نحوه سفارشی سازی آیکون های برنامه در ویندوز 11

کنجکاو هستید که چگونه نمادهای برنامه را در ویندوز 11 شخصی سازی کنید ؟ در ادامه روش های برای انجام این کار به شما خواهیم گفت، اما یکی از بهترین چیزها در مورد سیستم عامل مایکروسافت، قابلیت سفارشی سازی است. اگر سیستم‌عامل شما کمی ضعیف به نظر می‌رسد، راه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید همه چیز را بهبود ببخشید و به پلتفرم خود جان تازه‌ای بدهید.

پوشش |تغییر آیکون در ویندوز 11

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انجام این کار این است که همه چیز را با یک تم یا طرح رنگ جدید تغییر دهید، اما اگر می‌خواهید قدم بیشتری را طی کنید، می‌توانید آیکون‌های دسکتاپ خود را اصلاح کنید و تجربه ویندوز خود را واقعاً منحصربه‌فرد کنید. اگر تعجب می کنید که چگونه، پس نگران نباشید – ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم. بنابراین، با راهنمای ما در مورد نحوه ساخت نمادهای برنامه های سفارشی در ویندوز 11 آماده شوید تا استعداد خلاقانه خود را منعطف کنید.

اگر به دنبال سفارشی کردن آیکون‌های برنامه خود هستید، احتمالاً باید قبل از شروع چند آیکون در دسترس داشته باشید. خوشبختانه، تعداد زیادی سایت وجود دارد که نمادهای تازه و باکیفیت را برای دانلود رایگان ارائه می دهند.

سایت‌هایی مانند FlatIcon ، Icon8 ، و IconArchive  دارای تعداد زیادی نماد جالب هستند که می‌توانید از آنها انتخاب کنید. اکثر آنها یک سکه برای شما هزینه ندارند، اگرچه وضوح بالاتر و نمادهای برداری ممکن است نیاز به اشتراک یا خرید داشته باشند.

مطمئن شوید که وقتی یک نماد را دانلود می کنید، در نوع فایل آیکون ویندوز (.ICO) باشد، در غیر این صورت برای اعمال این نمادها در راهنما مشکل خواهید داشت. به کنار، ادامه دهید و اطراف را مرور کنید – الهام بگیرید!

اگر می خواهید ظاهری واقعا منحصر به فرد برای دسکتاپ خود داشته باشید، اگر از لحاظ هنری استعداد دارید، همیشه می توانید نمادهای خود را ایجاد کنید. فقط به خاطر داشته باشید که حداکثر اندازه نماد در ویندوز 11 256 در 256 پیکسل است، بنابراین بوم خود را به درستی تنظیم کنید و به یاد داشته باشید که ساخته خود را به عنوان یک فایل ICO ذخیره کنید.

تغییر پوشه و آیکون های میانبر در ویندوز 11

سفارشی کردن نماد یک پوشه یا میانبر در ویندوز 11 آسان است و نباید باعث دردسر زیادی برای شما شود. فقط یک تفاوت بین این دو وجود دارد و آن به چیدمان کادر خصوصیات برای هر گزینه بازمی گردد که در غیر این صورت فرآیند یکسان است. بیایید آن را امتحان کنیم.

1.(Folders) روی پوشه ای که می خواهید تغییر دهید کلیک راست کرده و “Properties” را انتخاب کنیددر پنجره خصوصیات، روی “Customize”در امتداد ردیف بالای برگه ها کلیک کنید و سپس روی دکمه “Change Icon…”در پایین این گزینه ها کلیک کنید.

(میانبرها) روی میانبری که می خواهید تغییر دهید راست کلیک کرده و روی «Properties» کلیک کنیددر پنجره خصوصیات، روی زبانه در بالای کادر که عبارت «میانبر» را نشان می‌دهد، کلیک کنید و سپس روی دکمه زیر که می‌گوید «تغییر نماد…» کلیک کنید.

پوشش |تغییر آیکون در ویندوز 11

2.در پنجره ای که باز می شود، مجموعه ای از نمادهای از پیش تنظیم شده را خواهید داشت که می توانید از بین آنها برای اعمال در پوشه خود انتخاب کنید. اما اگر چیزی را می‌خواهید که قبلاً دانلود کرده‌اید، روی دکمه «مرور…» کلیک کنید و به جایی که نمادهای جدید خود را ذخیره کرده‌اید بروید.

نماد مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی “Open” کلیک کنیداکنون پیش نمایشی از نماد خود را در پنجره ای مشابه با قبل مشاهده خواهید کرد. اگر از ظاهر آن راضی هستید، روی «OK» در پایین این پنجره کلیک کنید، یا برای انتخاب دوباره روی «Browse…» کلیک کنید.

پوشش |تغییر آیکون در ویندوز 11

3.هنگامی که نماد جدید پوشه خود را انتخاب کردید، حتماً روی «اعمال» در سمت راست پایین پنجره خصوصیات پوشه ضربه بزنید تا تغییرات شما ذخیره شود، سپس روی «OK» کلیک کنید تا تغییرات خود را در عمل ببینید.

آیکون های پیش فرض دسکتاپ را در ویندوز 11 تغییر دهید

به نقل از سایت صفرویک : ممکن است متوجه شده باشید که تغییر آیکون یک نماد دسکتاپ پیش فرض مانند This Computer یا سطل بازیافت در ویندوز 11 چندان ساده نیست. اگر می خواهید این آیکون ها را سفارشی کنید، باید رویکرد کمی متفاوت داشته باشید.

1.روی دسکتاپ خود کلیک راست کنید. در منوی کشویی به جلو بروید و “Personalization” را انتخاب کنیددر پنجره‌ای که باز می‌شود، موارد را در قسمت سمت راست به پایین اسکرول کنید تا «Themes» را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. مجدداً موارد موجود در صفحه سمت راست را به پایین اسکرول کنید و روی “Desktop icon settings” کلیک کنید.

پوشش |تغییر آیکون در ویندوز 11

2.در اینجا نه تنها می‌توانید نمادهای پیش‌فرض Window را که روی دسک‌تاپ شما نمایش داده می‌شود، سفارشی کنید، بلکه می‌توانید ظاهر آن‌ها را نیز سفارشی کنید. ادامه دهید و نمادی را که می‌خواهید تغییر دهید انتخاب کنید و روی دکمه «تغییر نماد…»کلیک کنید .

3.در پنجره ای که باز می شود، روی دکمه «Browse…»کلیک کنید و به جایی که نمادهای جدید خود را ذخیره کرده اید بروید. نمادی را که می خواهید به آن سوئیچ کنید انتخاب کنید و روی «Open» کلیک کنید. اکنون پیش نمایشی از نماد خود را در پنجره ای مشابه با قبل مشاهده خواهید کرد. اگر از ظاهر آن راضی هستید، روی “OK”در پایین این پنجره کلیک کنید، یا روی “Browse…” کلیک کنید تا نمادی را پیدا کنید که از آن راضی تر هستید.

پوشش |تغییر آیکون در ویندوز 11

4.اکنون به پنجره Desktop Icon Settings باز خواهید گشت، جایی که نماد به روز شده خود را در جای خود خواهید دید. به راحتی می توانید هر تعداد که دوست دارید تغییر دهید، اگر نتایج را دوست ندارید، همیشه می توانید روی بازیابی پیش فرض کلیک کنید و همه چیز را به حالت قبل تنظیم کنید. پس از اتمام کار، روی «اعمال» در سمت راست پایین پنجره کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا