تور مالزی؛ بهترین مقصد آسیای شرقی

در سال های اخیر سفر کردن به یک بخش اجتناب ناپذیر از زندگی هر ایرانی تبدیل شده است و روزانه مسافران زیادی جهت تفریح و یا گذراندن روزهایی شاو و خاطره انگیز با استفاده از تورهای خارجی عازم سفر به کشورهای مختلف با طبیعت بکر می شوند؛ خوشبختانه این روزها با پیشرفت چشمگیر و آسان شدن امور سفر، دیگر جای هیچ نگرانی برای سفر کردن نیست.

اکثر علاقه مندان به سفر این امکان برایشان وجود دارد که با انتخاب یک آژانس مسافرتی معتبر و تهیه تور ارزان قیمت خارجی مورد نظرشان سفری راحت و به یادماندنی را تجربه کنند و از این رو آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان با بررسی علایق شما مسافران ایرانی در خصوص مقاصد پرطرفدار خارجی، تورهای لحظه آخری خارجی مختلفی به کشور مالزی ارائه کرده تا شما علاقه مندان بتوانید با خیالی راحت عازم سفری شاد و آرامش بخش شوید.

آسیا |ایران

کشوری در جنوب شرقی آسیا که به ‌واسطه جاذبه های شگفت انگیز و چشم ‌اندازهای بی نظیرش یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری در جهان است. خوب اگر اهل سفر به تجربیات جدید و ماجراجویی در کشورهای مختلف هستید، بی شک تور مالزی یکی از بهترین انتخاب هایی است که باید به آن فکر کنید . البته اگر میخواهید ارزان سفر کنید پیشنهاد ما تور لحظه آخری مالزی می باشد. آژانس نامی گشت پیشنهاد می کند این کشور را در لیست دیدنی ‌های سفر خود قرار دهید تا روزی بتوانید همه آنچه چند خط قبل درباره شگفتی‌ های این کشور گفتیم را تایید نمایید!

بی شک امسال هم مثل هر سال طیف وسیعی از گردشگران و توریست ها تصمیم می گیرند که در تعطیلات ایام مختلف سال بخصوص تابستان و عید نوروز به شهرهای توریستی مالزی سفر کنند، اما به نظرشان پیدا کردن بهترین قیمت تور مالزی در این روزها کار بسیار سخت و دشواری است. به همین دلیل کارشناسان با تجربه مجموعه مسافرتی نامی گشت برای کمک به شما در مورد رزرو تور مالزی با استفاده از تور ارزان قیمت این مقصد خبرهای هیجان انگیزی برای شما دارد که بتوانید خاطراتی فراموش نشدنی را تجربه کنید، شاید برایتان سوال پیش بیاید خوب چگونه؟ این مجموعه متنوع ترین تورهای مسافرتی خود را در رده ضعیف، متوسط و لوکس به شما ارائه خواهد کرد که شما بتوانید با توجه به بودجه ای که تعیین کرده اید انتخاب های منحصر به فردی را داشته باشید.

آسیا |ایران

ضمنا همانطور که می دانید نرخ تور مالزی براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (برجایا ایر، لایانگ لایانگ آئرواسپیس، ام‌اچ‌اس اوییشن و …) به مقصد شهرهای کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی مالزی و همچنین قیمت هتل رزرو شده در مالزی متفاوت و متغییر خواهد بود. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر بسیار اساسی در قیمت تور مالزی دارند، تعداد روزهای مدت اقامت شما نیز میتوانند نرخ تور انتخابی شما را دستخوش تغییراتی می کند.

همانطور که میدانید قیمت تور مالزی براساس قیمت بلیط هواپیمای پرواز ایرانی (قشم ایر، ایران ایر و ماهان) و پرواز خارجی (برجایا ایر، لایانگ لایانگ آئرواسپیس، ام‌اچ‌اس اوییشن و …) به مقصد شهرهای کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی مالزی و همچنین قیمت هتل رزرو شده در مالزی متفاوت و متغییر خواهد بود.

علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر بسیار اساسی در قیمت تور مالزی دارند، تعداد روزهای مدت اقامت شما نیز میتوانند نرخ تور انتخابی شما را دستخوش تغییراتی می کند و در ادامه کوالالامپور پایتخت این کشور بعنوان پرطرفدارترین شهر آن با برج ها، آثار تاریخی، رنگ ها، غذاهای متنوع و طبیعت سرسبزش شناخته می شود و نیز تنوع مساجد و معابد، مراکز خرید پر زرق و برق شب های پر از نور و رنگ شهرش، گردشگران زیادی را جذب خود می کند.

آسیا |ایران

مقصد تور مالزی به کدام شهرها است؟

تور مالزی به سه شکل مختلف برای مسافران برگزار می ‌شود. در مدل اول شما به شهر کوالالامپور سف رمی کنید و 7 شب در آن اقامت خواهید داشت. در مدل دوم که یک تور ترکیبی است 4 شب را در شهر کوالالامپور و 3 شب را نیز در جزیره لنکاوی اقامت خواهید داشت که جابجایی بین این دو شهر توریستی مالزی نیز توسط هواپیما انجام می ‌شود.

در مدل دیگر تور مالزی، به شهرهای کوالالامپور و سنگاپور سفر خواهید کرد و یک تور ترکیبی کوالالامپور سنگاپور را خریداری می‌ کنید که البته باید توجه داشته باشید که برای ورود به سنگاپور نیاز به ویزا دارید که فرایند صدور آن دو هفته طول می ‌کشد. در ضمن تمامی تورهای مالزی به ‌صورت 7 شب و 8 روز برگزار می ‌شوند و پروازهای این تورها را ایرلاین ماهان در روزهای جمعه انجام می ‌دهد و به‌ صورت مستقیم در مدت 8 ساعت به شهر کوالالامپور می ‌رود و شنبه هر هفته نیز پرواز برگشت انجام می ‌شود.

منبع : نامی گشت ایرانیان

خبرهای کسب و کار

علاقمند به جدیدترین مقالات روز کسب و کارها در ایران و جهان با رویکرد علمی و فرهنگی، علاقمند به فناوری های روز و حمایت از پلتفرمهای جدید که خدماتی به مردم جهت رفاه و آسایش آنها میدهد.
دکمه بازگشت به بالا