خرید و قیمت نصب سایبان آفتابگیر مغازه

حتما از اهمیت استفاده از سایبان مناسب برای مغازه و فروشگاه مطلع هستید. استفاده از سایه بان‌ها به‌عنوان متریال‌های محافظتی و همچنین چادر تبلیغاتی در سر در فروشگاه‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.امروزه نیز استفاده از تکنولوژی در تولید این آفتابگیرها سبب استفاده بهینه از آن‌ها شده است. آنچه در استفاده از این سایبان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، نحوه خرید و قیمت نصب سایبان مغازه است. نوع سایبان آفتابگیر مغازه باید با ورودی آن و شرایط نصب تناسب داشته باشد؛ به همین خاطر باید ضمن خرید از یک مرجع تخصصی با نحوه نصب اصولی آن نیز آشنا باشید. در ادامه ضمن معرفی انواع آفتابگیر فروشگاه، راهنمای خرید و قیمت نصب سایبان مغازه را بررسی می‌کنیم.

اهمیت خرید و نصب سایبان فروشگاه

هرچند اهمیت استفاده از این محصولات بر کسی پوشیده نیست؛ اما کمی درباره آنها بدانیم. خرید سایبان نه تنها یک خرید معمولی نیست، بلکه حرفه‌ای بودن در خرید این محصول بسیار اهمیت دارد. این متریال‌ها ضمن جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل فروشگاه از نفوذ مستقیم آفتاب جلوگیری کرده و نقش مهمی در حفظ سلامت کالا به خصوص مواد غذایی و خوراکی دارند. عدم نفوذ نور خورشید به داخل مغازه از گرمای محیط داخلی می‌کاهد و شما به عنوان صاحب فروشگاه با استفاده از یک سایبان مناسب می‌توانید تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود فراهم کنید.

گذشته از جنبه‌های کاربردی، سایبان مغازه یک متریال تزئینی و تبلیغاتی محسوب می‌شود و ضمن ایجاد جلوه بصری خاص، امکان تبلیغات محیطی را برای شما فراهم می‌سازد. چادر یا افتابگیر مناسب می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند؛ چون در صورت استفاده از آن به واسطه چاپ لوگو، هویت کسب‌و‌کار شما قدرتمندتر می‌شود. تمام این اهداف تنها در صورتی محقق می‌شوند که یک خرید اصولی انجام داده و ضمن انتخاب بهترین سایبان، نصب حرفه‌ای نیز داشته باشید.

 سایبان مغازه

انواع چادر مغازه

سایبان‌ فروشگاهی در انواع مختلف با متریال‌ها و طراحی متنوع تولید می‌شوند. از آنجا که انعطاف بالایی در تولید این افتابگیرها وجود دارد، می‌توانید متناسب با فضای موجود برای نصب و همچنین بر اساس سلیقه و نیاز کاربری خود، بهترین نوع افتابگیر فروشگاهی را تهیه و نصب کنید. شناخت انواع سایبان مغازه به شما کمک می‌کند که خرید حرفه‌ای‌تری داشته باشید. در حالت کلی آفتابگیر مغازه به دو دسته ثابت و متحرک از نوع دستی و برقی تقسیم می‌شود. طبیعتا عملکرد هر یک از انواع سایبان با یک دیگر متفاوت است.

چادر مغازه یا چادر آفتابگیر که مدل خاصی از سایبان است، در سر در مغازه یا پنجره‌های فروشگاه نصب می‌شود. این نوع چادر فروشگاه خود در انواع مختلفی تولید شده و نوع آن با توجه به نحوه باز شدن، شکل و اندازه، جنس پارچه و فاکتورهای دیگر مشخص می‌شود. در ادامه انواع چادر یا سایبان مغازه را بر اساس فاکتورهای تقسیم‌بندی آن معرفی می‌کنیم.

 سایبان فروشگاه

نحوه باز شدن

چادر سایبان مغازه که نوعی سازه چادری است، بالای پنجره و درب مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و سایر اماکن تجاری نصب می‌شود و ضمن جلوگیری از رطوبت، باران و برف، کنترل میزان نور آفتاب و جلوگیری از تغییر رنگ کالاهای در معرض نور، کاهش دما در قسمت تحت پوشش آفتابگیر، تهویه بهتر هوا در داخل فروشگاه و تأمین سلامت محیط، همچنین کاهش مصرف انرژی، جنبه‌های زیبایی و تبلیغاتی فروشگاه را نیز تأمین می‌کند. اولین فاکتوری که در خرید این نوع سایه بان مورد توجه قرار می‌گیرد، نحوه باز شدن آن است؛ چون شکل باز شدن چادر آفتابگیر علاوه بر نحوه تولید آن به فضای نصب نیز بستگی دارد. در ادامه انواع چادرهای سایبان مغازه از لحاظ نحوه باز شدن را با توضیح مختصری شرح می‌دهیم.

  • چادر سایبان جکی یا بازویی که توسط بازوهای فلزی به دیوار یا سقف فروشگاه نصب شده و از طریق فنر یا فشار هوا باز و بسته می‌شود.
  • چادر کالسکه‌ای که نوعی سایبان جمع شونده به صورت دستی و برقی بوده و شبیه به کالسکه است.این نوع آفتابگیر کم هزینه بوده و کیفیت بالایی دارد.
  • آفتابگیر چتری دارای ساختار بهینه شده و مناسب برای شهرهایی است که بارندگی زیادی دارند؛ چون آب برف و باران روی این تجهیزات جمع نشده و به راحتی سرازیر می‌شود.
  • آفتابگیر زنجیری و چادر سیم بکسلی نیز مدل‌های دیگری از این تجهیزات سایبان مغازه هستند که هر یک از آن‌ها در نحوه باز و بسته شدن به صورت دستی و برقی متفاوت‌اند.

متریال تولید

سایبان‌های مغازه و فروشگاه از لحاظ جنس سازه چادری در انواع برزنتی، فلکسی، پی‌وی‌سی و ترانزیتی تقسیم می‌شوند که هر یک را معرفی می‌کنیم.

  • چادرهای برزنتی از الیاف نخی ضد آب تولید شده و بیشتر در مناطقی استفاده می‌شوند که بارندگی زیادی در طول سال دارد. این نوع چادر آفتابگیر در ضخامت‌ها و وزن‌های مختلف با طرح و رنگ متفاوت تولید می‌شود.
  • چادر پی‌وی‌سی نیز که یک چادر ضد آب است، دارای رنگ‌بندی متنوع بوده و امکان چاپ لیزری را نیز به کاربران می‌دهد. این نوع چادر آفتابگیر با نام کانتینری یا بنری نیز شناخته می‌شود.
  • چادرهای فلکسی ضد آب با قابلیت چاپ لیزری بیشتر برای کاربرانی مناسب‌اند که به دنبال چاپ طرح‌های خاص با کیفیت بالا روی چادر هستند.
  • چادرهای ترانزیتی به عنوان مقاوم‌ترین انواع چادر سایبان مغازه در برابر برف، باران و گرمای بسیار زیاد مقاومت بالایی دارند.

قیمت سایه بان مغازه

قیمت در خرید انواع سایبان برای مغازه و فروشگاه است که می‌توان آن را به عنوان یکی از فاکتورهای تقسیم‌بندی انواع آفتابگیر مورد بررسی قرار داد. قیمت سایبان مغازه به فاکتورهای مختلفی از جمله مدل و نوع سایبان، نوع اسکلت، جنس و کیفیت پارچه چادر، اندازه و متراژ، محل نصب بستگی دارد. مدل‌های مختلف چادر آفتابگیر دارای ساختار اسکلتی متفاوت بوده و طبیعتا قیمت هر مدل با مدل دیگر متفاوت است. در ساخت اسکلت این سایبان‌ها معمولا از فولاد و آلومینیوم با پوشش گالوانیزه مناسب استفاده می‌شود.

 طبیعتا کیفیت چادر، رنگ‌بندی و قابلیت چاپ ویژگی‌هایی هستند که نوع پارچه چادر و در نهایت قیمت آفتابگیر را مشخص می‌کنند. اگر در کنار خرید این محصولات از خدمات نصب آن نیز استفاده کنید، هزینه نصب به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. در این صورت هزینه نصب بر اساس ابعاد و محل نصب، هزینه حمل و نقل و مواردی از این قبیل تعیین می‌شود.

 سایبان سوپرمارکت

نحوه نصب سایبان مغازه

پس از اینکه به انتخاب آفتابگیر مناسب رسیدید و جنس، اندازه، طرح و رنگ سایبان را سفارش دادید، باید از خدمات نصب حرفه‌ای برای اجرای کار استفاده کنید. نصب این چادرهای سایبان یک پروسه تخصصی است و به ابزارهای خاصی نیاز دارد. برای اینکه بتوانید یک کار تمیز و اصولی را اجرا کنید، بهتر است از یک نصاب حرفه‌ای با تجربه و کار بلد در این زمینه استفاده کنید. نصاب حرفه‌ای ضمن رعایت استانداردهای فنی و پروتکل‌های ایمنی اندازه‌گیری دقیقی از محل نصب انجام می‌دهد و با تعیین زاویه و جهت سایبان تولید شده یک کار بدون نقص را اجرا می‌کند.

نصاب با تخصص و مهارت در این زمینه مراحل نصب پایه‌، رولر، قاب، موتور بازو و سایر قطعات سایه‌بان را به درستی انجام داده و در نهایت پس از نصب جک و اسکلت، سایبان را روی آن قرار داده و با استفاده از بست‌ها و زیپ‌ها، سازه چادری را در محل نصب ثابت نگه می‌دارد. در نهایت نیز عملکرد سایبان دستی یا برقی نصب شده را تست می‌کند تا ایرادات احتمالی آن را رفع کنند.

راهنمای خرید سایبان مغازه

تنوع در مدل‌های چادرهای آفتابگیر به قدری بالاست که ممکن است همین آشنایی نسبی با انواع مختلف آن برای انجام یک خرید حرفه‌ای کافی نباشد. در واقع ممکن است در خرید یک سایبان مناسب برای مغازه یا فروشگاه خود با چالش‌های مختلفی مواجه شوید. اگرچه قیمت نقش بسیار مهمی در خرید این متریال‌ها دارد؛ اما بهتر است نوع و کیفیت سایه‌بان‌ها را در اولویت قرار داده تا به انتخاب نوع مناسبی در خرید و نصب این تجهیزات برسید. برای اینکه از خرید خود اطمینان داشته باشید، بهتر است یک فروشگاه مطمئن و متخصص را در این زمینه انتخاب کنید تا بتوانید ضمن دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان فروش آن، خرید ایده‌آلی داشته باشید.

فروشگاه سایبان نور گزینه مناسبی در این زمینه است. سایبان نور اولین و بزرگترین مرکز خرید و فروش سایبان مغازه، آفتابگیر و چادر مغازه در ایران است که ۲۵ سال سابقه فعالیت و گارانتی نصب سایه بان دارد. این فروشگاه ضمن تحویل و نصب سریع، گارانتی ۵ ساله و پشتیبانی ۷ روز هفته، در صورت لزوم سریعا تعمیرکاران خود را به محل نصب می‌فرستد.

نتیجه

در این مطلب به معرفی انواع سایبان فروشگاهی و نحوه خرید و قیمت نصب آن‌ها صحبت کردیم. انواع سایبان مغازه به عنوان متریال‌های محافظتی تبلیغاتی و زیبایی از اهمیت بسیاری برخورد است. با استفاده از سایبان‌های آفتابگیر می‌توانید ضمن ایجاد تجربه کاربری مناسب برای مشتری از طریق تهویه مناسب و جلوگیری از نور آفتاب، با استفاده از چاپ لوگو، برند و سایر مشخصات هویتی خود روی چادرهای سایبان، تبلیغات محیطی کارآمدی را داشته باشید. برای اینکه بتوانید به انتخاب مناسبی در خرید این تجهیزات و نصب اصولی آن‌ها برسید، باید یک مرجع خرید تخصصی و معتبر را انتخاب کنید.

 فروشگاه سایبان نور یک مرجع تخصصی در زمینه خرید و فروش سایبان مغازه و چادر مغازه و آفتابگیر مغازه می باشد.
راه های ارتباطی سایبان نور : 02166464445  – 09124221052
دفتر مرکزی : میدان انقلاب  — دفتر پخش : میدان سپاه

دکمه بازگشت به بالا