحتی در هر محیطی قرار گیرد و جلوه‌ای هماهنگ به آن بخشد.

عملکرد برتر

با وجود ظاهری زیبا، اسپیکر انرجایزر bts 062 به لحاظ عملکردی نیز درجه یک محسوب می‌شود. ایناسپیکر بلوتوثی انرجایزر با قدرت خروجی صدای بالا و باس قوی، تجربه‌ای فراتر از حد تصور را به شما هدیه می‌دهد. علاوه بر این، اتصال بلوتوثی سریع و پایدار، امکان اتصال به تلفن‌همراه، تبلت و لپ‌تاپ را فراهم می‌سازد و شما را از مشغولیت‌های اضافی در اتصال کابل‌ها بی‌نیاز می‌کند.

پخش موسیقی بی‌وقفه

یکی از ویژگی‌های جذاب اسپیکر انرجایزر bts 062، پخش موسیقی بی‌وقفه است. بلندگوهای پرقدرت این اسپیکر، امکان پخش موسیقی با کیفیت بالا و بدون انقطاع را فراهم می‌کند. این ویژگی به ویژه هنگام تماشای فیلم‌ها، گوش دادن به پادکست‌ها یا برگزاری مهمانی‌ها بسیار مفید است.

مقاومت در برابر آب

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد اسپیکر انرجایزر bts 062، مقاومت در برابر آب است. این اسپیکر با استفاده از تکنولوژی نانویی مقاومتی خاص در برابر رطوبت دارد و از آسیب‌های آب و هوا محافظت می‌کند. این ویژگی آن را به یک انتخاب بی‌نظیر برای مکان‌های داخلی و خارجی تبدیل می‌کند.

قابلیت اتصال چندگانه

اسپیکر انرجایزر bts 062 امکان اتصال همزمان به چندین دستگاه را دارد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی موسیقی را از تلفن همراه خود پخش کرده و در عین حال از تبلت یا لپ‌تاپ خود برای مکالمات تلفنی استفاده کنید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا تجربه صدای فوق‌العاده این اسپیکر را به اندازه دو یا چندبرابر افزایش دهید.

خروج از نسخه موبایل