روش‌های کسب درآمد با دیسنترالند (مانا)

دیسنترالند یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های متاورسی غیرمتمرکز بازار است که کاربران می‌توانند با انجام بازی‌ها و یا فروش زمین و ملک، در آن کسب درآمد داشته باشند.

ارز |ارز دیجیتال

در دیسنترالند کاربران می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال مانا املاک دیجیتالی را بخرند و بفروشند، آثار هنری دیجیتالی ایجاد کنند، آیتم‌های خود را بسازند و یا به فعالیت‌های مختلفی مانند بازاریابی مشغول شوند و با انجام این فعالیت‌های مجازی به کسب درآمد برسند.

در حالی که هدف اصلی دیسنترالند و ارز دیجیتال مانا خرید و فروش زمین‌های مجازی است، اما این متاورس فرصت‌های بسیار بیشتر و متنوعی را برای کسب درآمد در اختیار علاقه مندان قرار داده است که هرکدام نحوه عملکرد و شرایط مخصوص به خود را دارند.

چگونه با ارز دیجیتال مانا کسب درآمد داشته باشیم؟

برای کسب درآمد در دیسنترالند، می‌توانید همانند سرمایه‌گذاری و ترید در دیگر ارز‌های دیجیتال بازار با خرید و فروش مانا (MANA) شروع کنید. مانا توکن بومی متاورس دیسنترالند است و در فعالیت‌های مختلفی مانند خرید و فروش زمین‌های مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این ارز دیجیتال تحت تأثیر اخبار مختلف پیرامون پروژه دیسنترالند و براساس عرضه و تقاضا نوسانات قیمتی را تجربه می‌کند و این نوسانات قیمتی این فرصت را برای تریدر‌های بازار ایجاد می‌کند تا با خرید و فروش آن به کسب سود برسند.

در این روش کافی است تا نقاط مناسب ورود و خروج را شناسایی کنید و با خرید مانا به قیمت کم و فروش به قیمت بالا، از تفاوت قیمتی ایجاد شده به سود برسید.

در دیسنترالند خرید توکن‌های LAND نیز امکان‌پذیر است، این توکن‌ها در واقع زمین‌های مجازی دیسنترالند هستند و می‌توانید همانند سرمایه‌گذاری در زمین‌های واقعی، این زمین‌های مجازی را خریداری کنید و سپس آن‌ها را به فروش برسانید و یا اجاره دهید.

زمین‌های دیسنترالند تنوع زیادی دارند و عوامل مختلفی مانند موقعیت آن‌ها و همچنین نزدیک بودن به مناطق شلوغ و محبوب در ارزش آن‌ها اثرگذار است. در حالی که یک زمین مجازی هم اکنون ممکن است ارزش زیادی نداشته باشد، اما در آینده و با توسعه و گسترش استفاده از دیسنترالند این امکان وجود دارد که یکی از افراد مشهور جهانی نزدیک زمین شما سرمایه‌گذاری کند و به همین دلیل ارزش زمین شما به یکباره چند برابر شود و سود بسیار خوبی را نصیب شما کند.

در این زمین‌ها فعالیت‌های مختلفی مانند نمایش تبلیغات امکان‌پذیر است و اگر زمین شما موقعیت خوبی داشته باشد، می‌توانید از شرکت‌های مختلف جهانی تبلیغ قبول کنید و از این راه کسب درآمد داشته باشید.

روش‌های کسب درآمدی در دیسنترالند و با ارز دیجیتال مانا بسیار متنوع است و محدود به خرید و فروش توکن‌های دیجیتالی نمی‌شود.

طراح مد

اگر به طراحی سه بعدی علاقه دارید، در دیسنترالند این امکان برای شما وجود دارد که به یک طراح مد تبدیل شوید و برای آواتار‌های کاربران لباس‌های مختلف طراحی کنید. این لباس‌ها به شکل NFT ایجاد می‌شوند و سپس آن‌ها را می‌توانید به فروش برسانید و ارز دیجیتال مانا در ازای آن دریافت کنید.

کاربران در محیط مجازی متاورس به زیبایی آواتار خود اهمیت زیادی می‌دهند و طراحی مد و ساخت لباس‌های جذاب و پرطرفدار می‌تواند خریداران بسیاری را به فروشگاه آیتم‌های شما جلب کند. با این حال ساخت و عرضه لباس نیز پیچیدگی‌های خود را دارد و برای شروع فعالیت و عرضه آیتم‌های خود نیازمند پرداخت مقداری ارز دیجیتال مانا هستید که می‌تواند سود شما را تحت تأثیر قرار دهد و این فعالیت را مناسب تمام کاربران نکند.

برگزاری رویداد

همانند دنیای واقعی، در دیسنترالند نیز این امکان برای کاربران فراهم شده است تا رویداد‌های مختلفی مانند کنسرت‌های مجازی، کلاس آموزشی و نمایشگاه‌های مختلف را برگزار کنند و از این راه کسب درآمد داشته باشند.

به عنوان مثال می‌توانید در زمین خود یک کلاس آموزشی برگزار کنید و سپس برای شرکت در این کلاس از کاربران ورودی به شکل ارز دیجیتال مانا دریافت کنید. برخی از برگزار‌کنندگان این رویداد‌ها همچنین جوایزی را برای شرکت‌کنندگان در نظر می‌گیرند تا نرخ مشارکت را افزایش دهند. این رویداد‌ها به نفع تمام طرفین است و می‌تواند فرصت‌های مختلفی را برای کسب درآمد، تجربه و دانش برای شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان به همراه داشته باشد.

ارز |ارز دیجیتال

فریلنسری

در دیسنترالند کاربران این امکان را دارند تا هرآنچه نیاز دارند را بسازند و با دیگر کاربران به اشتراک بگذارند. به همین دلیل فرصت‌های کاری متنوعی نیز ایجاد شده است و افراد فریلنسر می‌توانند شغل‌های مختلفی مانند طراحی لباس، طراحی آیتم، طراحی‌های گرافیکی و ده‌ها مورد دیگر را از شرکت‌ها و یا صاحبان کسب و کار‌ها قبول کنند.

بسیاری از صاحبان کسب و کار‌ها در فضا‌های مجازی نیازمندی‌های خود را اعلام می‌کنند و افراد علاقه‌مند و ماهر می‌توانند از این فرصت‌های کاری استفاده کرده و به کسب درآمد برسند. به عنوان مثال هنرمندان می‌توانند با برگزارکنندگان محبوب کنسرت مجازی همکاری داشته باشند و در ازای دریافت مبلغی به شکل ارز دیجیتال مانا، برای علاقه مندان موسیقی اجرا کنند.

جمع‌بندی

ارز دیجیتال مانا و متاورس دیسنترالند امروزه ده‌ها فرصت متنوع را برای کسب درآمد و کار کردن مجازی در اختیار علاقه مندان قرار داده‌اند و شما نیز می‌توانید با توجه به شرایط، علایق و نیاز‌های خود به یک فعالیت مشغول شوید و درآمد داشته باشید.

یکی از ساده‌ترین روش‌های سرمایه‌گذاری در متاورس دیسنترالند، خرید و فروش ارز دیجیتال مانا است که می‌تواند سود بسیار خوبی برای شما در نوسانات قیمتی داشته باشد.

علیرضا اصیلی

علیرضا اصیلی فعال حوزه دیجیتال مارکتینگ و علاقمند به حوزه کریپتو کارنسی است. مقالات اون در زمینه کریپتو کارنسی در وبسایت سرمایکس و بسیاری از خبرگزاری‌ها منتشر شده است.
دکمه بازگشت به بالا