هدلایت با نازل ترین قیمت ها در چارویل !

قدرتمند ترین هدلایت ها

بهترین هدلایت ها در چارویل ما در این مجموعه همواره می کوشیم بهترین و قدرتمند ترین هدلایت ها را به شما عزیزان عرضه نماییم مجموعه چارویل با بیش از 10 سال سابقه در زمینه چراغ های خودرو ، زنون، هدلایت و با استفاده از برترین کادر ها بهترین و شناخته شده ترین مجموعه در زمینه ارائه بهترین هدلایت ها می باشد.

هدلایت چیست؟

هدلایت ها نسل‌ جدید چراغ های اتومبیل می باشند که یک امکان جانبی خودرو محسوب می شوند و به بخاطر برخورداری از نور بالا و عملکرد آنی، مورد توجه علاقمندان لوازم جانبی خودرو واقع شده اند. به عبارت دیگر هدلایت ماشین لامپ پرنور و قدرتمندی است که به دلیل نور دهی بالای خود مورد توجه رانندگان قرار گرفته است. هدلایت‌ها به علت بهره‌گیری از تکنولوژی LED و SMD ، عملکردی قوی داشته و نسبت به لامپ‌های مشابه مانند زنون، مزیت‌هایی دارند. درواقع هدلایت‌ها به دلیل تکنولوژی جدیدتری که دارند، به عنوان جایگزین لامپ‌های زنون، وارد بازار شده‌اند.

 این نسل از لامپ های خودرو جزو اخرین نسل لامپ های خودرو هستن و برای همین ۱۰۰ درصد کیفیت بالاتری نسبت به همه نسل های گذاشته خود دارن به عنوان مثال در برابر ضربه مقاومت شدید بالاتری دارن و همین یک دلیلی شده برای این که هدلایت بخریم چون در برابر ضربه مقاومت بالاتری دارن

هدلایت ها از لامپ های ال ای دی  برای روشنایی استفاده میکنن و شاید براتون جالب باشه که به خاطر مقاومت بالای این ال ای دی ها اون هارو در وسایل جنگی مثل تانک ها هم استفاده میکنن

خرید هدلایت یا زنون یا هالوژن کدوم ؟

۱-طبق بررسی های انجام شده توسط دستگاه لومن سنج نور دهی زنون های ۵۵ وات واقعی تقریبا ۲ تا ۳ برابر لامپ های هالوژن هستش ولی خوب در مارک های مختلف این بازه متفاوت می شود.

۲-تولید حرارت کمتری لامپ های فابریکی دارن ولی با این حال میزان تولید حرارت هم زنون و هم لامپ فابریکی بسیار بالا می باشد و همین امر باعث میشه که کاسه چراغ ها در زمان استفاده از زنون یا هالوژن رو به کدری برن و در بعضی از مواقع در رانندگی های طولانی باعث اب شدن بدنه کاسه چراغ شوند.

۳-برق مصرفی زنون ها از هالوژن ها کمتر هستش ولی این دو لامپ بیشتر انرژی خود را تبدیل به گرما میکنند و تقریبی ۳۰ درصد توان خود را تبذیل به نور میکنند.

۴- مقاومت زنون ها در برابر آب و گرد و غبار بیشتره با این حال نه زنون ها و نه هالوژن ها ضد آب نیستن این مورد بسیار حائز اهمیت می باشد.

بهترین هدلایت بازار چیست؟

با توجه به پیشرفت روز افزون هدلایت ها سخت هستش که بشه بهترین رو توی بازار پیدا کرد ولی میشه به بعضی از گزینه ها اشاره کرد: دوستان هدلایت های موجود تو بازار ایران بیشترشو در چین تولید میشن و قسمتیشون هم قطعاتشون در چین تولید میشه و در ایران مونتاژ میشن ولی باز با این حال میشه گفت که خیلی کم و به صورت مسافری فقط هدلایت های برند اصلی توی بازار مثل فیلیپس موجود هستش که به نظر بنده با قیمتی که هدلایت های برند اصلی دارن اصلا توجیه اقتصادی برای خرید ندارن (رنج قیمتی بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان برای یک جفت).

به همین دلیل پیشنهاد میکنم که اگه کسی قصد تهیه هدلایت مناسبی داره با رنج قیمتی مناسب اول از همه دنبال گزینه های درجه یک چینی مثل هدلایت های ام ۸ کامپکس  باشه که تقریبی تو رنج قیمتی ۱ میلیون تومان هستش و تو گزینه های قیمت پایین تر حتما از خریدار حداقل ظمانت ۶ ماهه بگیره تا در صورت سوختن براتون مرجوع کنه و بهتون یه دونه نو بده.

اینم در نظر داشته باشین که هدلایت های زیره ۳۰۰ هزار تومان موجود در بازار کیفیت بسیار پایینی داره و به نظر من بهتره در صورتی که میخواین هدلایت ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار تومانی بخرین همان لامپ فابریکی استفاده کنین چون کیفیت مناسبی ندارن و فقط پول خود رو سوخت میدین ولی تو هدلایت های قیمت پایین با نور بسیار عالی می تونم بهتون هدلایت گلکسی رو معرفی کنم که تو بازه قیمتی ۳۰۰ هزار تومان هستش ولی کیفیت فوق العاده ایی داره

 پایه لامپ های چارویل

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا