غرفه سازی گرید A با سازه اسپیس فریم

غرفه اسپیس فریم در واقع یک نوع سازه فلزی است که از اتصال قطعات مختلف در یک فضای باز یا حتی نمایشگاهی ایجاد شده و سپس توسط چادر یا برزنت مسقف می‌شود. لازم به ذکر است که از ویژگی‌های مهم یک مجموعه غرفه‌ساز، توانایی آن در ساخت و طراحی غرفه‌های جدید است؛ زیرا قطعا هنگام برپایی نمایشگاه، زیبایی غرفه‌ها بر جذب مشتری تأثیر به‌سزایی دارند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب افزایش سطح کیفی غرفه سازی خواهد شد، داشتن گرید A است. این گرید در واقع نشان‌دهنده رتبه بالای آن مجموعه در غرفه سازی است. در ادامه این مقاله جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه غرفه سازی با سازه اسپیس فریم با ما همراه باشید.

اجاره اسپیس |اسپیس

اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم که قطعه‌ای جهت ساخت سازه‌های با قابلیت نصب سریع و آسان است، یک جایگزین مناسب برای داربست است. این سازه دارای ظاهری زیبا بوده و در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و تبلیغات محیطی قابل اجراست. اسپیس فریم با ظاهری شکیل جایگزینی شایسته برای داربست بوده و سبکی جدید و تازه در محیط‌های نمایشگاهی اعمال کرده است.

صنعت تولیدی این سازه با عرضه انواع اسپیس فریم، توانسته در پوشش بیشتر و بهتر فضاهای نمایشگاهی تأثیرگذار باشد و نیاز مشتریان را برآورده کند. لازم به ذکر است که این سازه با توجه به کاربردهای مختلفی که دارد، در اندازه‌های استاندارد تهیه شده و فضای مناسبی را طبق اصول نمایشگاهی ایجاد می‌کند.

انواع مختلف این سازه شامل: اسپیس فریم منحنی، اسپیس بنر، اسپیس صاف و اسپیس فریم خمیده هستند که مزایای متعددی دارند. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • نصب آسان و سریع

  • هزینه کم

  • امکان اجاره

  • امنیت زیاد

  • تنوع بالا

  • وزن کم

نحوه نصب اسپیس فریم

نصب اسپیس فریم‌ها در واقع یک روش تخصصی بوده که نیازمند مهارت بالا و اجرا توسط افراد مجرب است؛ زیرا علی‌رغم آسان بودن نحوه نصب، باید حتما از محکم بودن آن اطمینان حاصل شود. جهت نصب اسپیس‌ها از بست مخصوص کمک گرفته می‌شود که استفاده از آن بسیار راحت و به صورت پروانه‌ای خواهد بود.

اجاره اسپیس |اسپیس

غرفه سازی گرید A

گرید A در واقع کیفیت کار و طراحی منحصربه‌فرد یک گروه یا مجموعه را در اجرای غرفه‌ها نشان خواهد داد و لازم است بدانید که کلیه مجموعه‌ها از این گرید برخوردار نیستند. امروزه با وجود رقابت برای بازاریابی و فروش بیشتر محصولات تولیدی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، شرکت‌های معتبر از سازندگان معتبر غرفه درخواست می‌کنند تا ایده‌آل‌ترین و زیباترین غرفه‌ها را برای آن‌ها ایجاد کنند.

شرکت‌های غرفه سازی نیز با رعایت و اجرای اصول و قواعد به خصوصی که توسط انجمن غرفه سازان تعیین شده است، برای اخذ گرید A تلاش می‌کنند؛ اما مفهوم واضح گرید A چیست؟

شرکت‌های فعال در زمینه غرفه‌سازی یک سری اصول و ضوابط استاندارد را جهت نظم، زیبایی ظاهری، بازدهی و فروش خوب، برای صاحبین کسب‌وکارها ارائه می‌کنند. هدف اصلی انجمن غرفه‌سازان از تعیین این قوانین، فراهم کردن شور و اشتیاق در شرکت‌های معتبر و دارای تجربه، جهت ساخت و دیزاین غرفه نمایشگاهی است.

چنانچه شرکتی کلیه قوانین را رعایت کرده و خلاقیت خود را در این زمینه به کار بگیرد، قطعا موفق به دریافت بالاترین رتبه موجود یا همان گرید A خواهد شد. لازم به ذکر است دریافت این رتبه به عوامل متعددی مانند امکانات سابقه ساخت غرفه، امکانات شرکت و تعداد پرسنل بستگی دارد. هرچه تجربه یک شرکت در ساخت و آماده‌سازی غرفه نمایشگاهی بیشتر باشد و تعداد بالاتری از این غرفه‌ها را دیزاین و طراحی کرده باشد، امتیاز و شانس بالاتری برای دریافت گرید A دارد.

غرفه سازی اسپیس فریم

غرفه سازی اسپیس فریم مزایای بسیاری نسبت به روش‌های قدیمی داشته و از جمله خدماتی است که توسط شرکت‌های بزرگ و با تجربه به سبب ایجاد تحولی عظیم ارائه شده است. هرچقدر زیبایی اجرای کار بیشتر باشد و یراق آلات به کار رفته در آن با کیفیت‌تر باشد، هزینه بیشتری در بر خواهد داشت. البته ابعاد غرفه‌ها هم از جمله عواملی هستند که روی قیمت کار تأثیر دارند.

برای شرکت‌هایی که دارای گرید A هستند، امکان ساخت غرفه با ابعاد 2000 وجود داشته و بر اساس هر شاخه اسپیس، یراق آلات و سیستم نورپردازی، قیمت ساخت غرفه محاسبه خواهد شد. ضمن اینکه اسپیس فریم‌ها بیشتر با نام داربست نمایشگاهی شناخته می‌شوند، کاربردهای متعددی دارند ک برخی از آن‌ها عبارت‌اند از:

  • ساخت غرفه‌های متنوع

  • ساخت انواع سوله‌های موقت و دائم

  • ساخت سن و استیج

  • ساخت قاب جهت نگهداری از بنر

  • ساخت انواع پارکینگ‌های موقت و دائم

  • ساخت انواع مختلف قفسه‌های نمایشگاهی

  • ساخت انواع طاق

تهویه در غرفه سازی گرید A با اسپیس فریم

یکی از موارد مهم هنگام ساخت غرفه، توجه به سیستم تهویه است؛ زیرا با توجه به نصب اکثر غرفه‌ها در فضای باز، قطعا با مشکلات مربوط به آب و هوا مواجه خواهید شد.

چه زمانی غرفه سازی با اسپیس فریم به افراد پیشنهاد می‌شود؟

قبل از شروع انجام اقدامات لازم برای راه‌اندازی نمایشگاه، بهتر است شرایط خود را جهت انتخاب نوع غرفه بررسی کنید و بدانید که این‌ها هرکدام برای شما چه کارایی خواهند داشت و چه امکاناتی را با چه فضایی در اختیار شما قرار می‌دهند. برخی از مواردی که باعث پیشنهاد غرفه‌سازی گرید A به شما می‌شود، عبارت‌اند از:

  • غرفه سازی در نمایشگاه بین‌المللی که فضا کم‌تر از 36 متر باشد؛

  • غرفه سازی با پرداخت هزینه مناسب

  • غرفه سازی معقول و درخور بدون به کار بردن چوب

  • کمبود زمان کافی و تعجیل در برگزاری عملیات غرفه سازی

اجاره اسپیس |اسپیس

اسپیس فریم، تحولی بزرگ در غرفه سازی

با پیشرفت علم و تکنولوژی و وجود مراکز معتبر در زمینه غرفه سازی، نگرانی‌های مردم نیز کاهش یافته و شاهد تحول عظیمی در بخش طراحی غرفه، ساخت غرفه و غرفه آرایی با سازه اسپیس فریم بوده‌اند. با استفاده از این سازه در بسیاری از عوامل مانند هزینه‌ها و وقت، صرفه‌جویی به عمل آمده و کارها با سرعت هرچه تمام‌تر انجام خواهند شد.

در این مقاله سعی بر آن بود تا ضمن معرفی امکانات شرکت‌های معتبر با امتیاز غرفه سازی گریدA، کلیه مزایا و خدمات ارائه شده توسط این سازه را بررسی و در اختیار عموم قرار دهیم تا در صورت نیاز از این مطالب بهره بگیرند.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا