ارزان ترین ادکلن های زنانه و مردانه

استفاده روزانه از عطرها و ادکلن های اصلی به سبک شخصی بسیاری از افراد در جامعه مدرن امروزی تبدیل شده است. اگر این روزها به دلیل مشکلات اقتصادی نگران خرید یک عطر جدید ارزان قیمت هستید و نمی توانید بودجه زیادی برای آن اختصاص دهید، اصلا نگران نباشید! با شناخت عطرهای ارزان اما خوشبو، همچنان می توانید با استایلی خوشبو و با وقار در جامعه ظاهر شوید.

ادکلن 100 هزار تومانی |ادکلن ارزان با ماندگاری بالا زنانه

از طرفی آیا تا به حال از کنار مکانی رد شده اید و بوی ادکلن از کسی که قبل از شما آنجا بوده است شما را به این فکر می اندازد که اسم آن ادکلن خوشبو چیست؟ اما باید بدانیم که انتشار بوی عطر و ادکلن که در دنیای عطرسازی به کلمه سیاژ معروف است، ربطی به اسپری کردن زیاد عطر ندارد، بلکه ترکیب نت های عطری شما باید این ویژگی را داشته باشد. از سیاژ یا انتشار بو .

ادکلن ارزان قیمت چه ویژگی هایی دارد؟

عطر و ادکلن ارزان به دسته ای از عطرهای خاص از این نوع اطلاق می شود که نسبت به سایر ادکلن های اورجینال از قیمت مناسب تری برخوردارند. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که چرا قیمت این دسته از عطرها و ادکلن ها کمتر از بقیه است؟ آیا قیمت پایین ادکلن به معنای کیفیت پایین آن است؟

این نوع ادکلن ارزان به دلیل ترکیبات موجود در آن ها و سهولت کار در شرکت های تولیدکننده عطر و ادکلن، قیمت کمتری نسبت به سایر نمونه های عطر دارند. بدیهی است که در دسترس نبودن و کمیاب بودن ترکیبات موجود در عطر و پیچیدگی مراحل تولید آن و حتی کیفیت شیشه ای که عطر در آن قرار می گیرد باعث افزایش قیمت ادکلن می شود.

اما ادکلن های ارزان قیمت نیز بسیار با کیفیت هستند و برخی از آن ها به ادکلن شماره یک بسیاری از شخصیت های مهم تبدیل شده اند. در ادامه این مقاله می توانید با ادکلن های پرفروش، محبوب و ارزان با ضمانت 100 درصدی اصالت کالا بیشتر آشنا شوید.

ادکلن مردانه اسپلندر بلک دارای رایحه ای خنک و شیرین و همچنین ماندگاری بالا بوده و از برند موفق سریس می باشد. طراحی جالب و راه راه های مشکی روی شیشه، زیبایی و جدیت اسپلندر بلک را دوچندان کرد. درب بطری نیز دارای طرح راه راه روی آن است.

 

ادکلن 100 هزار تومانی |ادکلن ارزان با ماندگاری بالا زنانه

نت های این ادکلن مردانه مقرون به صرفه شامل ترنج، لیمو، نت سبز، زنبق، مگنولیا، سدر و مشک است. Black Splendor گزینه خوبی برای افرادی است که بیشتر به رایحه های خنک مرکبات علاقه دارند.

عطر مردانه کاپیتان بلک – Captain Black EDT از آن دسته ادکلن هایی است که با بوییدن آن با سرعت فوق العاده ای شما و مخاطب را به خود جذب می کند. رایحه ای گرم و شیرین از گیاهان معطر جنگلی با رایحه لذیذ و معطر تنباکو که شما را مجذوب خود می کند. پخش و ماندگاری بالای عطر کاپیتان بلک بسیار عالی است و نه تنها قیمت ارزان و مناسب این ادکلن مردانه آن را به پرفروش ترین مردان تبدیل کرده است، بلکه بازیکنان لاکچری و پولدار همیشه از این ادکلن لذت می برند و خریدار هم سیر می شود. از مشتریان قرص های معمول بلک فرانسوی هستند

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و دانش فنی وسیع هستم که با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند و رویکردهای تحلیلی، سعی می‌کنم تا به شما اخبار و تحلیل‌هایی با قدرت تفکر و تحلیل بالا ارائه دهم. هدفم این است که شما را در درک بهتر مسائل اقتصادی یاری دهم و به شما اطمینان دهم که از بهترین منابع و تحلیل‌ها استفاده می‌کنید.
دکمه بازگشت به بالا