چرا باید عطر و ادکلن را به صورت آنلاین خرید کنیم؟

یکی از پر طرفدار ترین مراکز فروش عطر های اورجینال و اصل در ایران که قصد دارد پاسخ به این سوال که چرا باید عطر و ادکلن را به صورت آنلاین خرید کنیم؟ ارائه کند. امروزه در عصری زندگی می کنیم که با استفاده از اینترنت می توانیم تقریبا تمام کارهایی که پیش از این باید بصورت حضوری انجام می دادیم را در چند دقیقه و به راحت ترین شکل انجام بدهیم.

خرید لوازم منزل، گوشی های تلفن هوشمند، سفارش غذا، ماشین برای جا به جایی، خرید کیف و کفش و لباس، ادکلن و عطر اورجینال و برند معتبر همه و همه تنها با استفاده از یک تلفن هوشمند و اتصال به اینترنت صورت می گیرد.

در ادامه این مطلب نیز قصد داریم چند ترفند مهم را برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن به شما آموزش بدهیم تا بتوانید مثل افراد حرفه ای اقدام به خرید آنلاین عطر نمایید.

آموزش |استرس

معایب خرید حضوری عطر و ادکلن

قبل از اینکه به مزایای خرید آنلاین عطر و ادکلن بپردازیم، چند مورد از مهم ترین معایب آن را بررسی می نماییم.

خطرات حضور در مکان های شلوغ:

بزرگ ترین عیبی که امروزه می توان به خرید حضوری هر نوع وسیله ای گرفت، خطرناک بودن خرید حضوری و آفلاین از فروشگاه هایی است که جمعیت بالایی در آنها حضور دارند.

آمار ها نشان می دهد که بعد از عید نوروز، روند شیوع بیماری کرونا در ایران به شدت بالا رفته است و متخصصان اکیدا توصیه می کنند تا برای حفظ سلامتی خود و عزیزانمان تا حد ممکن در اماکن پر ازدحام حضور پیدا نکنیم.

همچنین از آنجایی که خرید عطر، یک خرید غیر ضروری به حساب می آید، قطعا ارزش اینکه بخواهیم سلامتی اطرافیانمان را به خطر بیندازیم را نخواهد داشت، بنابر این استفاده از یک مرکز معتبر فروش عطر بهترین گزینه خواهد بود.

فراوانی عطر های فیک و تقلبی:

متأسفانه نمونه های تقلبی ادوکلن ها و عطرهای پر طرفدار مثل کرید اونتوس به وفور در بازار دیده می شود، و جالب اینجاست که این نمونه های تقلبی به حدی شبیه به نوع اصلی آنها ساخته می شوند که گاها افراد حرفه ای که چندین سال در زمینه عطر و ادکلن فعالیت داشته اند نیز به سختی ممکن است نسخه ی اصل و اورجینال را از نوع فیک و تقلبی آن تشخیص بدهند.

با این حال، تهیه عطر و ادکلن زنانه اورجینال از وب سایت های مراکز شناخته شده و معتبر که عطر های اورجینال را گاها از نمایندگی های خود شرکت وارد می کنند، می تواند بهترین راهکار برای افرادی که حساسیت بالایی نسبت به اصل بودن عطری که مصرف می کنند باشد.

این فروشگاه ها اغلب ضمانت صد درصدی در قبال اورجینال بودن عطر های خود ارائه می کنند و در صورت عدم رضایت مشتریان عطر فروخته شده را پس گرفته و یا وجه مورد نظر شما را باز می گردانند، یا عطر دیگری جهت جبران خسارت شما برایتان ارسال می کنند.

سخت بودن انتخاب بین ادوکلن ها

آموزش |استرس

تفاوت عطر و ادکلن و ادوتویلت و ادو پرفیوم و پرفیومز

قطعا اگر طرفدار و جزء مصرف کنندگان همیشگی عطر و ادکلن اورجینال و برند لوکس و یا نیش باشید، برای شما پیش آمده است که زمانی که چند عطر مختلف را در فاصله زمانی کوتاه استشمام می کنید، قدرت تشخیص حس بویایی شما کاهش پیدا می کند.

به این ترتیب زمانی که مدت طولانی در معرض ادوکلن ها قرار می گیرید، متوجه می شوید که نمی توانید بوی عطر ها را از یکدیگر تشخیص بدهید، چرا که بخش بویایی مغز شما دچار نوعی سردرگمی می شود.

اینجا موقعی است که بسیاری از اشتباهات خرید عطر به وجود می آیند، چرا که رایحه تمام عطر ها با یکدیگر ترکیب شده و بویی که شما حس می کنید، بویی کاملاً متفاوت از آنچه در شیشه ی عطر وجود دارد خواهد بود.

مزایای خرید عطر اینترنتی و آنلاین از فروشگاه های معتبر

برخی از مزایایی که خرید عطر های مختلف بصورت آنلاین، مثل خرید تستر ادو تویلت مردانه هرمس که یک ادکلن مردانه است می تواند برای شما داشته باشد شامل مواردی هستند که در ادامه می توانید مشاهده کنید:

اطلاعات بسیار جامع درباره عطرها

شاید بزرگ ترین مزیتی که خرید اینترنتی عطر و ادکلن فرانسوی دارد، این باشد که شما می توانید تمامی اطلاعات لازم و مربوط به یک عطر را از نوع روایح گرفته تا طبع عطر، تا تأثیری که روی اشخاص و خود شما می گذارد و اینکه آن ادکلن مناسب چه فصولی از سال است را در سایت مطالعه کنید، و مطمئن باشید که این اطلاعات توسط افراد متخصص در اختیار شما قرار داده شده است.

وب سایت هایی مثل عطر فرانسوی در هر صفحه از محصولات خود نه تنها سیر تا پیاز عطری که مد نظرتان است را به شما ارائه می کنند، بلکه محصولات پیشنهادی مختلفی را نیز در اختیار شما قرار می دهند که گاهاً این محصولات پیشنهادی که با دقت و وسواس خاصی انتخاب شده اند می توانند حتّی برای شما انتخاب بهتری نیز باشند.

دسترسی بهتر به عطر ها و ادکلن های فرانسه

خرید عطر فرانسوی میسون فرانسیس کورکجان باکارات رژ، آن هم نمونه اصل و اورجینالش در بازار های عطر و ادکلن به هیچ عنوان کار آسانی نیست.

این عطر اگر چه یک عطر فوق العاده خوشبو با رایحه ای اغوا کننده و جادویی است، ولی جزء عطر های کمیاب در بازار به حساب می آید و پیدا کردن آن ممکن است به ساعت ها گشتن و پرس و جو کردن نیاز داشته باشد.

ولی زمانیکه روش خرید اینترنتی را برای خرید عطر انتخاب می کنیم قضیه فرق می کند. از آنجایی که اینترنت به ما این امکان را می دهد تا از تمامی فروشگاه هایی که در سر تا سر کشور هستند بازدید کنیم، می توانیم عطر های مورد نظر خودمان را به راحتی تنها با چند سرچ ساده پیدا کنیم.

از کجا معلوم از عطر و ادکلنی که می خریم خوشمون بیاد؟! ما که نمی تونیم اینترنتی بوی عطر رو بفهمیم!

که سخن کاملا بجایی است! ما نمی توانیم بدون اینکه بوی عطر را بدانیم، پولی که به زحمت به دست آورده ایم را خرج کنیم و نهایتاً ببینیم که از بوی عطر خوشمان نمی آید.

ولی عطر فروشی های آنلاین معتبر برای این امر نیز چاره ای اندیشیده اند.

این فروشگاه ها تستر های محصولات مختلف را برای مشتریان ارسال می کنند تا از این طریق شما مشتریان گرانقدر بتوانید به راحتی و در آرامش عطر های مختلف را بررسی و امتحان کنید.

به این ترتیب دیگر نیازی نیست که در شلوغی و در فروشگاه هایی که افراد زیادی رفت و آمد می کنند، با استرس به تست عطر ها بپردازید، بلکه می توانید با آرامش تمام در محل مورد نظر خودتان شروع به امتحان کردن عطر ها کنید.

بدیهی است که زمانی که چند روز از عطر های مختلف در خانه، میهمانی ها و محل کار خود استفاده کنید، می توانید راحت تر و دقیق تر تصمیم بگیرید که کدام عطر می تواند انتخاب بهتری برای سلیقه و مزاج شما باشد.

نکات مهم خرید اینترنتی عطر اصلی

آموزش |استرس

خوشحالیم که تا اینجای کار با ما همراه بوده اید! تا این لحظه درباره مزایا و معایبی که خرید عطر آنلاین می تواند برای شما عزیزان داشته باشد صحبت کردیم.

در ادامه قصد داریم چند نکته ی مهم برای خرید اینترنتی عطر و ادکلن را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بهترین عملکرد را هنگام خرید داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر می باشند:

هنگام خرید، حواستان به شیشه عطر باشد

یکی از نخستین چیز هایی که هنگام خرید آنلاین و آفلاین عطر و ادکلن توجه ما را جلب می کند شیشه عطر است.

شاید تا به حال این نکته را نمی دانستید، اما شیشه های عطر ها تا حدی نشان دهنده ی بو و رایحه ی داخل عطر هستند، به این صورت که هر رنگ معنی خودش را دارد و به قول معروف رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون!

بیایید برخی از این رنگ ها را بررسی کنیم.

رنگ آبی شیشه ها

عطر هایی که در ساخت شیشه ی آنها از رنگ آبی استفاده شده است، معمولا عطر هایی هستند که رایحه و طبعی خنک دارند، و در برخی از موارد می توان یک رایحه ی دریایی و آبی را از آنها دریافت کرد.

معمولا وقتی این نوع عطر ها را بر روی بدن یا لباس خود اسپری می کنید، طراوت آب و حس نمک دریایی را به شما منتقل می کنند، که می تواند باعث افزایش شادابی و نشاط در شما شود.

عطر هایی با شیشه ی طلایی

یکی از شناخته شده ترین عطر هایی که در ساخت شیشه ی خود از رنگ طلایی استفاده کرده، عطر شیخ کلاسیک است که یک عطر سلطنتی، با کلاس و کلاسیک است.

بطور کلی عطر هایی که شیشه ی طلایی دارند عطر های کلاسیکی بوده و بهترین انتخاب برای مناسبت ها و مجالس خاص می باشند. همچنین رنگ طلایی نشان می دهد که یک محصول روغنی که حاوی ترکیبات غلیظ است پیش روی شماست.

عطر هایی که رنگ زرد دارند

اگر عطر مورد نظر شما دارای شیشه ی زرد یا نارنجی است، به این معناست که یک عطر گرم و عمدتا شیرین است. اساسا رنگ زرد و نارنجی نشان دهنده شادی و روز های گرم تابستان هستند و عطر های مرکباتی را در خود جای می دهند.

عطر های دارای رنگ تیره

عطر هایی مثل کرید اونتوس یا تام فورد عود وود که دارای شیشه هایی به رنگ تیره هستند، معمولا رایحه ای تند و تلخ دارند. بطور کلی رنگ مشکی یا دودی نشان دهنده ی بویی غلیظ و عمیق می باشد.

خرید عطر و ادکلن اصل بهترین عطرها با بهترین تخفیف‌ها در همه عطر زنانه ها. خرید آنلاین انواع عطر و ادوکلن مردانه و زنانه برند، اصل و اورجینال از سایت عطر با بهترین قیمت. خرید عطر و ادکلن اصل مردانه و زنانه، قیمت و خرید از سایت با ارسال رایگان. خرید عطر اصل از فروشگاه منطقه آزاد ارس با تضمین 100% اصالت کالا ادکلن های اورجینال را بخرید. همچنین این فروشگاه تمام محصولات آرایش و زیبایی اصلی را نیز به فروش می رساند.

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا