بررسی مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در قنادی ها

آیا از تولید شیرینی با روش های سنتی و زحمت استفاده از ماشین های دستی خسته شده اید؟ آیا به دنبال ابزاری هستید که به شما کمک کند تولید شیرینی خود را خودکار کنید؟ آیا با حفظ استانداردهای کیفیت برای حداکثر تولید تلاش می کنید؟ اینجاست که باید هر نوع دستگاه قنادی اتوماتیک را خریداری کنید.

مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در صنعت شیرینی سازی بسیار زیاد است. حجم بالای کار، نیاز به نیروی کار زیاد، حفظ کیفیت تولید و … مشکل و دغدغه اصلی اکثر تولیدکنندگانی است که هنوز به فرآیند شیرینی‌سازی سنتی با ماشین‌های دستی پایبندند. انواع دستگاه قنادی مانند دستگاه های قیف زن، کیک صاف کن، دیپازیتور شیرینی و … در گروه تجهیزات صنعتی قرار می گیرند که هدف از تولید آن ها برش خودکار خمیرهای شیرینی به ابعاد و شکل های دلخواه است.

امروزه می توان استفاده از دستگاه های پخت دستی را با سیستم های مکانیکی و اتوماتیک جایگزین کرد و مشکلات کارگاه های شیرینی پزی را به حداقل رساند. در ادامه ضمن بررسی مشکلات استفاده از دستگاه های دستی به مزایای استفاده از انواع دستگاه های قنادی می پردازیم. با ما همراه باشید.

 خرید دستگاه قنادی - کیانی ماشین

مشکلات استفاده از وسایل دستی در کارگاه های شیرینی پزی چیست؟

امروزه قنادی ها مانند هر کسب و کار دیگری باید درک درستی از بازار و روند مصرف کننده داشته باشند. تجزیه و تحلیل دقیق بازار، اطلاعات مصرف کننده و پیروی از روندهای جدید در تولید شیرینی برای توسعه و رشد کسب و کار شما ضروری است. تولید شیرینی به شکل های جدید و متناسب با تغییر ذائقه مشتریان برای ماندن در این حرفه ضروری است.

مشکلات استفاده از دستگاه های دستی در شیرینی فروشی ها بسیاری از قنادان را برای افزایش سرعت و کیفیت تولید به فکر خرید دستگاه های قنادی اتوماتیک واداشته است.

انواع دستگاه های قیف زن، کیک صاف کن، دیپازیتور، دستگاه تارت زن، دستگاه آلمانی زن و … برنامه پخت را برای شما کامل و بهینه سازی می کنند. طراحان این دستگاه ها مشکلات کارهای دستی را به خوبی می شناسند و در طراحی و ساخت این دستگاه ها سعی در کاهش این مشکلات دارند.

یک تامین کننده حرفه ای تجهیزات شیرینی پزی به شما کمک می کند تا عملکرد دستگاه های شیرینی پزی و کاربرد آنها را در تحول صنعت شیرینی پزی درک کنید. اگر در این مورد سوالی دارید، کافی است برای اطلاعات بیشتر با کیانی ماشین تماس بگیرید.

چرا ماشین های پخت اتوماتیک باید جایگزین ماشین های دستی شوند؟

بهینه سازی تولید با خط تولید شیرینی پزی خودکار می تواند نتایج عالی برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد. از جمله این نتایج می توانیم بگوییم در زمان گرانبهای شما صرفه جویی می کند. علاوه بر این، افزایش تنوع و کیفیت محصول باعث افزایش رضایت مشتری شما خواهد شد.

در نهایت، جایگزینی دستگاه‌های شیرینی پزی سنتی پخت به شما این امکان را می‌دهد که از مشکلات جلوگیری کرده و به تولید سالم در کارگاه خود سرعت دهید.

زمان آن رسیده است که به مشکلات خود در استفاده از دستگاه های دستی پایان دهید. مشاوره تیم تولید کیانی ماشین در هنگام انتخاب انواع تجهیزات قنادی اعم از دستگاه کیک صاف کن، دستگاه قیف زن و دستگاه دیپازیتور و آلمانی زن به شما کمک می کند تا تجهیزات مورد نیاز خود را در سریع ترین زمان ممکن انتخاب کنید و از اشتباهات غیر ضروری در کار با روش های قدیمی جلوگیری کنید.

 خرید دستگاه کیک صاف کن - کیانی ماشین

هنگام خرید دستگاه های قنادی حتما به نکات زیر توجه کنید:

به درجه اتوماسیون دستگاه قنادی توجه کنید

حتما سطح اتوماسیون دستگاه قنادی موردنظر را با تامین کننده بررسی کنید. مثلا چند کارگر برای یک خط تولید کامل نیاز است.

یا اگر به یک دستگاه شیرینی پزی تمام اتوماتیک نیاز دارید، باید برای خرید دستگاه سرمایه گذاری بیشتری کنید. در این صورت در تعداد کارگران شما صرفه جویی می شود.

در ماشین های نیمه اتوماتیک سرمایه گذاری برای خرید ماشین کمتر است، اما در عوض تعداد کارگران افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید بین سرمایه گذاری برای خرید یک دستگاه شیرینی پزی و استخدام تعداد کارگران تعادل را برقرار کنید.

به دوام دستگاه های شیرینی پزی توجه کنید

یک دستگاه شیرینی پزی مناسب باید دارای استاندارد تولید بالا و در عین حال قیمت مناسب باشد. بهترین دستگاه های قنادی می توانند سال ها دوام بیاورند.

اگر می خواهید دامنه محصولات و فروش خود را گسترش دهید شما باید کارآمدترین تجهیزات را خریداری کنید. به عنوان مثال خرید یک دستگاه رولت زن و دیپازیتور برای تولید تعداد زیادی از محصولات مورد علاقه مشتریان مانند شیرینی رولتی و شیرینی های تر و همچنین شیرینی مشهدی، شیرینی آلمانی و … توصیه می شود.

برای خرید یک دستگاه شیرینی پزی مناسب و کارامد، علاوه بر تحقیق در اینترنت، توصیه می کنیم یک بازدید میدانی داشته باشید تا خودتان با تامین کننده مورد نظر ملاقات کرده و تجهیزات آنها را شخصاً مشاهده کنید.

کارکردهای مهم دستگاه های قنادی چیست؟

1. هر دستگاه قنادی هدف خاصی دارد.

برخی از آنها می توانند خمیر را با همان اندازه و وزن به طور خودکار برش دهند. برخی از دستگاه ها مانند دستگاه کیک پز، خمیر کیک را با کیفیت بالا و به مقدار زیاد قالب می زنند. دستگاه برش کیک همچنین انواع کیک تولد و کیک های تجاری را به شکل های دلخواه برش می دهد و …

2. درجه بالای اتوماسیون تولید کارآمد را تضمین می کند، در زمان و نیروی کار صرفه جویی می کند و به هدف کاهش هزینه دست می یابد

3. صفحه نمایش لمسی تمامی دستگاه های قنادی کیانی ماشین قابل اعتماد، پایدار و بادوام هستند.

4. دستگاه های شیرینی پزی دارای طراحی ساده و جمع و جور با عملکرد منوی ساده هستند. این دستگاه ها کارکرد و نگهداری آسان، بهره وری بالا، نویز کم و عملکرد پایدار دارند.

5. وزن دقیق هر شیرینی را می توانید روی صفحه لمسی این دستگاه ها تنظیم کنید. این ابزارها ضایعات محصول را کاهش می دهند.

 دستگاه آلمانی زن

سخن پایانی

خط تولید قنادی اتوماتیک در تمامی ابعاد عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. این دستگاه ها نه تنها کیفیت عالی و عمر طولانی را ارائه می دهند، بلکه محصولات این دستگاه ها با کیفیت بالا مطابق با استانداردهای ایمنی و بهداشت مواد غذایی ساخته می شوند.

دستگاه های قنادی اتوماتیک مشکلات استفاده از دستگاه های دستی مانند زمان بر بودن و هزینه های بالای کارگری را برطرف می کنند. هر یک از این سیستم ها مزایای قابل توجهی برای قنادی ها در پی دارند. شما می توانید درصورت هرگونه سوالی در مورد عملکرد، ویژگی ها و روند تولید هر یک از این دستگاه ها با کارشناسان ما در کیانی ماشین (https://kianimachine.com/)تماس بگیرید.

بیگ نیوز

رسانه خبری بیگ نیوز علاقمند در زمینه اخبار فرهنگی،پزشکی و اجتماعی با بهرمندی از پایگاه های روز ایران و جهان می باشد.
دکمه بازگشت به بالا