قیمت صندلی پله

قیمت صندلی پله به چه پارامترهایی بستگی دارد؟ لیست قیمت انواع صندلی پله پیما را در ادامه ی این مقاله بخوانید.

خرید صندلی پله پیما یکی از واجب ترین کارهایی است که باید برای افراد سالمند و ناتوان جسمی در منزل انجام دهید! امروزه در اکثر خانه های پله ها وجود دارد و رفت و آمد برای افراد بسیار سخت است مگر با کمک تجهیزات توانبخشی مانند خرید صندلی پله و خرید ویلچرپله رو.

ارز |انواع صندلی پله

پارامترهای قیمت صندلی پله

می توان گفت قیمت صندلی پله پیما پیچشی خارجی به صورت تقریبی قابل ارائه می باشد که با توجه به نوسانات ارز ، قیمت دستگاه تنها از طریق رسانه های ارتباطی قابل اعلام می باشد.

قیمت صندلی پله پیما پیچشی اروپایی بعد از ارسال عکس از محل نصب و بازدید توسط کارشناسان مجموعه کوشا قابل ارائه می باشد. پس همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان بگیرید!

مشاوره رایگان

همیشه مساله قیمت یکی از پارامترهای مهم مدنظر مشتریان می باشد . با توجه به پیچیدگی هایی که در تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی وجود دارد تعیین قیمت به سادگی قابل محاسبه نیست و باید پارامترهای مختلفی از شرایط پله ها ، تحلیل و بررسی گردد تا قیمت صندلی پله پیما پیچشی در اختیار شما قرار گیرد.

صندلی پله محصولی منحصر بفرد و قابل استفاده برای مسیر های خاص و دارای پاگرد می باشد.

طول مسیر نیز به تابع مستقیمی از قیمت صندلی پله پیما پیچشی می باشد و هر چه بیشتر شود مسلما قیمت صندلی پله پیما پیچشی نیز افزایش خواهد یافت.

نکته دیگری که به عنوان یکی از پارامترهای قیمت این محصول می باشد کشور سازنده محصول می باشد محصول ایرانی صندلی پله پیما پیچشی که توسط کارشناسان کوشا طراحی شده تقریبا قیمتی معادل یک سوم قیمت سیستم اروپایی دارد . در سیستم ایرانی کارشناسان کوشا تلاش کردند بیشتر تمرکز را بر روی کیفیت و ایمنی دستگاه قراردهند.

همچنین میزان و تعداد امکانات پیاده شده بر روی دستگاه نیز می تواند به عنوان عامل مهم دیگری در تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی قرار گیرد . به عنوان مثال ممکن است مشتری شرایط ویژه سفارشی برای پروژه در نظر گرفته باشد مثلا دستگاه در سه یا چند ایستگاه متوقف گردد یا امکانات ویژه ای مثل کنترل دستگاه توسط سلکتور و مواردی از این قبیل که این موضوع نیز بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارد.

ارز |انواع صندلی پله

لیست قیمت انواع صندلی پله ایرانی

قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی با توجه به مدل انتخابی شما تعیین می شود زیرا در هر مدل از نمونه های طراحی شده قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی از یک سری قطعات کاملا متفاوت و مکانیزم حرکتی منحصربفرد استفاده شده است و در واقع اولین قدم در جهت تعیین قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی ، انتخاب شما از هرکدام از مدل های دستگاه می باشد.

جهت تعیین دقیق قیمت صندلی پله پیما پیچشی ایرانی نیاز به ارسال عکس و فیلم از محلی از پله ها می باشد که نیاز به عبور از آن دارید.

ویژگی های خرید صندلی پله

  • فروش اقساطی بدون پیش پرداخت
  • هفت روز تضمین بازگشت وجه در صورت نارضایتی از کالا
  • یک سال گارانتی بی قید و شرط
  • یک سال بیمه نامه مسئولیت
  • پنج سال خدمات پس از فروش
  • خدمات پس از فروش 24 ساعته
  • ارسال و نصب رایگان در سراسر کشور
  • دارای گواهی ثبت اختراع انحصاری
  • دارای تمامی مجوز ها و استانداردهای مربوطه

ممکن است در ابتدا با دیدن حجم و اندازه دستگاه صندلی برقی راه پله فکر کنید که این دستگاه فضای زیادی از پله های شما اشغال خواهد کرد . اشتباه نکنید ، مهندسان کوشا تمام تلاش خود را در جهت اینکه دستگاه صندلی برقی راه پله در کمترین فضای ممکن از پله های شما قرار گیرد و مشکلی در جهت تردد و عبور از پله ها ، اسباب کشی و انتقال وسایل نداشته باشید. فضای اشغالی صندلی برقی راه پله در حالت جمع شده حدود 25 سانتیمتر و در حالت بازشده حدود 70 سانتیمتر می باشد.

صندلی برقی راه پله در نمونه اروپایی فضای بسیار کمی را از راه پله اشغال می نماید و برای انواع پله ها قابل استفاده می باشد فضای اشغالی دستگاه در حالت اماده به کار و بازشده تقریبا ۷۰ سانت و در حالت جمع شده تقریبا ۳۰ سانت می باشد.

یکی دیگر از محصولاتی که می توانید جایگزین صندلی پله کنید، خرید ویلچرپله می باشد.

ارز |انواع صندلی پله

ویلچر پله را می توان به عنوان بهترین و مناسب ترین جایگزین صندلی پله معرفی کرد. در واقع شما با خرید ویلچر پله دیگر نیازی به نصب و راه اندازی نخواهید داشت. در کوتاهترین زمان ممکن ، امکان استفاده از ویلچر پله ایجاد می شود. همچنین شما به راحتی می توانید ویلچر پله را جابه جا کنید و هرجایی که نیاز داشتید از آن استفاده کنید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا