آشنایی با انواع حساب پرفکت مانی (راهنمای افتتاح حساب)

سیستم های پرداخت اینترنتی متنوعی در سراسر جهان وجود دارد که روزانه میلیون ها کاربر از آن ها استفاده می کنند. پرفکت مانی نیز یکی از همین سیستم های پرداخت است که هدف اصلی آن بالا بودن کیفیت و سرعت تراکنش های مالی و برخورداری از امنیت بالا در هر تراکنش است. مزایای زیادی برای پرفکت مانی می توان نام برد که کم بودن کارمزد و دسترسی آسان از جمله این مزیت ها هستند. پس افتتاح حساب در آن می تواند بسیار کاربردی باشد. اگر شما هم قصد ایجاد حساب در این سایت را دارید، لازم است که قبل از اقدام با انواع حساب پرفکت مانی آشنا شوید.

پرفکت مانی چیست؟

آموزش |ارز

اما اصلا پرفکت مانی چیست؟ یکی از شرکت های خدمات مالی بزرگ و معروف در دنیا، پرفکت مانی است. این مجموعه انواع خدمات پرداخت الکترونیک را به کاربران خود ارائه می دهد. از زمان تاسیس این شرکت یعنی سال 2007 تا کنون افراد زیادی توانسته اند تا با کمک این پلتفرم، پرداخت ها و نقل و انتقالات پول در کشورهای مختلف را به صورت بین المللی انجام دهند.

پرفکت مانی از هیچ کدام از قوانین تحریم که توسط ایالت متحده آمریکا وضع شده است، پیروی نمی کند و به همین در بسیاری از کشورها به جر در آمریکا در دسترس است. کاربران برای استفاده از خدمات این سایت وارد آن شده و یک اکانت شخصی برای خود ایجاد می کنند. همچنین امکان استفاده از خدمات پرفکت مانی بدون داشتن حساب نیز میسر است. شما میتوانید با خرید ووچر پرفکت مانی و با دریافت کد ووچر بدون نیاز به داشتن حساب پرفکت مانی از مزایای پرفکت مانی بهره مند شوید.

ایرانیان نیز از جمله افرادی هستند که می توانند با کمک اطلاعات دقیق خود اقدام به ایجاد حساب کاربری در این سایت کنند. لازم به ذکر است که برای افتتاح حساب پرفکت مانی، اطلاعات درست و دقیق خود را وارد نمایید.

پس شما هم همین امروز شروع به ساخت یک حساب ارزی واقعی کنید!

مزایای استفاده از انواع حساب پرفکت مانی

تعداد کاربران فعال پرفکت مانی در سراسر دنیا به 10 میلیون نفر رسیده است. از همین جا می توان مطمئن شد که مزایای استفاده از خدمات این سایت بسیار زیاد است. در ادامه به بخشی از آن ها اشاره می کنیم.

  • امکان خرید و فروش ارز دیجیتال را فراهم می کند.
  • ارز پرفکت مانی را می توان به سایر ارزهای دیجیتال تبدیل کرد.
  • سایت های واسطه بسیاری وجود دارند که با دریافت ریال حساب پرفکت مانی شما را شارژ می کنند.
  • پرداخت هزینه خرید از سایت های خارجی دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی امکان پذیر است.
  • امکان سپرده گذاری و یا انتقال آنلاین پول با این سایت وجود دارد.
  • دریافت وام و یا دریافت سود سالانه سپرده پرفکت مانی امکان پذیر است.
  • انجام انجام تراکنش ها به صورت امن و رمزگذاری شده و با سرعت بالا از جمله اهداف اصلی این شرکت بوده که تحقق پیدا کرده است.
  • کارمزد کمتر نسبت به سیستم های پرداخت دیگر مانند پی پال
  • بدون محدودیت مرزی و تحریم های اقتصادی می توانید با حساب خود کار کنید.
  • برای استفاده نیاز 100 درصد به اهراز هویت ندارید.

انواع حساب پرفکت مانی

آموزش |ارز

بر خلاف بسیاری از پلتفرم ها به خصوص سیستم های مالی، پرفکت مانی امکان ایجاد دو حساب کاربری محتلف با ماهیت های متفاوت را برای کاربران امکان پذیر کرده است. این حساب ها را در ادامه با ذکر جزئیات معرفی می کنیم.

  1. حساب شخصی (Personal Account) :

افراد عادی و یا همان اشخاص حقیقی می توانند از خدمات در نظر گرفته شده برای حساب های شخصی استفاده کنند. تمامی افراد عادی در ابتدای ایجاد حساب پرفکت مانی، صاحب یک حساب شخصی می شوند.

  1. حساب بیزینسی (Business Account) :

حساب کسب و کار یا بیزینسی مختص افراد حقوقی و یا شرکت ها است. خدمات این حساب با حساب شخصی تفاوت بسیاری دارد. از جمله ویژگی های داشتن این حساب قوی بودن آن برای نقل و انتقالات بین المللی پول و همچنین کارمزد کمتر است.

سطح انواع حساب کاربری در پرفکت مانی

دقت کنید که نباید انواع حساب کاربری پرفکت مانی را با سطح حساب ها اشتباه گرفت. هر کدام از انواع حساب های کاربری پرفکت مانی می توانند دارای سه سطح مختلف بلاشند.

  • سطح معمولی یا Normal :

در ابتدای ایجاد حساب کاربری در این سایت، شما در سطح نرمال قرار می گیرید. این سطح با دیگر سطوحی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم تفاوت چندانی نداشته و بدون محدودیت می توانید از کلیه خدمات پرفکت مانی استفاده کنید.

  • سطح ویژه یا Premium :

بعد از گذشت یک سال و گردش مالی مشخص شده ای که در سایت پرفکت مانی به آن اشاره شده است، می توانید سطح کاربری خود را تغییر داده و به سطح ویژه ارتقا دهید. برتری این سطح نسبت به نرمال تنها در میزان کارمزد است که در هر تراکنش مقدار کمتری کارمزد پرداخت می کنید.

برای رسیدن به این سطح و با توجه به داشتن دو شرط گفته شده، می توانید در بخش مشتریان این سایت درخواست ارتقا را ثبت کنید.

  • سطح همکاری یا Partner :

این سطح هیچ گاه برای افراد معمولی فعال نمی شود و به افراد حقوقی اختصاص دارد. نمایندگان پرداخت و دارندگان کسب و کارها تنها افرادی هستند که می توانند برای رسیدن به این سطح درخواست دهند.

دریافت سود سالانه، پرداخت های b2b و کارمزد بسیار پایین از برتری های سطح پارتنر نسبت به نرمال و پرمیوم است.

جمع بندی

انواع حساب کاربری پرفکت مانی موضوعی بود که در این مقاله بررسی کامل آن پرداختیم. شما نیز می توانی با توجه به نیاز خود یکی از این حساب ها را انتخاب کرده و از خدمات شگفت انگیز آن بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده نمایید.

منبع: آموزش ساخت انواع حساب در پرفکت مانی

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا